Olen nähnyt matkailuun liittyvän mainoksen , joka menee jotenkin näin : loman varaaminen ja loman odottaminen , voi jo sinänsä olla lomaa . POSTI TEKEE SAMAN, halvemmalla . Tilaa paketti , maksa ja ilmoita TOIMITUSOSOITE . Posti on hyväksynyt maksuni ja toimitusosoitteen . Saan viestiä ja voin seurata paketin kulkua . Hienoa , kyllä . Jännitys tiivistyy , seuraan paketin kulkua ja NYT ALKAA TAPAHTUA . Ilmoitus POSTILTA . Toimituspaikka vaihtuu , syy : pakettia EI VOIDA TOIMITTAA POSTILAATIKKOON TAI OVELLE . SYY : PAKETIN KOKO ? UUSI NOUTOPAIKKA , VAIN 17 KM MATKAN PÄÄSSÄ . Toki olen saanut pienen paketin , jopa ovelle asti . Postinkantaja toimitti . Se on palvelua . Kysyin asiaa Häneltä . Miksi Hän ei voisi tuoda pakettia samalla kun ajaa postia joka päivä . SE EI ONNISTU , KOSKA POSTINJAKELU JA PAKETTIEN JAKO OVAT ERI ASIA . PAKETTIEN JAKO KUITENKIN KÄY , MIKÄLI PAKETTI ON PIENI . Tähän liittyy myös tosiasia . Minulle tuli paketti Postin ulkoautomaattiin . EN SAANUT PAKETTI NOUDETTUA , SYYNÄ VÄÄRÄ PIN . Koodin sain viestinä ja muut tiedot . Voisiko syy olla rikkinäinen automaatti ? Mihin soitan tai laitan viestin ja saan puhua asiasta IHMISEN KANSSA ? Että näin POSTI PALVELEE , NYKYÄÄN .
POSTI VS . MATKAILUMAINOS
Anonyymi-ap
0
67
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2942553- 196980
- 55772
Sofia teki aika pahat oharit
Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti119682- 49572
Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla
Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?15516- 49503
Peräännytkö nainen vai mitä sanot
Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?52484- 55475
- 41463