Kai minä olen enemmän bi-henkinen kuin täysin gay.
Naiset on kivoja otuksia parisuhteessa ja kauniita katseltavia. Pillut on aika rumia värkkejä mutta menettelee.
Mutta twinkkipoikien kanssa onkin sitten panohommat jotain eläimellistä. Rakastan sitä näkyä kun vakiopojun perseestä valuu spermat lakanoille.
Nelikymppinen bi
3
546
Vastaukset 3
- Anonyymi00001
En ole ymmärtänyt näitä ihmisten tarpeita määritellä onko hetero, gay, bi tai mitä tahansa. Eikös olisi helpompi olla määrittelemättä mitään, ja nussia menemään kenen kanssa synkkaa?
Ei minuakaan miehet kiinnosta pätkääkään, eikä ole ikinä kiinnostanutkaan. Mutta en silti näe tarvetta määritellä itseäni heteroksi. Jättää option vaihtaa mielipidettä tai kokeilla mitä haluaa jos joskus siltä tuntuu, kun rajoja ei ole. - Anonyymi00003
Itse on myös +40 ja twinkit kiinnostavat kuten nuoret naisetkin,en tunne itseäni homksi,vaikka nussinkin miehiä.
- Anonyymi00005
Jätä naiset rauhaan. Et ole bi vaan selkeästi homo.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 362012
- 41630
- 31569
Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä
Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne60460- 42460
- 61459
- 44428
T.h tuomio
Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin6417Pientä pintaremonttia
Mistä löytää kirves sähkö putkimiestä tai lasin asentajaa rässä hyrynsalmen pitäjässä, kun eiole puhelinluetteloa eikä k14413- 40401