Kai minä olen enemmän bi-henkinen kuin täysin gay.
Naiset on kivoja otuksia parisuhteessa ja kauniita katseltavia. Pillut on aika rumia värkkejä mutta menettelee.
Mutta twinkkipoikien kanssa onkin sitten panohommat jotain eläimellistä. Rakastan sitä näkyä kun vakiopojun perseestä valuu spermat lakanoille.
Nelikymppinen bi
3
541
Vastaukset 3
- Anonyymi00001
En ole ymmärtänyt näitä ihmisten tarpeita määritellä onko hetero, gay, bi tai mitä tahansa. Eikös olisi helpompi olla määrittelemättä mitään, ja nussia menemään kenen kanssa synkkaa?
Ei minuakaan miehet kiinnosta pätkääkään, eikä ole ikinä kiinnostanutkaan. Mutta en silti näe tarvetta määritellä itseäni heteroksi. Jättää option vaihtaa mielipidettä tai kokeilla mitä haluaa jos joskus siltä tuntuu, kun rajoja ei ole. - Anonyymi00003
Itse on myös +40 ja twinkit kiinnostavat kuten nuoret naisetkin,en tunne itseäni homksi,vaikka nussinkin miehiä.
- Anonyymi00005
Jätä naiset rauhaan. Et ole bi vaan selkeästi homo.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei3361110Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.3971083- 102905
- 82817
- 78782
- 82746
- 50675
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui39670- 37666
- 45661