Terve! Koitan saada tietää onko asennuksilla takuuta jos yritys joka teki minulle pumpun kuulemma ei ole lupia edes asentaa?
Pumppuposse
7
1038
Vastaukset
- Anonyymi00001
Konkurssikypsä mesta
- Anonyymi00002
Usein tällaisissa tilanteissa valmistajan takuu ei enää ole voimassa. Yritys ei myöskään yleensä tarjoa tekemälleen työlle kunnollista takuuta. Itselläni on samankaltainen kokemus kyseisestä firmasta. Asennus ei onnistunut kuten piti, eikä reklamaatioiden käsittelyä hoidettu asianmukaisesti.
- Anonyymi00003
Minä odottelen edelleen, että yritys tulisi saattamaan laitteet toimintakuntoon. Joutunut jo käyttämään ulkopuolista yritystä, että sai talvella lämmöt päälle taloon
- Anonyymi00004
On se googlaaminen vaikeeta joillekin: https://www.finder.fi/LVI-alan+työt/Pumppuposse+Oy/Tampere/yhteystiedot/4096765
- Anonyymi00005
Kuten kunnollisen linkin lähettäminen minullekin. Uusi yritys:https://www.asiakastieto.fi/yritykset/fi/pumppuposse-oy/34373139/taloustiedot
Jos luvuista ei ymmärrä, niin ei voi mitään..
- Anonyymi00006
Eivät tarkistaneet vesi ilmalämpöpumpun ulkoyksikön sähköliitäntöjä, ajan kanssa vika ilmeni ja sisäyksikön piirikortti kärähti, koko talvi laite rikki eivätkä osanneet korjata. Vaati kuluttaja asiamiehen väliintulon ja ulkopuolisen firman joka löysi vian, yllätys yllätys, heti. Eivät suostuneet lämmityskulujen reklamointiini, nyt riitalautakunnan käsittelyssä. Ihan paska firma.
- Anonyymi00007UUSI
Koska minulla on käynnistymässä oikeusprosessi kyseisen yrityksen kanssa, on asian selvittämisen aikana tullut esiin useita huolestuttavia seikkoja yrityksen toiminnasta. Vaikuttaa siltä, että töitä on tehty ilman asianmukaisia lupia tai luvilla, jotka eivät ole olleet työn laajuuteen nähden riittäviä. Lisäksi asennusten toteutuksessa on havaittu puutteita (muuallakin kuin vain meillä toteutetussa asennuksessa), jotka ovat ristiriidassa sekä voimassa olevien määräysten että hyvän asennustavan kanssa.
Oman kokemukseni perusteella reklamaatioihin vastaaminen on ollut käytännössä olematonta sen jälkeen, kun yritys on saanut suorituksen työstään. Yrityksen ensimmäisen toimintavuoden taloudellinen tulos herättää myös kysymyksiä sen toiminnan kestävyydestä. Tästä syystä en pidä yllättävänä, että yritys on pyrkinyt yrityssaneeraukseen.
Näiden kokemusten perusteella en voi suositella yrityksen palveluiden käyttämistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2301925- 841188
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm112998- 83984
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87837- 119764
- 111763
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa92709Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante121681- 22657