Pumppuposse

Anonyymi-ap

Terve! Koitan saada tietää onko asennuksilla takuuta jos yritys joka teki minulle pumpun kuulemma ei ole lupia edes asentaa?

10

1169

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Konkurssikypsä mesta

• Anonyymi00002

Usein tällaisissa tilanteissa valmistajan takuu ei enää ole voimassa. Yritys ei myöskään yleensä tarjoa tekemälleen työlle kunnollista takuuta. Itselläni on samankaltainen kokemus kyseisestä firmasta. Asennus ei onnistunut kuten piti, eikä reklamaatioiden käsittelyä hoidettu asianmukaisesti.

• Anonyymi00003

Minä odottelen edelleen, että yritys tulisi saattamaan laitteet toimintakuntoon. Joutunut jo käyttämään ulkopuolista yritystä, että sai talvella lämmöt päälle taloon

• Anonyymi00004
    • Anonyymi00006

Eivät tarkistaneet vesi ilmalämpöpumpun ulkoyksikön sähköliitäntöjä, ajan kanssa vika ilmeni ja sisäyksikön piirikortti kärähti, koko talvi laite rikki eivätkä osanneet korjata. Vaati kuluttaja asiamiehen väliintulon ja ulkopuolisen firman joka löysi vian, yllätys yllätys, heti. Eivät suostuneet lämmityskulujen reklamointiini, nyt riitalautakunnan käsittelyssä. Ihan paska firma.

• Anonyymi00007

Koska minulla on käynnistymässä oikeusprosessi kyseisen yrityksen kanssa, on asian selvittämisen aikana tullut esiin useita huolestuttavia seikkoja yrityksen toiminnasta. Vaikuttaa siltä, että töitä on tehty ilman asianmukaisia lupia tai luvilla, jotka eivät ole olleet työn laajuuteen nähden riittäviä. Lisäksi asennusten toteutuksessa on havaittu puutteita (muuallakin kuin vain meillä toteutetussa asennuksessa), jotka ovat ristiriidassa sekä voimassa olevien määräysten että hyvän asennustavan kanssa.

Oman kokemukseni perusteella reklamaatioihin vastaaminen on ollut käytännössä olematonta sen jälkeen, kun yritys on saanut suorituksen työstään. Yrityksen ensimmäisen toimintavuoden taloudellinen tulos herättää myös kysymyksiä sen toiminnan kestävyydestä. Tästä syystä en pidä yllättävänä, että yritys on pyrkinyt yrityssaneeraukseen.

Näiden kokemusten perusteella en voi suositella yrityksen palveluiden käyttämistä.

• Anonyymi00008

Onko Suomessa muka muullakin tavoilla toimivia firmoja?
      Itse en kyseisen firman kanssa ole asioinut lainkaan, mutta ne kolme joiden kanssa olen asioinut, toimivat täysin samoin.
      Pahinta on jos vanhan talon rakenteissa on asbestia. Asentajat poraavat reiän ja asbestipöly leviää koko kämppään sekä työn aikana että sen jälkeen. Ei mitään vastuuta omista teoista kenelläkään, ellei asiaa vie oikeuteen. Ja se maksaa, eikä firma oikeudenkäynnin hävittyäänkään maksa mitään vaan menee konkurssiin. Vastuu on aina käytännössä asiakkaalla oikeuden päätöksistä riippumatta. Painakaa mieleen ja toimikaa sen mukaisesti.

• Anonyymi00009

Eilen tein rikosilmoituksen. Mulle ei ehtineet ku purkaa vanhaa. Ei ollut aina edes rahaa ajaa töihin, työ ei edennyt sovitusti. Itse tyhmänä maksoin etumaksua maalämmöstä kunta ei myöntänyt lupaa, koska pohjavesi alue. Lain mukaan silloin urakka laillinen perua. En vaan saanut rahoja takaisin. Painostettiin ottamaan ilmavesipumppu, tyhjensi öljysäiliön ja teki seinään oviaukon. Eivät suostuneet siivoamaan eikä korjaamaan omia vahinkoja, vaan pitäisi niistäkin maksaa lisää.

• Anonyymi00010
      UUSI

Velallinen huijari firman puikoissa. Rahoja tai toteutusta turha odottaa saavansa takaisin. Rikosilmoitus kannattaa tehdä, mutta ei siitä mitään hyötyä tule saamaan, mutta ehkä tekijän tuomio pitenee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 64
      1012
    2. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      60
      989
    3. 93
      817
    4. Mitä vuosimallia kaivattusi on?

🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      52
      764
    5. Kuinka hyvin te sopisitte

Toisillenne vai sopisivatko ollenkaan? Mitä eroja
      Ikävä
      41
      659
    6. Jasmin vauhdissa

Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois
      Kotimaiset julkkisjuorut
      222
      630
    7. Vinkkiä miehelle

Huomenna olen kuudesta eteenpäin kotona, yksin… Pääsetkö/uskallatko tutustua?
      Ikävä
      50
      568
    8. Joko uskallat.

Huomenna nähdään.
      Ikävä
      40
      560
    9. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      66
      555
    10. Nainen joka haluaa miehen

Näyttää sen selvästi. Hommaa minihameet, pitkät hiukset, laihduttaa ja on iloinen sekä aktiivinen.
      Ikävä
      79
      553
    Aihe