Huoneenlämmössä seissyt keitetty riisi,
Ulkomaiset kuumentamattomat pakastemarjat
Vihreät perunat
Viimeisen käyttöpäivänsä ohittaneita leikkeleitä ei myöskään kannata syödä.
Buffetruokien kanssa kanssa kannattaa myös olla tarkkana
Voivat olla terveydelle vaarallisia
23
231
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kopsasit iltsun jutun!
- Anonyymi00003
savokopio, lintammipaatti psykopanettelia enään wikipediakopio ja tekoälykäpiö päälle
neljä tyyppiä keskuseskelun yläpitäjinä tieto lisäntyy ja oppi kasvaa - Anonyymi00006
Keskity riisiin, älä kopiointiin!
- Anonyymi00012
Saa kopsata aiheita !
- Anonyymi00002
Kopiopöntöt ovat köhiä joita vaivaa listeria
ja pakteerit keenit ja atomit joita pitää välttää
kopioitsia on enään niitä vailla ja muuten ajan tasalla- Anonyymi00004
5 kirjoitusvirhettä. Älä ota enää
- Anonyymi00008
Anonyymi00004 kirjoitti:
5 kirjoitusvirhettä. Älä ota enää
Palkkasiko joku sinut laskemaan virheitä, vai tulotko ihan innosta puhkuen, kun saat huomauttaa?
Kieliopillisesti kuuluisi : Viisi ( 5 ) kirjoitusvirhettä!
en ole opettaja, mutta muuten kirjoitan asiakirjojakin ihan lain mukaan! - Anonyymi00014
Anonyymi00008 kirjoitti:
Palkkasiko joku sinut laskemaan virheitä, vai tulotko ihan innosta puhkuen, kun saat huomauttaa?
Kieliopillisesti kuuluisi : Viisi ( 5 ) kirjoitusvirhettä!
en ole opettaja, mutta muuten kirjoitan asiakirjojakin ihan lain mukaan!" vai tulotko ihan innosta puhkuen, kun saat huomauttaa"
Mikä hiton tulotko?
Ej ummarra
- Anonyymi00007
eiköös se jokivarren eukko ja korpikyynel niitä riisejään hellin reunalla säilytä!
mie laitan jääneet ruokani jää- tai pakastekaappiin ja siks olen järjissäin säilyny,- Anonyymi00024
Samoin, maalaisjärkeä kaupungissakin.
- Anonyymi00009
älykäpiöämmä viittaa kiintaalla viinan juontiin kuin vanhaisevakka
https://keskustelu.suomi24.fi/t/19311322/voivat-olla-terveydelle-vaarallisia#comment-141196772- Anonyymi00010
eikutulinkki väärämmäelle esille:https://keskustelu.suomi24.fi/t/19311322/voivat-olla-terveydelle-vaarallisia#comment-141196736
- Anonyymi00018
Persu sekoo taas.
- Anonyymi00011
Ja vanheneminen se vasta vaarallista onkin! Toivottavasti seuraava hallitus kriminasoi.å
- Anonyymi00015
Ja tarkoitit Mitä?
- Anonyymi00013
Persuhallitus on luokitellut vanhukset alimmaksi paariaksi.
- Anonyymi00016
Parhaan hapanolut 3,5 % sai Lindemans, maistuu demareille.
Alkoholia niin vähän ettei kukaan jaksa juoda itseään humalaan.
https://www.hs.fi/aihe/ruoka/ - Anonyymi00019
Vihertyneet perunat on tiedetty kautta aikain, että niissä on solaniini-nimistä
myrkkyä. - Anonyymi00020
Mulle saa kopasata iltiksen aiheita, mutta linkeillä en tee mitään kun en voi niitä avata. Olen kieltänyt kaikki mainokset ja evästeet, joten tulee vain esille ikkuna jossa ne pitäisi hyväksyä. No en. Joten jos muita ei kauheesti lööpit häiritse niin minulle sitten, kiitos. Ei kuitenkaan riidan aiheeksi, jos sitä tulossa niin unohdetaan tämä.
- Anonyymi00021
Niin aloituksesta syön vain aniharvoin buffetruokia, en noita muita. Mutta maito on usein ylittänyt viimeisen päivänsä jääkaapissa ja Halmeen täysjyvä-ruisleivästä tykkään vain vanhentuneena. Jugurtti ja piimä ne vasta vanhaa saattavatkin olla.
Kotimaisten marjojen hinta on noussut ihan sikamaisesti edelllisestä, voi tietenkin johtua sadon riittävyydestä, ettei yksistään kauppojen ahneudesta. Onneksi on itse poimittuja mustikoita vielä, ja sieniä.
- Anonyymi00022
Kaikkihan tän tietää; kaikki kypsennetty ruoka keitetyt kananmunatkin on terveysuhka huoneenlämpöön jätettynä.
Tietysti ruoka pitää jäähdyttää ennen jääkaappiin laittamiist. - Anonyymi00023
Ei riisiä saa seisottaa huoneenlämmössä, se pitää laittaa makuuasentoon!
- Anonyymi00025
Tuo on ollut minulle selvää jo kauan. Riisiä minun taloudessani ei syödä ollenkaan!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain617520Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1232946- 1421776
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651659Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1151468Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1691419- 1311163
- 77863
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47812- 52755