Temutellaan vaan!

Anonyymi-ap

Temu on Suomen suurin tavaratalo! Miksi ostaa kalliimmalla Prismasta tai Tokmanilta kun Temulta saa samaa kamaa alle puolen hinnan ja postikuluitta.

20

254

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Tilaan kaiken mahdollisen Temusta Orpon hallituksen kiusaksi!

    • Anonyymi00002

      Pian EU pistää tuolle stopin ja korottaa postimaksuja.
      Siihen asti voit ostaa huonolaatuista, jopa myrkyllistä Temu-kamaa halvalla.

    • Anonyymi00003

      Temu on jo jonkin aikaa suunnitellut suuria myyntivarastoja Eurooppaan. Mikään ei muutu miksikään ja paketti kulkee. Kiina voi halutessaan tuhota Euroopan tuotevalmistusmarkkinat siinä missä automarkkinatkin. Siihen on vain ajauduttu.

      • Anonyymi00004

        Samaa kiina krääsää myydään kaupoissa kalliimmalla hinnalla..


    • Anonyymi00005

      Suomalaisten suosima Temu painii vastuuttomuudessa omassa sarjassaan

      Tiivistelmä artikkelista
      Temun liiketoimintamalli perustuu kestämättömään hyperkulutukseen.
      Temun tuotteista suurin osa valmistetaan Kiinassa, mihin liittyy aina monia ihmisoikeusriskejä.
      Temu ei kerro juuri mitään sen myymien tuotteiden tuotantoketjuista tai siitä, miten se huomioi ihmisoikeudet ja ympäristön toiminnassaan.
      Tarvitaan vahvempaa lainsäädäntöä EU:n tasolla suitsimaan Temun kaltaisia toimijoita.

      https://eetti.fi/sisallot/suomalaisten-suosima-temu-painii-vastuuttomuudessa-omassa-sarjassaan/

    • Anonyymi00006

      Yle tilasi leluja suomalaisten suosikkikaupasta – paljastui vaarallisia kemikaaleja

      Temu vakuuttaa, että se noudattaa EU:n lainsäädäntöä eikä tuotteissa ole esimerkiksi EU:ssa kiellettyjä kemikaaleja. Tätä ei kuitenkaan voida valvoa.

      https://yle.fi/a/74-20125434

    • Anonyymi00007

      TEMU rocks!! Sulaa hulluutta lihottaa suomalaisia paskamahaökysikoja lisää, vaan tilata TEMU:sta. Itse olen tilannut kaiken sieltä jo useita vuosia.

      • Anonyymi00010

        Rapamaha tietää


    • Anonyymi00008

      Temu-laatua, ostin Temusta keittiöveitsisarjan. Aloin leikkaamaan keräkaalia puoliksi että pilkon sitten pieniksi. Katkesi eka veitsi...ja kohta toinenkin. Heitin loputkin metallin keräykseen.

      • Anonyymi00009

        Itselläni nuo ovat kestäneet jo vuosia. EI eroa täältä ostettuihin.


      • Anonyymi00011

        Ketä kiinnostaa


      • Anonyymi00012
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Itselläni nuo ovat kestäneet jo vuosia. EI eroa täältä ostettuihin.

        Höpö höpö. Temujäterautaa


      • Anonyymi00013
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Itselläni nuo ovat kestäneet jo vuosia. EI eroa täältä ostettuihin.

        🤣🤣sitä samaa laatuako niin kuin tokmannilta ostetut🤣🤣


    • Anonyymi00014

      Maailman pelastamisista viis, kun tavaraa saa halvalla. Kyllä kaatopaikkoja riittää nykyiselle sukupolvelle. Jatkossa saavat itse hoitaa asiansa.

      • Anonyymi00017

        Temu pelastaa en ole kaupoista ostanut aikoihin oikeastaan muuta ku ruokaa ...
        Muuten tilaan temusta kaiken


    • Anonyymi00015

      Koko hallitus kaatopaikalle kierrätykseen!

      • Anonyymi00016

        Omaa tyhmyyttä kun ette osaa äänestää


    • Anonyymi00018

      Ostin Temulta porakoneen, maksoin 15euroa. Yhden reiän porasin seinään ja sit olikin porakone kaput mutta en tarvinnutkaan enempää porata eli hyvin kesti.

    • Anonyymi00020

      Katselin taannoin etyyliesteröityjä kalaölykapseleita. Hyvin suosittu Vitamar 1000 kalaölyvalmiste, jota myydään niin S kuin K marketeissa yms kaupoissa, on valmistettu Kiinassa! Myös jotkut apteekit myyvät.
      Noin vain yhtenä esimerkkinä.

    • Anonyymi00021

      Älä ikinä osta kiinalaisia tuotteita tai kiinalaisista kaupoista ! Tai olet tukemassa totaalisen sairasta kommunistihallintoa joka raiskaa kaikkia ihmisoikeksia !

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      885
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      694
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      670
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      32
      598
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      37
      571
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      86
      527
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      110
      525
    8. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      37
      465
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      70
      446
    Aihe