Savinainen/Pride

Mitäpä mieltä olet tästä kohusta, onko siinä mitään mieltä? Olisko pitänyt mielestäsi Veli-Matin mennä värillä vai ilman?

50

1506

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      En vetäisi itsekään pride-paitaa päälle, koska ne edustavat transideologiaa ja huuhaata. Eivät seksuaalivähemmistöjä. Heterot eivät ehkä näe asiaa niin tarkasti koska eivät joudu olemaan tekemisissä epävakaan vähemmistön kanssa samassa määrin.

    • Anonyymi00006

      Älä tuputa tuota pridepaskaa

      • Mitä höliset


      • Anonyymi00008
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Mitä höliset

        Käsitin väärin. Luulin, että tuputat pridepaskaa. En ikinä menisi katsomaan jääkiekkoa, jossa heilutaan jotkut värikkäät homppelipaidat päällä. Hyyyi ja homous sitäpaitsi tarttuu.
        T. Persulesbox


    • Anonyymi00007

      Veli-Matilla on/oli oikeus päättää itse.

      Sanan- ja mielipiteen vapaus on yhtäläisesti jokaisella ihan perustuslain mukaan.

      Aika monet sanovat nykyisin että suvaitsevaisto on suvaitsevainen tasan siihen asti kun kaikki ovat samaa mieltä heidän kanssaan, mikä nyt taas saatiin todeta.

      Pakottaminen jne on jo kääntynyt itseään vastaan, monien nuorten keskuudessa tuntuu vaikuttavan aika konservatiivinen arvomaailma. Ihan yleisesti esimerkiksi kouluissa sanellaan miten tulisi ajatella jne, ei ne lapset hölmöjä ole, woken tuputus tulee niillä jo korvista ulos. Taitaa vihervesemmiston juhlat olla kohta juhlittu.

      Terveisiä konservatiivista sateenkaariprheestä

      • Samaa mieltä ja tähän ei lisättävää.


    • Anonyymi00009

      Ilman ehdottomasti koska hän ei ole samaa mieltä ei voida pakottaa toisin ajattelijoita toimimaan uskomuksiaan vastaan

    • Anonyymi00011

      Hyvä että Savinainen ei pukeudu perkeleen viittaan

    • Anonyymi00012

      Voimia Veli-Matti Savinaiselle. Koita kestää kaiken rankan kohun keskellä. Ihanaa, että on vielä sinun kaltaisiakin terveitä ja varsin komeita olemassa!

    • Anonyymi00013

      Olkoot pride porukat mitä ovat... Sen ideologian maskotiksi ei tarvitse kenenkään ruveta... Mielipiteen saa sanoa siitä touhusta... Vellulle isot pisteet, että oli jämy kaveri tuossa asiassa...

    • Anonyymi00014

      Onneksi oli yksi kunnon mies, kun loput oli jotain hiiriä. Hyvä Savinainen! Miehet kunniaan.

      • Anonyymi00015

        Eiii kyllä jääkiekkoilijan puvussa pitäs olla ns. Peräluukku, että ei aina tarjoottas vain etupuolta. Tasa arvon mielestä toi luukku olisi hyvä. Vais mitä pritdet?


      • Anonyymi00016
        Anonyymi00015 kirjoitti:

        Eiii kyllä jääkiekkoilijan puvussa pitäs olla ns. Peräluukku, että ei aina tarjoottas vain etupuolta. Tasa arvon mielestä toi luukku olisi hyvä. Vais mitä pritdet?

        Onko täällä joku suvakki peräluukkuineen?


    • Anonyymi00017

      Nössö homppelit ei edes pärjäisi jääkiekossa. Miksi niitä houkutellaan jollain homopaidolla lajin pariin. Miehinen laji mihin ei nössöjä kaivata.

      • Tuo ei kyllä pidä paikkaansa.


      • Anonyymi00019
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Tuo ei kyllä pidä paikkaansa.

        Kannustat homoja jollain homopaidoilla jääkiekkoon. Ootko vähän tyhmä vai idiootti. epäilen molempia.


      • Joo oon hiljaa nii saat rauhassa miettiä niitä luukkujas 🤣


      • Anonyymi00020
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Joo oon hiljaa nii saat rauhassa miettiä niitä luukkujas 🤣

        Miksi pitää hiljaa olla?


      • Anonyymi00020 kirjoitti:

        Miksi pitää hiljaa olla?

        No kun joku tahto keskittyä miettimään pervoja luukkuja, etten häirihe mietintöä. Alkaa vaan olemaan kohta enemmän poistettua ku jäänyttä kommenttia


      • Anonyymi00021
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        No kun joku tahto keskittyä miettimään pervoja luukkuja, etten häirihe mietintöä. Alkaa vaan olemaan kohta enemmän poistettua ku jäänyttä kommenttia

        Tuliko mieluisia vastauksia?


      • Anonyymi00019 kirjoitti:

        Kannustat homoja jollain homopaidoilla jääkiekkoon. Ootko vähän tyhmä vai idiootti. epäilen molempia.

        Luultavasti molempia ja viä imbesilliki. Entäs ite?


      • Anonyymi00021 kirjoitti:

        Tuliko mieluisia vastauksia?

        Näyttää ihan asiallistakin kommenttia tulleen, mikä on kohtalaisen harvinaista tällä palstalla.


      • Anonyymi00022
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Näyttää ihan asiallistakin kommenttia tulleen, mikä on kohtalaisen harvinaista tällä palstalla.

        Niin on. Kerrankin kunnon vastaukset. Mitä väliä jonkun nuoren naisen mielipiteillä, tämä joku Sofia mikä lie. Onko joku viherpiipertäjäkin? Syö vaan porkkanaa ja jotain lehtiä. Persuja sais olla paljon enemmän. Tuntuu, että jotenkin jyrätään meidät persut.


      • Anonyymi00023
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        No kun joku tahto keskittyä miettimään pervoja luukkuja, etten häirihe mietintöä. Alkaa vaan olemaan kohta enemmän poistettua ku jäänyttä kommenttia

        Tämäkin hävettää. Kaikki tuntuu niin pervolta. Siis kaikki muut en minä, kun minä olen vielä kaapissa. Miksi kaikki muut on niin häpeällisiä? Tuntuu, että en pääse yli häpeästä. Onko mitään keinoja olemassa häpeästä ylipääsemiseen?


      • Anonyymi00026
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        No kun joku tahto keskittyä miettimään pervoja luukkuja, etten häirihe mietintöä. Alkaa vaan olemaan kohta enemmän poistettua ku jäänyttä kommenttia

        Kyllä heterotkin harrastaa persepanoja. Ne ei vaan kerro niistä sulle.


      • Anonyymi00026 kirjoitti:

        Kyllä heterotkin harrastaa persepanoja. Ne ei vaan kerro niistä sulle.

        Ei kai nyt sentään.


      • Anonyymi00038
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Näyttää ihan asiallistakin kommenttia tulleen, mikä on kohtalaisen harvinaista tällä palstalla.

        Suurin osa meidän heteroprideläisten kommentteja. Tavoite saavutettu. Hyvä me!

        Heteropride kunniaan
        Ylpeys olla hetero


      • Anonyymi00041
        Anonyymi00038 kirjoitti:

        Suurin osa meidän heteroprideläisten kommentteja. Tavoite saavutettu. Hyvä me!

        Heteropride kunniaan
        Ylpeys olla hetero

        Otettaisiinko nyt päätavoitteeksi se, jotta heterot pysyisi poissa ei-heteroiden ryhmistä tai olisivat ainakin hiljaa jos eivät osaa muuta kuin kettuilla.
        Eoet


      • Anonyymi00042
        Anonyymi00041 kirjoitti:

        Otettaisiinko nyt päätavoitteeksi se, jotta heterot pysyisi poissa ei-heteroiden ryhmistä tai olisivat ainakin hiljaa jos eivät osaa muuta kuin kettuilla.
        Eoet

        Palstan aihe on lesbot. Missään ei sanota, että täällä pitää olla lesbo. Me heteroprideläiset ollaan tänne ihan yhtä tervetulleita. Sananvapaus se on meilläkin ja uskonnonvapaus. Hyvä Eoet, kun pidät aina meidänkin puolia! Kiitos sinulle hyvästä työstä.


    • Anonyymi00025

      Sateenkaariväriset ja Pride-teemaiset olkalaukut ja shopperbagit Porokorusta! Teräväpiirtokuvalla varustettuja Pride-laukkuja sateenkaariväreillä. Sateenkaariteemainen olkalaukku käy hyvin mm. Pride-aiheisiin tapahtumiin ja kokoontumisiin. www.porokoru.com/products/sateenkaarilaukku-prideteemainen-olkalaukku-porokorusta

    • Anonyymi00027

      Ymmärtäisin kohun, jos Savinainen olisi antanut siinä yhteydessä täysin asiattomia kommentteja liittyen Prideen/seksuaalivähemmistöihin - mutta ei esittänyt asian yhteydessä mitään asiatonta, valitsi vain tavallisen pelipaidan Pride-tunnuksin olevan paidan sijaan.
      Onhan seksuaalivähemmistöjen puolustajissa ja seksuaalivähemmistöön itsekin kuuluvissakin Seta-/Pride-kriittisiä, jotka näkevät jotku niiden edustamista asioista/toimintatavoista ongelmallisina.
      Ei se valinta itsessään pidä sisällään mitään jyrkkää viestiä: ”Olen teitä vastaan.”

    • Anonyymi00028

      Meillä bisseillä oman edun tavoittelu jatkuu hyvin usein läpi elämän. Kunhan itsellä on kaikki hyvin, ei mitään väliä muista on minun mottoni. Puolustan vain itseäni aina. Muut ovat syntisiä tai perverssejä tai mitä täysääliöitä milloinkin, mutta itse olen aina paras ja täydellinen kaikessa bisseydessäni ja tietysti minun mieheni myös.
      T. Bisse

      • Anonyymi00029

        Jollakin on selvästi päähänpinttymä näistä bisseistä...


      • Heikko yritys, kokeile uudestaan.


      • Anonyymi00031
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Heikko yritys, kokeile uudestaan.

        Tähän ei lisättävää, joku heikko lesbo yritti. Hirvittävästi biifoobikoita liikenteessä. Häpeäisivät käytöstään, siat.


      • Anonyymi00033

        Terveisin Shirly🤫


    • Anonyymi00032

      Karttakaa yrityksiä ja ihmisiä, jotka tukevat hömppää pride toimintaa. Näin suojelette lapsianne tulevaisuudessa. Lapsia ja nuoria käännytetään jo väkisin homoiksi ja lespoiksi. Järkyttävää käännyttämistä.

      • Anonyymi00034

        Ei ole totta. Homous on luonnollista eikä vaadi muilta harhaisen ihmisen ajattelun ja toiminnan mahdollistamista. Transideologia tekee niin, sekä vie naisilta oikeuksia, tiloja ja turvallisuuden tunnetta.
        Miksi mt-ongelmaisen oikeudet voittavat naisten oikeudet? Plus transseissa on epäilyttäviä ja inhottavia pers.häiriöisiä ihmisiä jotka saalistavat nuoria. Sekä autismiaan ja traumojaan väisteleviä sekavia yksilöitä.
        Siinä muutamia päteviä syitä miksi en käytä pridepaitaani missään.


      • Anonyymi00044
        Anonyymi00034 kirjoitti:

        Ei ole totta. Homous on luonnollista eikä vaadi muilta harhaisen ihmisen ajattelun ja toiminnan mahdollistamista. Transideologia tekee niin, sekä vie naisilta oikeuksia, tiloja ja turvallisuuden tunnetta.
        Miksi mt-ongelmaisen oikeudet voittavat naisten oikeudet? Plus transseissa on epäilyttäviä ja inhottavia pers.häiriöisiä ihmisiä jotka saalistavat nuoria. Sekä autismiaan ja traumojaan väisteleviä sekavia yksilöitä.
        Siinä muutamia päteviä syitä miksi en käytä pridepaitaani missään.

        Ja miksi miehen fetissi on "ihmisoikeus" joka vie biologisilla naisilta oikeuksia?
        Koska mies on mies vaikka mekko päällä ja kirjolaisena. Vaatimassa itselleen kaikenlaista muiden kustannuksella. Yleensä naisten ja tyttöjen kustannuksella.
        Vitun ällöttävää. Toivottavasti typerä ei-binääristen aloite ei mene läpi. Pelkkää mt-ongelmaisten uhriutumista, jolla ei ole tekemistä sukupuolen kanssa.


    • Anonyymi00037

      Muistakaa, että tänäänkin on hyvä päivä kiittää heteroita olemassaolostasi! Onneksi meitä on näin paljon.

      Heteropride

      • Anonyymi00040

        Nyt olisi hyvä päivä heterolle mennä viettämään kiitospäivää muualle.
        Eoet


      • Anonyymi00043
        Anonyymi00040 kirjoitti:

        Nyt olisi hyvä päivä heterolle mennä viettämään kiitospäivää muualle.
        Eoet

        Yritäpä uudelleen 🤣🤣🤣
        Joku yrittää nyt epätoivoisesti esiintyä muna.
        Eoet


      • Anonyymi00043 kirjoitti:

        Yritäpä uudelleen 🤣🤣🤣
        Joku yrittää nyt epätoivoisesti esiintyä muna.
        Eoet

        Taas on saatu uus tai vanha varjo paikalle.


    • Anonyymi00046

      Sinimustaan pukeutuvia tai sanotaanko naamioituneita löytyy joskus yllättävistä paikoista.

    • Anonyymi00049
      • En osaa arvailla tuon potin suuruutta. Mutta jos mun nimmari olis saanu euron jokasesta sille tulleesta vttuilusta ja asiattomasta kommentista, niin ihan hyvät lisätienestit sillä olis ollu.


      • Anonyymi00050
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        En osaa arvailla tuon potin suuruutta. Mutta jos mun nimmari olis saanu euron jokasesta sille tulleesta vttuilusta ja asiattomasta kommentista, niin ihan hyvät lisätienestit sillä olis ollu.

        Kyllä sateenkaarinuoret on mielestäni pottinsa ansainneet, vaikka ei noita lukuisia haukkuja kylläkään millä varat kerättiin. Laitan itsekin aina Setalle vähän rahaa ja viitteeseen merkinnän, että kouluvierailuja varten. Lapset tykkää.

        Ei voi kaikkia miellyttää. Sellasta se elämä välillä on. Tuleeko nyt paljon siviilissä ulkopuolisilta tai tutuilta kommenttia tai arvosteluja, kun/jos olet julkisesti kaikille tutuille lesbo/bi? Vai onko se vain tämä palsta?


      • Anonyymi00050 kirjoitti:

        Kyllä sateenkaarinuoret on mielestäni pottinsa ansainneet, vaikka ei noita lukuisia haukkuja kylläkään millä varat kerättiin. Laitan itsekin aina Setalle vähän rahaa ja viitteeseen merkinnän, että kouluvierailuja varten. Lapset tykkää.

        Ei voi kaikkia miellyttää. Sellasta se elämä välillä on. Tuleeko nyt paljon siviilissä ulkopuolisilta tai tutuilta kommenttia tai arvosteluja, kun/jos olet julkisesti kaikille tutuille lesbo/bi? Vai onko se vain tämä palsta?

        Tätä palstaa tarkoitin ja sitä pashaa on sultakin ei-kiitettävästi (koska semmosesta en kiitä) tullu.
        Tän ulkopuolella, livessä, ei onneks tuota vttuilua oo tarttenu kuunnella, kun ei oo sellasta tullu. Siksipä viihdynkin livessä paremmin. Täällä ei huvita enää käydä kuin lueskelemassa.
        Setaa en oo rahallisesti tukenut, enkä aio tukea siten tai muutenkaan.
        Ja kiitos, en jatka keskustelua tämän enempää nyt tässäkään. Yöt ja jatkoja, jonkinmoisia.


      • Anonyymi00051
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Tätä palstaa tarkoitin ja sitä pashaa on sultakin ei-kiitettävästi (koska semmosesta en kiitä) tullu.
        Tän ulkopuolella, livessä, ei onneks tuota vttuilua oo tarttenu kuunnella, kun ei oo sellasta tullu. Siksipä viihdynkin livessä paremmin. Täällä ei huvita enää käydä kuin lueskelemassa.
        Setaa en oo rahallisesti tukenut, enkä aio tukea siten tai muutenkaan.
        Ja kiitos, en jatka keskustelua tämän enempää nyt tässäkään. Yöt ja jatkoja, jonkinmoisia.

        Ei bissukkaruno ollut sinusta. Bissukoista vaan vähän huonoja kokemuksia nuoruudesta. Eikö niitä nyt saa tuoda ilmi ollenkaan täällä? Muillakin lesboilla kuitenkin paljon samoja kokemuksia mitä tätä palstaa olen lukenut.

        Kauniita öitä ja hyviä jatkoja.


    Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      180
      1216
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      79
      1052
    3. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      853
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      76
      830
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      82
      757
    6. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      744
    7. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      109
      695
    8. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      114
      593
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      47
      580
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18
      548
    Aihe