Syksyllä 2019 naapurini alkoi häiritä minua haukkumalla minua seinän läpi. Hän alkoi myös myydä itseään ja esittää, että olen hänelle vaarallinen. En todellakaan ollut vaarallinen. Hän sai myös rakastajansa haukkumaan minua.
2020 olin omalla kesämökillämme ja sinne tunkeutui eräs henkilö. Olin seuraa vailla ja ilahtunutkin. Mutta koska hän ei käyttäytynyt en minäkään käyttäytynyt. Eräistä syistä hermostuin häneen ja kerroin hänelle, että hän on varmaan matkalla naapurissani elävään huoraan. Tulin myös sanoneeksi jotain muuta pahaa naapuristani, olihan minua haukuttu monta vuotta.
Ilmeisesti tunkeutuja käsitti, että minä olen vaarallinen naapurilleni. En ole. En vaan pitänyt siitä, että minun olisi muka jollain tavalla pitänyt osallistua hänen seksielämäänsä.
Yhä edelleen naapurista on häiriötä...
Mutta ehkä olen kuvitellut koko asian!
Naapurisopu...
9
191
Vastaukset
- Anonyymi00001
Joo, voi olla että olet vähän jääräpäinen, etkä ole lähestynyt asiaa alunalkaenkaan ymmärryksen kautta. Tuossa vaiheessa vaikea purkaa asiaa, mutta puhuminen naapurin kanssa lienee ainoa tapa tehdä se. Ei muiden ihmisten kautta.
Onnea matkaan, nöyrtymistä tulee vaatimaan. <3 - Anonyymi00002
Eikä minua enää häiritse! Tällaisen käsityksen asioista voi saada, jos ei näe seinien läpi.
- Anonyymi00003
No, olenkohan saanut oikean käsityksen? Nykyään kuulen myös hyviä ääniä, paljon...
- Anonyymi00004
Hyvät äänet on hyvä merkki.
- Anonyymi00005
Tuo on vain ideani siitä mitä naapurissa tapahtuu. En todella tiedä. Naapuri näyttää kyllä vanhalta.
- Anonyymi00008
Mielenterveyspotilaita, vanhuksia ja dokuja kyseiseen toimintaan värvätäänkin.
- Anonyymi00006
Olen myös ollut kuulevinani, että sinne on tullut vanha mies, joka usein on paikalla. Pari vai jotain muuta?
Kun aika kuluu, myös asunnon tunnelmat vaihtuvat. - Anonyymi00007
Kirjoittelin tätä 12 aikaan yöllä. Taisin olla vähän väsynyt
- Anonyymi00009
Mistä edes tiedät jos ääni kuuluu seinän läpi jos vaikka kiroilee jollekin TV-ohjelmallekin kovaan ääneen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain2959568Kunnissa - siis myös kaupungeissa - viihtyvät ovat kommunisteja
Nehän ovat osa yhteiskunnan tuottamia instansseja, joista on vain haittaa veronmaksajille ja yrittäjlle, kuten ollaan ve82864Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim2572131Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha1132009SDP todellisuudessa pahin pettäjä koskaan - se syyllistyi valtiopetokseen 1918
kun aloittivat kapinan maan laillista valtiojärjestystä vastaan. Punaiset saivat tukea Neuvosto-Venäjän bolsevikeilta,871546- 1441477
Iski taas katumus kun en jutellut sun kanssa
Silloin kun halusit. Mutta en enää voi sille mitään, en saa muutettua sitä hetkeä..1331438Järkevä ehdotus: reilun 8 miljardin euron veronkorotukset
Nykyinen hallitus on päästänyt valtion tulopuolen rappeutumaan, vaikka varallisuutta on Suomessa enemmän kuin koskaan. U131147Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko931026- 71961