Nyt otti ohraleipä

Anonyymi-ap

Tapahtui se kaikkein pahin: löysin harmaan hiuksen! tästäkö se alkaa, kun löytyy yksi, kohta toinenkin ja sitten ei voi tehä mitään...

19

144

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Harmaat suortuvathan on tyylikkäitä. Puhun siis miehenä, että en ole ymmärtänyt ikinä naisten kammoa kun saavat harmaita hiuksia. Mikään ei ole elegantimpaa kuin aikuinen nainen jolla on hiuksissa luonnollisia harmaita hiuksia. Se kertoo että on aikuinen nainen, eikä mikään tyttö enää. Prinsessa muuttunut kuningattareksi.

• Anonyymi00003

Kerrankin asiaa! - Mikä onkaan kauheamman näköistä, kuin että
        ryppyinen vanha nainen värjäyttää hiuksensa mustiksi näyttääk-
        seen nuorelta! Eikä tajua, että se musta väri lyö varjot ryppyjen
        pohjaan ja saa näyttämään Golgatan Olgalta!
        Harmaat hiukset tyylikkäästi leikattuna ovat upeat!

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Vahva meikki myöskään ei ole vanhalla tyylikästä. Ihan hiukan, aavistus väriä kulmiin, poskiin ja huulin. Aivan väritönkään ei aina ole kaunista, ei tarvitse näyttää hiireltä. Juuri tänään laittauduin näin hillitysti kun piti lähteä bussilla asioille.

• Anonyymi00009
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Vahva meikki myöskään ei ole vanhalla tyylikästä. Ihan hiukan, aavistus väriä kulmiin, poskiin ja huulin. Aivan väritönkään ei aina ole kaunista, ei tarvitse näyttää hiireltä. Juuri tänään laittauduin näin hillitysti kun piti lähteä bussilla asioille.

Itselleni yleensä riittää huuliin värillinen huulivoide, huulipuna saattaisi olla liian raskasta.

• Anonyymi00014
        UUSI
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Mikä onkaan kaunheimman tuntuista kun arvostellaan oman arvomaailmansa mukaisesti naista joka värjää hiuksensa mustiksi.
        Minulla on ollut työkaveri joka on aina värjännyt hiuksensa hyvin tummiksi , ei siksi että näyttäisi nuoremmalta vaan siksi että hän itse on siihen mieltynyt.
        Siis ei kai nyt ikäihmisen mieleen edes tule että pitäisi jotenkin näyttää nuorelta .. joka niin sanoo niin täytyy olla ongelma jotenkin omassa kuontalossaan .
        Sama on vaatteiden kanssa jos joku on muodikkaasti pukeutunut niin ollaan sanomassa että yrittää näyttää nuorelta . Kaupasta kun ostaa vaatteita noin ostaa ihan vaan sitä mistä ITSE pitää ei muita varten .
        Joten annetaan kunkin olla ihan vaan sellaisina kun ovat , ja arvostelun voi pitää päänsä sisällä .

• Anonyymi00015
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Riippuu meikkaajasta . Huoliteltu meikki on aina hyvän näköinen , vaan monet eivät sitäkään taitoa osaa .

• Anonyymi00002

Joo, on se järkytys, ennakoi kuolemaa, kunnes niihin harmaisiinkin suortuviin tottuu. Itselläni on sekaväriset hiukset: vaaleat, tummanrusk. punertavat ja osin harmaata niiden vaaleiden seassa.

• Anonyymi00005

Onnea kun löysit yhden harmaan hiuksen, mulla ei ole yhtään hiusta.

• Anonyymi00010
        UUSI

Vitun karvatkin kannattaa värjätä ,ennen kuin lähtee liikenteeseen!!!!!

• Anonyymi00006

Luonnollinen harmaa on tuhat kertaa kauniimpi, kuin värjätyt hiukset.

• Anonyymi00007

Entä kasvojen ryppyisyysaste? Itselläni (72 v.) ei ole juurikaan näkyviä ryppyjä, eli kasvot ovat jokseenkin sileät (pieniä ryppyjä voi olla satunnaisesti).

• Anonyymi00016
        UUSI

Minun äidilläni ei ollut yhtäkään ryppyä vaikka oli 82 vuotias. Sen salaisuus oli jatkuva lihominen , niin että mitä lihavampia sitä sileämpi on iho . Niin että kun yksi paikka on hyvän näköinen niin se saattaa vaikuttaa negatiivisesti johonkin toiseen kehon osaan lihavilla polvet tahtoo olla kipeinä enemmän kun hoikilla .

• Anonyymi00008
      UUSI

"Ohraleipä" on ehkä turhankin lievä sana ilmaista silloin kun oikein alkaa jurppimaan. Itse käytän sanontaa "Nyt otti ohrakyrsää"

• Anonyymi00011
        UUSI

Ostin taannoin kaupassa käydessäni pieniä rieskoja, ilm. ohraa. Äiti kutsui niitä nimellä "pippo".

Tänään vedin voita päälle ja viimeiset siivut joulukinkkua. Näin pitkälle tuo joulukuun alussa paistettu ja palasina pakastettu, päälle 5 kilon joulukinkku riitti! Rosollia on vielä rasia pakastimessa. Sulatan sen pääsiäisenä.

• UUSI

Kyllä 80+ ihmisellä yleensä on harmaata.
      Minulla on edessä aika paljon, on ollut tummanruskeat hiukset nuorena.
      Huomasin että kannattaan lievästi vaalennuttaa hiuksia koko päässä niin harmaa ei näy niin selvästi.
      Nyt on hiukset vaaleanruskeat ja ohimot harmaat, harmaat ei juuri erotu.
      Ei missään nimessä pidä käyttää mustaa tai kovia värejä kun on ikää tullut.
      Myös kirkkaan punainen huulipuna tai musta silmämeikki ei sovi ainakaan minulle.
      Mutta jokainen tekee kuten parhaaksi näkee.

• Anonyymi00013
        UUSI

Ne on jo yleensä HAUDASSA HEHEEEEE

• Anonyymi00017
        UUSI

Niin jokaisella on näistäkin asioista oma mielipiteensä , mikä sopii ja mikä ei

• Anonyymi00012
      UUSI

Sua ottaa nokkaan tuo ohraleipä,
      mua vituttaa tämä vanhuus,
      vittu ku mistää ei enään tule mitään ku ei jaksa vai onko se niin ettei viitsi enään mitään, ei viittis edes hengittää mutt ku on pakko,

sä murehdit vain muutamaa harmaata hiusta, mua vituttaa koko tämä vanhauksen vaivane tympeä elämä !

• Anonyymi00018
      UUSI

Kolme neljännestä tukkaa on lähtenyt ja loput ovat muuttuneet tummasta valkoisiksi, mutta en anna periksi, vaan annan loppujen kasvaa. Kohta on takatukka hartioilla, mutta en mene vielä parturiin. ..mutta saatan huomenna käydä vähän siistimässä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?

Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä
      Arvot ja etiikka
      20
      11398
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      46
      3954
    3. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      113
      3140
    4. Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman

nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie
      Maailman menoa
      133
      2447
    5. Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?

Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin
      Maailman menoa
      92
      2155
    6. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      199
      1799
    7. Sofia Virralle täydet 12 pistettä!

Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.
      Maailman menoa
      307
      1069
    8. Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?

Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta
      Kuhmo
      18
      855
    9. Toisten elämän moralisointi

Eikö kukin voisi keskittyä lähinnä omaan elämäänsä? Jos jollakulla muulla on tunteita, ajatuksia, tai tekoja oman suhte
      Tunteet
      143
      785
    10. Missä milloin

Missä milloin nähdään?
      Ikävä
      53
      729
    Aihe