Törkyturpa valehtelee kuten ottoisänsä putleri
Tökishän on putlerin äpärälapsi. Joka on käynyt pietarin trollitehtaan opiston. Ja sen huomaa paskapuheista. Uskoo omiin valheisiinsä. Kuten putleri. Ja tulkoon mainutuksi jotta en ole käynyt vuosiin leksassa eikä mulla mitään lumikelkkaa. On vain sukset. Tökiksellä on varmasti tynnyristä omavalmiste jolla hän on rikkonut ladut. Hähän kuperkeikalla aina yrittää kaataa toisensyyksi. Kuten nytkin.
Jamalissataas
9
121
Vastaukset
- Anonyymi00001
Jatkis oli putkassa ladun rikkomisesta BMW Paku mönkkärillä. Yrittää tökiksen syyksi laittaa taas kuperkeikalla.
- Anonyymi00003UUSI
Kumpa en ollut lieksassa. Ja voinsen todistaa
Sinä et voi todistaa minun olleen siellä. Joten itkuiikka paskahousu taas valehtelet. - Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Kumpa en ollut lieksassa. Ja voinsen todistaa
Sinä et voi todistaa minun olleen siellä. Joten itkuiikka paskahousu taas valehtelet.On sinut nähty, ei se valepuku hämää. Itse hitsaamasi BMW 535 pakunkin tunnistaa helposti, vaikka oletkin sen naamiomaalannut. Vasta seisoi tokmannin lastauslaiturin luona ja parrakkaat aitonaiset kantoi tummelilaatikoita kyytiin.
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
On sinut nähty, ei se valepuku hämää. Itse hitsaamasi BMW 535 pakunkin tunnistaa helposti, vaikka oletkin sen naamiomaalannut. Vasta seisoi tokmannin lastauslaiturin luona ja parrakkaat aitonaiset kantoi tummelilaatikoita kyytiin.
Törkyturpa tehtailee kaikennäköisiä ja olemattomia ajoneuvoja. Jotka kuuluvat samaan sarjaan kuin jamalin ihmrmaailma. Ja sinä itse hitsailet niitä ihmeitä kasaan. Minä olen sinulle idiootille kertonut jotta on ole hitsannut ikinä. Sinä paukutat tyhjiätynnyreita ja rälläköit sekä hitsaat. Ja jos pystyt todistamaan minun olleen lieksassa niin olen luvannut sulle 2000€ ja josen ole ollut siellä sinä maksat mulle2000? Ja pösilö jos on minun autoni niin saat osoitteeni puhelun/ textiviestillä. Joten miten on valehteleva itkuiikka paskahousu. Putlerin äpärä. VALEHTELET
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Törkyturpa tehtailee kaikennäköisiä ja olemattomia ajoneuvoja. Jotka kuuluvat samaan sarjaan kuin jamalin ihmrmaailma. Ja sinä itse hitsailet niitä ihmeitä kasaan. Minä olen sinulle idiootille kertonut jotta on ole hitsannut ikinä. Sinä paukutat tyhjiätynnyreita ja rälläköit sekä hitsaat. Ja jos pystyt todistamaan minun olleen lieksassa niin olen luvannut sulle 2000€ ja josen ole ollut siellä sinä maksat mulle2000? Ja pösilö jos on minun autoni niin saat osoitteeni puhelun/ textiviestillä. Joten miten on valehteleva itkuiikka paskahousu. Putlerin äpärä. VALEHTELET
Todistin että Jatkis oli Lieskassa. Jatkis kunnian miehenä maksoi minulle 2000€. Kiitos siitä jatkis!
T: Tökis - Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Mitä se tökis sinun rublillasi tekisi, vessapaperikin arvokkaampaa käytettynäkin.
Tökis on varakas mies ja lisäksi umpirehellinen ja puhuu aina silkkaa totta.
Me uskomme tökikseen kuin vuoreen, tökis ei petä koskaan ja tietää kaiken. - Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Mitä se tökis sinun rublillasi tekisi, vessapaperikin arvokkaampaa käytettynäkin.
Tökis on varakas mies ja lisäksi umpirehellinen ja puhuu aina silkkaa totta.
Me uskomme tökikseen kuin vuoreen, tökis ei petä koskaan ja tietää kaiken.Umpi rehellinen🤣🤣🤣 miten se tökis jokaväliin valehtelee? Ja tökis on itsekertonut ruplien hakureisustaan venäjältä. Ja oli silläkin reisullaan jakanut ahnustaa. Minulla ei ole ollut ikinä ruplia. Sinä tökis olet niitä jakanut. Etvaan halua muistaa sitä. Joten oletvaan putlerin äpäräpoika. Jolle putleri maksaa ruplilla palkkasi ( elätysavustuksen) joten puhut taaspaskaa. Ei edes yhtä toduuden sanaa. Olet samanlainen kuin valehtelia kuin isäsi putler. Aina kun suuaukiaa sieltä tulee vain paskapuhetta. Kuten sinulta.
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Umpi rehellinen🤣🤣🤣 miten se tökis jokaväliin valehtelee? Ja tökis on itsekertonut ruplien hakureisustaan venäjältä. Ja oli silläkin reisullaan jakanut ahnustaa. Minulla ei ole ollut ikinä ruplia. Sinä tökis olet niitä jakanut. Etvaan halua muistaa sitä. Joten oletvaan putlerin äpäräpoika. Jolle putleri maksaa ruplilla palkkasi ( elätysavustuksen) joten puhut taaspaskaa. Ei edes yhtä toduuden sanaa. Olet samanlainen kuin valehtelia kuin isäsi putler. Aina kun suuaukiaa sieltä tulee vain paskapuhetta. Kuten sinulta.
Miksi herjaat super-rehellistä Tökistä?
Tökis ei edes osaa valehdella eikä puhua muunnettua totuutta.
Tökis puhuu vain tosiasioita ja pitäytyy aina todistettavissa olevissa realiteeteissa.
On ihmeellistä että julkenet herjata umpirehellistä kansalaista, ilmeisesti kostoksi siitä että hän on paljastanut sinun Jamalin saunakylä- ym. touhusi kaikelle kansalle.
Miksi salailet ja valehtelet koko ajan, jätä edes totta puhuva ja rehti Tökis rauhaan!
Toivoo joukko touhuistasi huolestuneita paikkakuntalaisia. - Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Miksi herjaat super-rehellistä Tökistä?
Tökis ei edes osaa valehdella eikä puhua muunnettua totuutta.
Tökis puhuu vain tosiasioita ja pitäytyy aina todistettavissa olevissa realiteeteissa.
On ihmeellistä että julkenet herjata umpirehellistä kansalaista, ilmeisesti kostoksi siitä että hän on paljastanut sinun Jamalin saunakylä- ym. touhusi kaikelle kansalle.
Miksi salailet ja valehtelet koko ajan, jätä edes totta puhuva ja rehti Tökis rauhaan!
Toivoo joukko touhuistasi huolestuneita paikkakuntalaisia.Tökis nyt yrität taas valehtemalla puolustaa itseäsi. Kerroppa onko jamalissa se ihmemaailma,kerrostalot,bmw bussi bmw telaketju moottorikelkka, bmw353 pakettiauto, ja asunko minäsiellä ja olenko ollut tälläviikolla ja oletko nähnyt minut? Sekä sen ihmemsailman osoitteen? Joyen faktaa eikä minä näin ja on totta. Ja 3000 veto jotta et pysty todistamaan. Ja sinä maksat mulle 3000 jos olen oikessa. Älä edes väitä jotta olen sulle maksanut sinulle aikaisemmin. Siinnä puhut paskaa. Kuten aina.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia?
Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?1112436Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä511193Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1775122Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa323734Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1963564Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss503159Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1092884Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky132468Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie532185Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy191975