Seisoin omakotitalon keittiön ikkunan edessä keittiötason ääressä katsellen ulkona aukenevaa aurinkoisen keväistä peltomaisemaa. Oli maaliskuun puoliväli ja kevätaurinko oli jo korkealla aamukahdeksan aikaan luoden hangelle puiden varjot. Oli rauhallinen sunnuntaiaamu. Siinä seisoessani valmistelin aamupalaa, paloittelinnkurkkua ja tomaattia sopiviksi siivuiksi leivän päälle laitettavaksi. Otin jääkaapista rasvat, leikkeleet ja juustot yms ja laitoin ne pöytään. Aamupala oli tarkoitettu Tommille, jonka talossa olin viettänyt edellisen päivän ja yön. Olin puolituntia aiemmin kömpinyt lämpimästä sängystä peiton alta miehen vierestä mennäkseni suihkuun ja valmistelemaan. Miehen vartalo oli ollut ihanan lämmin ja olinkin yrittänyt viivyttää ylösnousua. Mutta ei auttanut mikään, sillä tytöllä oli roolinsa ja velvollisuutensa. Ylösnoussessani olin kuiskannut "nukkuvan" miehen korvaan kehotuksen tulla kohta aamupalalle ja katsomaan, mitä olisi tarjolla. Naurahdin vielä omalle kaksimieliselle lausahdukselleni.
Suihkun jälkeen olin kuivatellut itseni ja sipaissut kasvoilleni kevyen meikin. Asukseni olin valinnut naisten bodyn. Se oli malliltaan kuin naisten uimapuku, mutta tietenkin kaula-aukko, hihan- ja lahkeensuut oli koristeltu ihanilla pitseillä ja röyhelöillä. Keskivartalo oli kuon korsetista ja rinnoille oli muotoiltu kupit, joihin laitoin silikonit. Se oli ihanan naisellinen asu väriltään viininpunainen. Lisäksi puin mustat stayupit ja jalkoihini laiton kiiltonahkaiset mustat ballerinat, joiden kannat kopisivat kivasti parketilla. Ja tietenkin vielä tummanruskea puolipitkä polkkaperuukki päähän.
Nyt siis touhusin keittiössä valmistellen aamupalaa miehelleni. Kuulinkin jo pesehuoneesta veden lorinaa Tommin suihkutellessa. Kohta siis saisin seuraa, vatsaani hieman kipristi jännityksestä ja ajatukseni palasivat lauantai-iltaan. Olimme viettäneet ihanan päivän ja illan ja olin saanut tuntea olevani todellakin nainen. Olin tyydyttänyt seuralaiseni kaksi kertaa suullani, mutta peppuni oli saanut olla sillä kertaa rauhassa. Tiesin, että aamupalan jälkeen minun olisi aika lähteä ja siksi yritinkin asuvalinnallani varmistaa, että myös anaalini saisi vielä täytettä ennen poistumistani.
Tyttöilijä seikkailee taas ja antautuu
12
1039
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ajatukseni palasivat vielä eilispäivään. Olin tutustunut Tommiin, kun olin vastannut hänen treffi-ilmoitukseen, jossa hän oli etsinyt ikäisensä miehen seuraa harrastuksiin yms. Ilmoituksessa tyttöily oli vielä plussaa. Olin vastannut heti viestillä ja siitä jutustelumme oli saanut alkunsa. Viimein olin saanut ehdotuksen tapaamisesta paikassa, joka sai lopullisesti mielenkiintoni heräämään. Tommi oli ehdottanut tapaamista hiihtolenkin merkeissä asuinpaikkakuntansa hiihtoladulla. Hän olikin entinen maakuntatason hiihtohirmu ja harrastus oli jatkunut aktiivisena senkin jälkeen ja vielä viisikymmpisenäkin kilometrejä kertyi talvessa tuhansia. Itsekin olin aktiivinen harrastaja, joka harrasti lajia useita kertoja viikossa. Vielä kun harrastin muutakin, uskalsin lähteä kuntoni puolesta hiihtolenkille kaveriksi. Tapasimme parkkipaikalla ha juttelimme hetken. Tommi oli komea mies tiukassa hiihtotrikoossaan, joka paljasti tiukan lihaksikkaan 180 cm pitkän vartalon muodot. Eikä minun itsenikään tarvinnut hävetä kroppaani, tosin asuni ei ollut mikään tiukka trikoo vaan vähän löysempää mallia. Hiihtelimme reilun tunnin lenkin reipasta vauhtia hikeen asti. Oli ollut upeaa katsella atleettista miehen vartaloa, kun lihakset tekivät töitä. Varmasti se oli upein vartalo, jonka olin nähnyt. Lenkin jälkeen ajelimme peräkkäin rauhalliselle omakotitaloalueelle, jossa Tommi asui melko uudessa talossa yksinään. Talon rouva oli muutama vuosi aikaisemmin kerännyt omat tavaransa ja häipynyt. Olimme siis kohtalotovereita. Ajoimme autot parkkiin pihamaalle, otin matkalaukkuni ja pukupussini ja astelin Tommin perässä ovesta sisään.
- Anonyymi00005
Spedellä taas sekottaa buaahaa
- Anonyymi00007
Tommin ehdotti, että hän laittaisi saunan lämpiämään, mikä sopi minullekin mainiosti. Mikäs sen mukavampaa kuin hikiliikunnan jälkeen mennä saunan lämpimään rentoutumaan. Saunan lämmetessä aloin laittaa ruokaa, kuten oli sovittukin aiemmin. Kanapasta oli helppo ja nopea ruokalaji lauantai-iltapäivään. Vuoallinen evästä olikin pian sähköuunissa valmistumassa. Ja saunakin olisi pian lämmin. Menimme molemmat kodinhoitohuoneeseen riisuuntumaan ja siitä suihkun kautta lämpimään saunaan. Korkkasimme oluet ja kiipesimme lauteille puusaunan ihanaan lämpöön.
Tommin vartalo oli aivan upea ja hän tiesi sen varmasti itsekin. Turhaa rasvaa ei ollut missään ja kiinteät lihakset näkyivät selvästi ihon alla. En voinut olla kehumatta näkemääni.
- Sulla on upea vartalo, sanoin.
- Kiitos, ei sinussakaan ole mitään valittamista, Tommi vastasi hymyillen
Istuimme hiljaa ja raukeina, hallitsimme halumme, vaikka paljon ei olisi tarvittu, jotta olisin kumartunut Tommin jalkoväliin. Oluet nautittiin loppuun ja muutaman löylynheiton jälkeen olimme valmiit pesulle. Suihkuttelimme yhdessä ja saippuoimme toisemme. Kädet vaeltelivat pitkin vartaloita. Omakin käteni "lipsahti" Tommin jalkoväliin. - Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Tommin ehdotti, että hän laittaisi saunan lämpiämään, mikä sopi minullekin mainiosti. Mikäs sen mukavampaa kuin hikiliikunnan jälkeen mennä saunan lämpimään rentoutumaan. Saunan lämmetessä aloin laittaa ruokaa, kuten oli sovittukin aiemmin. Kanapasta oli helppo ja nopea ruokalaji lauantai-iltapäivään. Vuoallinen evästä olikin pian sähköuunissa valmistumassa. Ja saunakin olisi pian lämmin. Menimme molemmat kodinhoitohuoneeseen riisuuntumaan ja siitä suihkun kautta lämpimään saunaan. Korkkasimme oluet ja kiipesimme lauteille puusaunan ihanaan lämpöön.
Tommin vartalo oli aivan upea ja hän tiesi sen varmasti itsekin. Turhaa rasvaa ei ollut missään ja kiinteät lihakset näkyivät selvästi ihon alla. En voinut olla kehumatta näkemääni.
- Sulla on upea vartalo, sanoin.
- Kiitos, ei sinussakaan ole mitään valittamista, Tommi vastasi hymyillen
Istuimme hiljaa ja raukeina, hallitsimme halumme, vaikka paljon ei olisi tarvittu, jotta olisin kumartunut Tommin jalkoväliin. Oluet nautittiin loppuun ja muutaman löylynheiton jälkeen olimme valmiit pesulle. Suihkuttelimme yhdessä ja saippuoimme toisemme. Kädet vaeltelivat pitkin vartaloita. Omakin käteni "lipsahti" Tommin jalkoväliin.-Olet sinä kyllä upeannäköinen, en ole koskaan nähnyt hienompaa, sanoin, kun pesin pois saippuaa Tommin kiinteältä vartalolla.
-Kiitos taas, mutta näkisitpä itsesikin. Voin jo kuvitella etukäteen, miten upea tyttö olet puettuna, Tommi vastasi.
Kun saimme suihkuteltua ja kuivattua itsemme, siirryimme keittiön puolelle katsomaan, olisiko ruoka jo valmis. Nostin vuoan uunista lieden päälle jäähtymään hetkiseksi ennen ruokailua. Tommi otti vitriinistä punaviinipullon ja aukaisi sen hetkeksi ilmoittumaan. Hetken jäähdyteltyämme siirryimme pyyhkeisiin kääriytyneinä pöydän ääreen. Ruoka maistui erinomaiselta viini kera ja söimme hiljaisuuden vallitessa. Ilmassa alkoi olla pientä eroottista jännitystä, sillä molemmat tiesivät, että päivän huipennus lähestyi. Se hetki, jonka takia olimme tavanneetkin. Molemmat olimme tulleet seksin takia. Minä sen takia, että saisin tyttöillä ja olla naisen roolissa ja Tommi siksi, että saisi rakastella tyttöä haluamallaan tavalla. - Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
-Olet sinä kyllä upeannäköinen, en ole koskaan nähnyt hienompaa, sanoin, kun pesin pois saippuaa Tommin kiinteältä vartalolla.
-Kiitos taas, mutta näkisitpä itsesikin. Voin jo kuvitella etukäteen, miten upea tyttö olet puettuna, Tommi vastasi.
Kun saimme suihkuteltua ja kuivattua itsemme, siirryimme keittiön puolelle katsomaan, olisiko ruoka jo valmis. Nostin vuoan uunista lieden päälle jäähtymään hetkiseksi ennen ruokailua. Tommi otti vitriinistä punaviinipullon ja aukaisi sen hetkeksi ilmoittumaan. Hetken jäähdyteltyämme siirryimme pyyhkeisiin kääriytyneinä pöydän ääreen. Ruoka maistui erinomaiselta viini kera ja söimme hiljaisuuden vallitessa. Ilmassa alkoi olla pientä eroottista jännitystä, sillä molemmat tiesivät, että päivän huipennus lähestyi. Se hetki, jonka takia olimme tavanneetkin. Molemmat olimme tulleet seksin takia. Minä sen takia, että saisin tyttöillä ja olla naisen roolissa ja Tommi siksi, että saisi rakastella tyttöä haluamallaan tavalla.Ruokailun jälkeen totesimme molemmat, että vielä ei ollut aika seksille. Hiihtolenkin rasitukset, saunominen ja ruokailu tekivät tehtävänsä, sillä väsymys iski ja tarve päivänokosille. Tommi ehdottikin, että menisimme makuuhuoneen puolelle parisänkyyn lyhyille päiväunille. Kömmimme molemmat peiton alle ja kietouduimme toisiimme. Paljon ei olisi taaskaan tarvittu rakastelun alkamiselle. Suutelimme pitkään, annoimme huulemme sivellä hellästi vastakkain, tunsin puolijäykän kalun reisiäni vasten.
-Haluatko, että otan suihin, sain sanottua suutelun lomassa.
-Älä vielä, hillitään halumme. Tiedän, että se olisi ihanaa, Tommi sai huohottaen sanottua.
Otin mieheni kalunvarren kouraani ja aloin runkkaamaan sitä, mutta Tommi esti sen pian kädellään.
-Älä, älä..., muuten laukean.
Lopetin ja käännyin selin, olimme kuin lusikassa. Nukahdimme pian. - Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ruokailun jälkeen totesimme molemmat, että vielä ei ollut aika seksille. Hiihtolenkin rasitukset, saunominen ja ruokailu tekivät tehtävänsä, sillä väsymys iski ja tarve päivänokosille. Tommi ehdottikin, että menisimme makuuhuoneen puolelle parisänkyyn lyhyille päiväunille. Kömmimme molemmat peiton alle ja kietouduimme toisiimme. Paljon ei olisi taaskaan tarvittu rakastelun alkamiselle. Suutelimme pitkään, annoimme huulemme sivellä hellästi vastakkain, tunsin puolijäykän kalun reisiäni vasten.
-Haluatko, että otan suihin, sain sanottua suutelun lomassa.
-Älä vielä, hillitään halumme. Tiedän, että se olisi ihanaa, Tommi sai huohottaen sanottua.
Otin mieheni kalunvarren kouraani ja aloin runkkaamaan sitä, mutta Tommi esti sen pian kädellään.
-Älä, älä..., muuten laukean.
Lopetin ja käännyin selin, olimme kuin lusikassa. Nukahdimme pian.Makoisien päiväunien jälkeen heräilin hiljalleen. Tunsin vieläkin lämpimän miehen kehon kiinni itsessäni ja kietoutuneen vyötäröni ympäri. Olimme nukkuneet tunnin verran samassa asennossa kuin olimme nukahtaneetkin. Tunsin myös miehen elimen paljasta peppuani vasten, mikä virkisti kummasti heräämistäni. Ajatuskin siitä, että tuo elin olisi kohta sisälläni sai kiihotukseni nousemaan. Käänsin päätäni ja näin nukkuvan miehen kasvot takanani.
-Herätys, kuiskasin ja suutelin noita pehmeitä, mutta voimakkaita huulia. Tommi avadi silmänsä ja hymyili.
-Olipas se mukava herätys, hän sanoi. Pötköttelimme vielä hetken toistemme lämmössä peiton alla. Sitten minun oli aika nousta ja alkaa valmistautua iltaan. Oli vielä käytävä uudelleen pesulla, meikata, pukeutua, johon menisi runsaasti aikaa.
Tein illan valmistelut rauhassa ja nauttien. Halusin, että päivä jatkuisi iltaan yhtä ihanana kuin se oli ollut tähänkin asti. Kaikki oli viimein valmista pukeutumista vaille. Olin lähettänyt Tommille muutamia kuvia asuistani ja hän oli saanut valita, kuinka pukeutuisin iltaan. Tommin valinta oli ollut viininpunainen pitkähihainen iltapuku, jonka etumus oli koristeltu erilaisilla pitsikuvioinneilla. Vyötäröllä oli nauha, jonka sai kiristettyä selänpuolelle rusetille. Olin ostanut sen netistä ja se oli jokin entinen vanhojentanssiasu, mutta oli maksanut kuitenkin parisataa. Ei se mikään kovin käytännöllinen ja mukava asu ollut illanviettoon, mutta tein mielelläni mieheni tahdon mukaan.
- Anonyymi00002
Tyttöily on kivaa varsinkin kahden naisen kans.
Heidän miesystävät,vasta lauantaina paikalla.
Naiset pukee ja meikkaa,saa nähdä millä teemalla.Huomenna kauppakeskus kierros.
M58 nahka korsetti.- Anonyymi00003
Kiihottavaa, voitko kertoa tarkemmin.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Sen että mee sirkukseen friikki
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Sen että mee sirkukseen friikki
Katos meidän oma sirkus friikki taas piipittämässä. Mitäs olet delaa dorka.
- Anonyymi00009
Anonyymi00006 kirjoitti:
Katos meidän oma sirkus friikki taas piipittämässä. Mitäs olet delaa dorka.
Sää mää ja bää on nyt friikki joka delaa buaahaa
- Anonyymi00011
Anonyymi00003 kirjoitti:
Mökki keski-suomes kauppa reissu jyväskylään.naisten pikkarit sukkikset rintsikat.Siihen päälle suorat housut musta paita pilotti takki.
Auton kuljettaja naiset osteli alesta -50 jopa -70 vaatteita kenkiä kikattaen välillä tää kokeillaan kuskille.
Ravintolaan syömään ruokaa odotelles 45v kourii jalkoväliä,kirjottaa känykkään käydään inva vessas haluun munaa.Toinen otti aikaa vessa reissu kesti 7 minuuttia.
Hame ylös pikkarit alas pikaset takaa päin molemmat laukes.Nainen totes ihanaa otan suihin mökillä.Palasimme pöytään ruoka tuli sopivasti.
Pihvit tuli syötyä kahvit ja konjakit jälkkäriksi.
Nainen kysyi auton avaimia annoin saaneelle naiselle.
Toinen otti kädestä nyt on mun vuoro että takapenkille.Ovet kiinni munan etsiminen alkoi heti pillu oli liukkaana peukutettavaksi.Hame pois haarat levälleen otti takin varalle vierelle painoi mun päätä kohti kiimaista pillua.
Takki peitoksi kaupunki alueella sai orkun melko pian kusaisi päin näköö komento suu auki.hänen toppis aivan kuses samoin rinnukset.
Lopuksi nuole vielä tekee hyvää.Kuski pidätti levarille kusinen paita pois kolitsihuppari tilalle.
Kusinen toppis takaluukkuun.
Sellanen kauppa reissu.Mökkille 5 dentenä kahden parin leluksi.M 58
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.932178Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n452132Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501855Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan751370- 871283
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191151Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311110Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men591071- 68969
Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?
Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.285920