Yläasteelle siirtyminen

Anonyymi-ap

Moi, oon 12v (kohta 13) tyttö. Siirryn elokuussa yläasteelle toiseen kouluun. Oon koko mun ala-asteen ollut noin 120 oppilaan koulussa ja kun siirryn yläasteelle siellä tulee olemaan noin 1000 oppilasta. En tykkää mun luokasta ollenkaan nyt, vihaan ohan kaikkia, ne puhuu pahaa yms. Siinä koulussa mihin meen niin on nyt 7lk meidäm vamhoja koululaisia jotka kiusasi mua kun he olivat ala-asteella. Mulla on valmiiksi sieltä 3 kaveria mut mua jännittää mennä silti. Mitä yläasteella on erinlaista kun ala-asteella? Onko se paha? Kumpi on kivempi yla aste vai ala aste?

6

265

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

kannattaa varoa vessoja minun pää tungettiin pönttöön ekalla viikolla

• Anonyymi00002

No ei yläaste nyt niin erilainen oo. Ihmiset kyllä yleensä on vähän ilekämpiä, jos joku on jo ennestään kiusannut ala-asteellea, voi kiusaaminen jatkua edelleen yläasteella. Sen ikäset tytöt on mitä on(toki on niitä fiksujakin). Hyvin se siirtyminen isoon kouluun varmasti menee, positiivisella asenteella vaan eteenpäin. Ja muista aina se, että mitä ne ikinä sanookaan, se ei johdu susta. Niillä itsellään on omia epävarmuuksia, joita ne purkaa muihin. Tsemppiä:) Ps. Molemmat on kivoja, mutta rehellisesti ala-aste on vaan parasta aikaa.

• Anonyymi00004

no siis kaikki on 10x hankalampaa yläasteella kuin ala--asteella oon nyt ysil ja ylä koulu menee pirun noopeet vauhtii nii et ison vinkkin voin antaa et allta se opiskelu jo seiskan ekast päivät kosk ite en sitä tehny ja nyt pittä lock innaa iha huolel ja ei kivaa

• Anonyymi00005

soitellaan olen 58 vuotias mies ja voisin toimia sinun tukihenkilönä jos lähetät minulle kuvia vastineeksi

• Anonyymi00006

ylä aste oli itelle kiva aika perseillä, ikävän nopeesti meni ohi

• Anonyymi00007

Ylä ase pirust kivempaa. Saa perseillä meneen niinku tykkää

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia

"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoaine­tuki­järjestelmän, kun energianhinnat nousi
      Maailman menoa
      36
      2769
    2. Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta

🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs
      Maailman menoa
      18
      2587
    3. 100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman

Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es
      Maailman menoa
      43
      2278
    4. Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin

Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks
      Maailman menoa
      20
      1871
    5. Iso poliisioperaatio Lapualla

Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo
      Lapua
      38
      1582
    6. Olen aika varma

että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa
      Ikävä
      51
      1555
    7. Oletko nähnyt hänet ilman...

Vaatteita!?
      Ikävä
      38
      1483
    8. Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys

Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä
      Maailman menoa
      25
      1363
    9. Oon niin surullinen

Ettei meistä tullut sitä mitä toivoin
      Ikävä
      28
      1204
    10. Mitä sitten odotat

Jos seurailet vain tekemisiäni
      Ikävä
      26