Hyvin mielenkiintoista

Anonyymi-ap

Ostin kirpputorilta kirjan ja löysin sivujen välistä kirjeen, johon oli kirjattu hyvin rankkoja asioita. Siellä oli maininta eräästä Villähteellä toimivasta yrityksestä, mädistä poliiseista ja korruptoitunneesta juristista ja tuomarista.

Taidan lähettää sen jollekin toimittajalle 🤔

19

692

Vastaukset 19

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

No lähetä

• Anonyymi00002

Kannatetaan!

• Anonyymi00004

Poliisit on muutenkin korruptuneita,jatkuvasti otsikoissa tänäänkin

• Anonyymi00005

Suomesta ei enää taida löytyä instituutiota, missä ei olisi rakenne- ja verkostokorruptiota 🤔

Itse olen törmännyt oikeuslaitoksessa ja verovirastossa korruptioon poliisien lisäksi 🤮

Luottamus ja kunnioitus on mennyt tätä maata kohtaan täysin...

• Anonyymi00006

Hanki elämä, oma sellainen.

• Anonyymi00007

Hanki sinäkin 👍

• Anonyymi00010

Keskittyisit omaan elämääsi

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Keskittyisit omaan elämääsi

Keskity sinäkin 👍

• Anonyymi00016
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Keskity sinäkin 👍

Mitäs itse teet🤡🤡

• Anonyymi00008

Erittäin mielenkiintoista😂

• Anonyymi00009

Suomi on nyt muutenkin ihan mätä maa tätä nykyään. Mikään ei toimi ja kaikkialla on korruptiota.

• Anonyymi00019

No mutta eikös tämä ole niin maailman onnellisin maa, jossa yhdelläkään ei ole huolta huomisesta eikä hätäpäivää.

• Anonyymi00012

Todella mielenkiintoista

• Anonyymi00013

Kannatetaan. Ehdottomasti toimittajalle jotta saadaan.totuuksia julki.

• Anonyymi00021

No niitäkin totuuksia on pimitetty ainakin 20 vuotta ja syyt vieritelty syyttömien päälle.

• Anonyymi00014

Olen aikoinaan korruptoinut veroviranomaisia.

• Anonyymi00017

No toimita äläkä täällä uhoa

• Anonyymi00018

Minkä kirjan välistä löytyi ja selviääkö kirjeestä yhtään, että kuka on kirjoittanut ja kenelle?

• Anonyymi00020

"Villähteellä toimiva yritys". Pakko olla se nyrkkipaja siinä radan varressa, lähellä risteystä, missä käännytään Orimattilaan. 99,999 prosentin varmuudella se on juurikin näin - olematta kuitenkaan Pågen. Mielenkiintoista, varsinkin jos kirje on kirjoitettu ja laitettu kirjan väliin reilut 20 vuotta sitten, kuten vahvasti epäilen. Silloin kaikki asiat natsaavat täydellisesti.
      Tästä ehdottomasti lehtijuttu koko kansan luettavaksi. Suomessa asuu kuitenkin eripuolilla maata paljon ihmisiä, jotka asuivat Lahdessa 2000-luvulla, joten juttua ei missään nimessä sitten pelkästään johonkin Etlariin, vaan kaikkialle, kaikille luettavaksi.
      Kunnon paljastus kirja/kirje.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ny se loppuu ( Kuhmo)

Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.
      Kuhmo
      92
      2839
    2. Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan

Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt
      Kemi
      44
      2353
    3. Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki

Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.
      Ikävä
      39
      1123
    4. Mille kirjaimelle

toivotat hyvää yötä , kuka on mielessäsi kun menet nukkumaan?
      Ikävä
      36
      991
    5. Äimän käki

Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,
      Sinkut
      153
      849
    6. Paikallinen autokorjaamo

Kyllä alkaa vituttamaan, palvelua haluaisi niin jono ovelle ja yksi myyjä. Auto valmistunut kuntoon niin kukaan ei ilmoi
      Kuhmo
      9
      703
    7. Nainen, miten suhtautuisit

Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?
      Ikävä
      58
      700
    8. 2 km on nykyään liian pitkä koulumatka

Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk
      Lieksa
      48
      618
    9. Mitä tuot pöytään parisuhteessa?

Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä
      Sinkut
      149
      589
    10. Sinulle mies

Kohtaamme jälleen kun on oikea aika. Sitä ei voi mikään eikä kukaan estää <3 <3
      Ikävä
      36
      581
    Aihe