hei!

rituaaleja

Miten niitä rituaaleja oikein tehdään?
Tiedän että jokainen saa keksiä itse omat rituaalinsa, mutta minulla ei ole aivoja niihin, jos minä niitä itse rupeaisin keksimään niin siitä tulisi ikiteini-leikkimistä että piirretään pentagrammi lattiaan ja ollaan vähän niinku että "vähängs mä oon satanisti".
olisiko niitä jossain valmiina, että pääsisi kokeilemaan toimiiko ne oikeesti. :)
kiitos.

7

754

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ketjun aloittaja*

"olisiko niitä jossain valmiina, että pääsisi kokeilemaan toimiiko ne oikeesti. :)"
      korjaus: olisiko niihin ohjeita jossakin että pääsisi kokeilemaan..

• Justifer

Vaikka en itse pidäkään koko Lesser Banishing Rite of the Pentagramin ideasta, on se aika hyvä paikka aloittaa. Se on ehkä enemmänkin jonkinlaista visuaalista meditaatiota kuin suoraan vaikuttamaan tarkoitettu seremonia, mutta et sinä kokeilemalla siitä mitään menetä ja ehkä huomaat, että onko se sinun juttusi vai ei.

http://www.spellsandmagic.com/pentagrams.html

Älä säikähdä, vaikka sivut ovatkin suoraan sanottuna kammottavan näköiset ja huomattavan lapsenomaiset. Siellä on ihan kätevääkin tavaraa ja jos ei muuta, ehkä se inspiroi jonkin verran.

• ketjun aloittaja

mutta siellä sanotaan että rituaali pitäisi tehdä joka aamu ja joka ilta..en ajatellut tehdä sitä niin useasti..

• LHJ
        ketjun aloittaja kirjoitti:

mutta siellä sanotaan että rituaali pitäisi tehdä joka aamu ja joka ilta..en ajatellut tehdä sitä niin useasti..

Ehkä kannattaisi ensin miettiä, mikä on se henk.koht. tarve tehdä maagisia työskentelyjä. Hyviä itselle esitettäviä kysymyksiä ovat aluksi: Miksi? Mikä on tavoitteeni? Mitä haluan työskentely(i)ltä? Myös kysymys, voiko halutun tavoitteen saavuttaa ilman sen kummempia rituaaleja tms. on aika oleellinen. Jos vastaus on kyllä, rituaali on aika turha.

• Unileijona

Erilaisia rituaaleja on maailma täynnä. Täysin uusien keksiminen alkaa olla jo vaikeaa. Ei ole mikään häpeä tutustua siihen mitä muut ovat tehneet ja mitä siitä on sitten tapahtunut.

Rituaali voi olla minkälainen tahansa. Rituaalin rakentaminen tai sellaisen valitseminen riippuu täysin siitä mitä haluat saada aikaan. Jos haluat ihan oikeasti hyödyllisiä vinkkejä, sinun täytyy kertoa mitä itse odotat magialta ja mitä lopultakin tahdot. Mieti asiaa ja kerro suoraan ja selkeästi mikä tulisi olemaan tärkein tavoitteesi, unelmasi tai tarkoituksesi.

Toisinsanoen sinun on paljastettava lisää itsestäsi ja unelmistasi, mikäli haluat opastusta.

• riotuaaleja

saatana tai demonit tulee kun vain haqluat..

toi ei kannata kutsua sellaisia..

jeesus tule kun haluat apua, ja jeesus on suurin voima maailmassa.

saatana on vain naurettava luuseri sekoilija verrattuna jeesuskseen..

itse asiasa ei satnaa edes voi verrata jeesukseen.,

esim..saatana ei voi olla monessa paikassa samalla kertaa, MUTTA JEESUS VOI!!!

• rituaalista

Voi olla myös rituaali. moni nainen tultuaan jätetyksi kay kampaajalla laittaa itsensä ihan uuteen kuntoon. Ja jättää menneen taakseen.
        Näin yksinkertaista se voi olla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      3710
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      72
      1944
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      542
      1598
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      82
      1243
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      67
      1057
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      998
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      214
      898
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      853
    9. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      844
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      778
    Aihe