hei!

rituaaleja

Miten niitä rituaaleja oikein tehdään?
Tiedän että jokainen saa keksiä itse omat rituaalinsa, mutta minulla ei ole aivoja niihin, jos minä niitä itse rupeaisin keksimään niin siitä tulisi ikiteini-leikkimistä että piirretään pentagrammi lattiaan ja ollaan vähän niinku että "vähängs mä oon satanisti".
olisiko niitä jossain valmiina, että pääsisi kokeilemaan toimiiko ne oikeesti. :)
kiitos.

7

742

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ketjun aloittaja*

      "olisiko niitä jossain valmiina, että pääsisi kokeilemaan toimiiko ne oikeesti. :)"
      korjaus: olisiko niihin ohjeita jossakin että pääsisi kokeilemaan..

    • Justifer

      Vaikka en itse pidäkään koko Lesser Banishing Rite of the Pentagramin ideasta, on se aika hyvä paikka aloittaa. Se on ehkä enemmänkin jonkinlaista visuaalista meditaatiota kuin suoraan vaikuttamaan tarkoitettu seremonia, mutta et sinä kokeilemalla siitä mitään menetä ja ehkä huomaat, että onko se sinun juttusi vai ei.

      http://www.spellsandmagic.com/pentagrams.html

      Älä säikähdä, vaikka sivut ovatkin suoraan sanottuna kammottavan näköiset ja huomattavan lapsenomaiset. Siellä on ihan kätevääkin tavaraa ja jos ei muuta, ehkä se inspiroi jonkin verran.

      • ketjun aloittaja

        mutta siellä sanotaan että rituaali pitäisi tehdä joka aamu ja joka ilta..en ajatellut tehdä sitä niin useasti..


      • LHJ
        ketjun aloittaja kirjoitti:

        mutta siellä sanotaan että rituaali pitäisi tehdä joka aamu ja joka ilta..en ajatellut tehdä sitä niin useasti..

        Ehkä kannattaisi ensin miettiä, mikä on se henk.koht. tarve tehdä maagisia työskentelyjä. Hyviä itselle esitettäviä kysymyksiä ovat aluksi: Miksi? Mikä on tavoitteeni? Mitä haluan työskentely(i)ltä? Myös kysymys, voiko halutun tavoitteen saavuttaa ilman sen kummempia rituaaleja tms. on aika oleellinen. Jos vastaus on kyllä, rituaali on aika turha.


    • Unileijona

      Erilaisia rituaaleja on maailma täynnä. Täysin uusien keksiminen alkaa olla jo vaikeaa. Ei ole mikään häpeä tutustua siihen mitä muut ovat tehneet ja mitä siitä on sitten tapahtunut.

      Rituaali voi olla minkälainen tahansa. Rituaalin rakentaminen tai sellaisen valitseminen riippuu täysin siitä mitä haluat saada aikaan. Jos haluat ihan oikeasti hyödyllisiä vinkkejä, sinun täytyy kertoa mitä itse odotat magialta ja mitä lopultakin tahdot. Mieti asiaa ja kerro suoraan ja selkeästi mikä tulisi olemaan tärkein tavoitteesi, unelmasi tai tarkoituksesi.

      Toisinsanoen sinun on paljastettava lisää itsestäsi ja unelmistasi, mikäli haluat opastusta.

    • riotuaaleja

      saatana tai demonit tulee kun vain haqluat..

      toi ei kannata kutsua sellaisia..


      jeesus tule kun haluat apua, ja jeesus on suurin voima maailmassa.

      saatana on vain naurettava luuseri sekoilija verrattuna jeesuskseen..

      itse asiasa ei satnaa edes voi verrata jeesukseen.,


      esim..saatana ei voi olla monessa paikassa samalla kertaa, MUTTA JEESUS VOI!!!

      • rituaalista

        Voi olla myös rituaali. moni nainen tultuaan jätetyksi kay kampaajalla laittaa itsensä ihan uuteen kuntoon. Ja jättää menneen taakseen.
        Näin yksinkertaista se voi olla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      212
      34381
    2. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      256
      22014
    3. Valkeakosken murhaaja-raiskaaja on kantasuomalainen mies tiedottaa poliisi

      Some- ja palstapersut ehtivät jo moneen kertaan julistaa tekijän maahanmuuttajaksi. Miten meni niin kuin omasta mielestä
      Maailman menoa
      440
      11119
    4. Onko tekijän nimi tiedossa?

      Joko tiedetään?
      Valkeakoski
      83
      7449
    5. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      27
      6665
    6. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      53
      5045
    7. Kantasuomalainen mies pidätetty - ulkomaalaiset syyttömiä tekoon

      Verityöstä on pidätetty vuonna 2005 syntynyt mieshenkilö. Ulkomaalaisilla ei mitään yhteyttä tekoon.
      Valkeakoski
      196
      4097
    8. Tekijä on poliisin vanha tuttu

      Ihan supisuomalainen.
      Valkeakoski
      45
      1714
    9. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      34
      1656
    10. Miksi kaupunki toivoo nuorilta malttia?

      https://www.hs.fi/suomi/art-2000010453236.html "Älkää suunnitelko kostoa" Mistä on kyse? ”Toivomme, että nuorten taho
      Valkeakoski
      43
      1627
    Aihe