Nämä otsikon niin sanotut todisteet on varsin outoja erittäin usein ja ristiriidassa selittelyjen kanssa, mutta lienee nyt sitten olleen vapaapäivä esikoulusta ja koulusta sen johdosta että Kökkötraktori on saanut mahdollisuuden tuoda MinäänsÄ julki tällä katskilla joka on pakollinen toimenpide hänelle joka päivä, aivan joka päivä.
https://ibb.co/fYhrjtQL
Päiväykset ja kellonajat valokuvissa.
Anonyymi-ap
2
116
Vastaukset 2
- Anonyymi00001
Pasasella käsissään mysteeri jossa toisinaan lapset on hylätty ja toisinaan heidän kanssaan vietetään aikaa ihan liikaa.. Miten tästä eteenpäin? Onko otettava miljoonapesti datahommissa vastaan ja mentävä Otaniemeen hommiin? ;)
- Anonyymi00002
Onkohan tuolla lammella ötököitä ja muuta lasten terveydelle ja terveelle kehitykselle vaaraksi olevaa vaatimattomuutta kuten wifin ja ilmastoinnin puute?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771570
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.103782En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203598- 48546
- 126546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493