Miksi Stadin ammattiopistossa koulutus on ala-arvoisen huonoa ja heikkoa?
Opettajat on kuutamolla. Opettajat eivät ymmärrä oppilaita. Koulutuksen taso matalaa.
Stadin ammattiopisto
7
293
Vastaukset 7
- Anonyymi00001
Sitä se on monessa paikkaa, myös Tredussa Tampereella. Ei ketään kiinnosta, oikeasti ei kiinnosta. Opettaja saa palkkansa kun kirjoittaa kaikille paperit.
- Anonyymi00002
Koulutus on rahastusbisnestä. Saavat valtion tukia sen perusteella, kuinka monta oppilasta koulusta valmistuu.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Koulutus on rahastusbisnestä. Saavat valtion tukia sen perusteella, kuinka monta oppilasta koulusta valmistuu.
Kenen taskuun luulet rahan päätyvän?
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Kenen taskuun luulet rahan päätyvän?
Oppilaitoksen kirstuun. Päättäjät siellä hyötyvät.
- Anonyymi00008
Anonyymi00004 kirjoitti:
Oppilaitoksen kirstuun. Päättäjät siellä hyötyvät.
Päättäjät eivät koulun rahasta hyödy. Kaikki raha menee koulun ja koulun oppilaista aiheutuviin kuluihin.
Sinä hyötyisit koulusta, jos viitsisit edes vähän paneutua opiskeluun.
- Anonyymi00005
Valtion tukemana mennään. Ei oikeasti ketään kiinnosta nuorten koulutus, ei ketään. Pääasia että palkka juoksee ja opettajat ei todellakaan juokse. Vaan istuu kahvittelemassa jos edes ovat paikalle vaivautuneet. Useimmiten jaetaan netissä ohjeita että kuinka toimitaan ettei tarvitse edes paikalle vaivautua
- Anonyymi00007
Ainakin Haagan Stadian AOL on täyttä paskaa. Opettajat eivät seuraa oppilaita korjaamon puolella. Tuon lisäksi siellä ei opi muuta kuin lintsaamaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100832
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361820- 76630
- 50615
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599- 65595
- 30566
En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25540Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48537Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27532