Anonyymiys veks ja hörhöt kuriin. Tunnistautuminen chattiin niin loppuu hörhöjen vierailut👍
Hörhöt kuriin ja tunnistautuminen chattiiin -liike
40
1814
Vastaukset
- Anonyymi00001
Olispas loistava juttu mä kannatan tätä. Näin saataisiin kiinni kaiken maailman löylykauhat ja nimittelijät
- Anonyymi00002
Voisin jopa hieman maksaa käytöstä
- Anonyymi00003
Kannatetaan!
- Anonyymi00004
Huonehan on jo nyt pienen kaveriporukan WhatsApp -piiri. Eipä sinne ketään muita jäisi jäljelle kuin tämä ydinsakki.
- Anonyymi00005
Se onkin vallan kamalaa jos keskustelu on kohteliasta ja ystävällistä. Ihan hirrrrrrveetä.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Se onkin vallan kamalaa jos keskustelu on kohteliasta ja ystävällistä. Ihan hirrrrrrveetä.
Yksipuolista olisi keskustelu, kun keskustelijat vain ylistäisivät toinen toisiaan.
Lisäksi epäilen, että huone kuolisi lopullisesti ihan vain siksi, että kuinkahan moni olisi oikeasti valmis maksamaan näin kuoleman kielissä kituuttavasta formaatista. Ehkä muutama boomeri korkeintaan. - Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Yksipuolista olisi keskustelu, kun keskustelijat vain ylistäisivät toinen toisiaan.
Lisäksi epäilen, että huone kuolisi lopullisesti ihan vain siksi, että kuinkahan moni olisi oikeasti valmis maksamaan näin kuoleman kielissä kituuttavasta formaatista. Ehkä muutama boomeri korkeintaan.Uskoisin, että aika monikin. Sitä sekopäiden nimittelyä, stalkkaamista jne... sitä ei jaksa kukaan ja "osasto" kuihtunut juuri siksi ehkä.
Keskusteluun pääsee hyvin mukaan kun alkaa keskustelemaan. Aihe on vapaa. Oiskohan sun asenteessa jotain nyt vialla. - Anonyymi00015
Läpäisit haistelun....heh-heh....
- Anonyymi00018
Eihän missään edes koko kysymystä näkynyt ...heh-heh...taisi nuolijalle herahtaa tippa silmään....heh-heh-hee....
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Eihän missään edes koko kysymystä näkynyt ...heh-heh...taisi nuolijalle herahtaa tippa silmään....heh-heh-hee....
Eij kait dorka ymmärrä lukemaansa ja ainua mikkä herahtaa on dorkalle kuset houssuuun
- Anonyymi00033
Anonyymi00019 kirjoitti:
Eij kait dorka ymmärrä lukemaansa ja ainua mikkä herahtaa on dorkalle kuset houssuuun
Ei tietenkään..
- Anonyymi00008
jes jes, ehdottomasti kannatetaan.
- Anonyymi00009
no eikä mitään maksullista, tuhoon tuomittu idea.
- Anonyymi00010
Voi vitsi kun tulisikin, mie kannatan.
- Anonyymi00012
Mä olen ollut pois chatista jo vuosia. En muista mikä chat se oli jota viimeksi käytin, mutta käsitykseni mukaan tunnistautuminen oli jo yli kymmenen vuotta sitten. Mutta vaikka porukalla olisi vakio nikit, niin ei se ääliöitä estä.
- Anonyymi00016
Mobiilivarmenteella tai pankkitunnuksilla tunnistautuminen auttaisi saamaan kiinni nämä kiikkiin. Omalla nikillään luonnollisesti voisi sättäillä jos osaa käyttäytyä.
- Anonyymi00029
Anonyymi00016 kirjoitti:
Mobiilivarmenteella tai pankkitunnuksilla tunnistautuminen auttaisi saamaan kiinni nämä kiikkiin. Omalla nikillään luonnollisesti voisi sättäillä jos osaa käyttäytyä.
Juu ja samassa Wi-Fi verkossa olevat vois napata sun tunnuksesi! Menepä syöttämään pankkitunnuksiasi tällaiseen palveluun.
- Anonyymi00023
Sätin (keskustelun, kirjoituksen tai aineiston) anonymisoinnin tarkoitus on käsitellä tietoja siten, ettei henkilöä voida enää tunnistaa niistä kohtuullisin keinoin.
Anonymius mahdollistaa arkaluonteisistakin asioista avoimen keskustelun ilman, että keskustelija menettää uskottavuutensa vaikkapa työyhteisössään, kun häntä ei voida tunnistaa. Esimerkiksi jotkin uskonnolliset piirit voivat olla hyvinkin ahdasmielisiä jne- Anonyymi00025
Tunnistautumisella tarkoitetaankin vain sitä, että nuo tuollaiset hörhöt saataisiin kuriin ylläpidon toimesta. Ei se keskustelun luonteeseen vaikuta, eikä tarkoitus ole omalla nimellä olla.
- Anonyymi00028
Anonyymi00025 kirjoitti:
Tunnistautumisella tarkoitetaankin vain sitä, että nuo tuollaiset hörhöt saataisiin kuriin ylläpidon toimesta. Ei se keskustelun luonteeseen vaikuta, eikä tarkoitus ole omalla nimellä olla.
Sivut ovat suojaamattomat (lukonkuva tuolla osoiterivillä kertoo sen.)
Tänne tullessa ottaa tietoisen riskin, että esim kuka tahansa voi napata tietosi ja nähdä käyttäjätunnuksesi ja salasanasi.
Vältä siis ainakin julkisessa verkossa sättäilyä.
- Anonyymi00030
Tämän idean kannattajat voitte perustaas facebookkiin ryhmän, jossa voi kommentoida nimimerkillä. Ja pyytäkää joku vanha sefu moderoimaan sitä.
- Anonyymi00039
Voisko tää hanke jo jotenkin edistyä.... Ylläpitoooo!
- Anonyymi00040
Hope so soon!
- Anonyymi00042
Jeeees
- Anonyymi00043
Miks mua itkettää
- Anonyymi00044
Minä tunnen lähinnä sääliä.
- Anonyymi00045
Voi hyvä Sylvi !!!
- Anonyymi00046
Uutistenlukijatkin vois sieltä heivata veks
- Anonyymi00047
sulla on ruksi. mikset heivaa?
oot niin utelias, ettet pysty ite? - Anonyymi00049
Suvaitsemattomuus kumpuaa usein inhimillisestä kapeakatseisuudesta. Psykologisesti ja sosiologisesti tarkasteltuna kyvyttömyys sietää erilaisuutta liittyy usein tiedolliseen joustamattomuuteen, jossa omat näkemykset nähdään ainoana totuutena ja muiden tavat uhkana. Sätistäkin pitäisi muovata "oman näköinen" paikka, josta kaikki erilaisuus pitää siivota pois.
Tässä muutama näkökulma ilmiöön:
"Empatian puute: Kyvyttömyys asettua toisen asemaan ja ymmärtää vieraita elämäntapoja tai mielipiteitä.
Fanaattisuus: Haluttomuus tarkastella asioita monesta eri kulmasta ja taipumus jyrkkiin yleistyksiin.
Turvallisuushakuisuus: Monille erilaisuus voi aiheuttaa epävarmuuden tunnetta, joka kanavoituu torjunnaksi tai vihamielisyydeksi.
Laajempaa yhteiskunnallista keskustelua aiheesta voi lukea esimerkiksi Lykeion tai Mielen Ihmeet -sivuilta. Asioiden tarkastelu avoimin mielin auttaa usein lieventämään turhia ennakkoluuloja."
Opettele sietämään erilaisuutta! Pärjäät paremmin sosiaalisessa kanssakäymisessä, saatat jopa saada ystäviä. Laajenna maailmankuvaasi. - Anonyymi00050
Eij se aina toimi se ruksikaan harmillista
- Anonyymi00051
Anonyymi00049 kirjoitti:
Suvaitsemattomuus kumpuaa usein inhimillisestä kapeakatseisuudesta. Psykologisesti ja sosiologisesti tarkasteltuna kyvyttömyys sietää erilaisuutta liittyy usein tiedolliseen joustamattomuuteen, jossa omat näkemykset nähdään ainoana totuutena ja muiden tavat uhkana. Sätistäkin pitäisi muovata "oman näköinen" paikka, josta kaikki erilaisuus pitää siivota pois.
Tässä muutama näkökulma ilmiöön:
"Empatian puute: Kyvyttömyys asettua toisen asemaan ja ymmärtää vieraita elämäntapoja tai mielipiteitä.
Fanaattisuus: Haluttomuus tarkastella asioita monesta eri kulmasta ja taipumus jyrkkiin yleistyksiin.
Turvallisuushakuisuus: Monille erilaisuus voi aiheuttaa epävarmuuden tunnetta, joka kanavoituu torjunnaksi tai vihamielisyydeksi.
Laajempaa yhteiskunnallista keskustelua aiheesta voi lukea esimerkiksi Lykeion tai Mielen Ihmeet -sivuilta. Asioiden tarkastelu avoimin mielin auttaa usein lieventämään turhia ennakkoluuloja."
Opettele sietämään erilaisuutta! Pärjäät paremmin sosiaalisessa kanssakäymisessä, saatat jopa saada ystäviä. Laajenna maailmankuvaasi.Jaa siis pelkkää huoritteluu, haukkumista ja jotain virtuaalist panoa… aika kova suvaitsevaisuus pitäis sit olla. Kun jotkut vetää herneen nenään jo pelkäst siitä, että joku on eri mieltä.
Et aika huono veto tuo yritelmä - Anonyymi00055
Et osaa käyttää ruksia?
Kun kerran vastustatte anonyymiutta, niin kirjottasitte sitten nämä viestit nimimerkillä ettekä anonyymisti. Se toisi uskottavuutta teidän pyyntöönne... :D
- Anonyymi00053
Sukka-Hiiri on jo niin paljon vuotanut ettei tuo ano enää edes ole tarpeen....kaikki tietää kääreliman karjaalta, tyrkkykoiven tussulasta...ja tietty myös tuijottavan frööbelipalikat.
- Anonyymi00054
Vieläkö tuo yksi vaan vuotaaa itsekseen..... 🤣🤣🤣
- Anonyymi00059
Taitaa jo pientä ulinaa kuulua ja joillekin liikaa...tku tai kerva tai hiiri jo sukat märkinä...
- Anonyymi00060
Katselenvain ja Essi nimiitlevät ja karaavanin kyljessä räkyttävät koirat luulevat saavansa nimittelystä jotain pisteitä.
- Anonyymi00061UUSI
Anonyymi00060 kirjoitti:
Katselenvain ja Essi nimiitlevät ja karaavanin kyljessä räkyttävät koirat luulevat saavansa nimittelystä jotain pisteitä.
Juuri noin se taitaa mennä.......määrätty kuivuus sen aiheuttaa.....heh-heh-hee
- Anonyymi00062UUSI
Anonyymi00060 kirjoitti:
Katselenvain ja Essi nimiitlevät ja karaavanin kyljessä räkyttävät koirat luulevat saavansa nimittelystä jotain pisteitä.
Just tämän kaltaiset hörhöt pitäis delata veks. Vois tsekata ainakin aiheen, ennenkuin kommentoi hölöpölöö
Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa683520Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.232343Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1391995Huomasitko? Tidjan Ban tyttöystävä paljastui - Tuttu kohutusta rakkausrealitystä
Ban tyttöystävä on Kolmiodraama-realityn Heidi Kytö. Ba ja Kytö kertoivat maaliskuussa 2026 somessa, että he ovat seurus171586- 631234
Alkuperäinen Jeesuksen antama kastekäsky on Matteuksen evankeliumissa
Matt.28:16-20 16 Ja ne yksitoista opetuslasta vaelsivat Galileaan sille vuorelle, jonne Jeesus oli käskenyt heidän menn1631217Vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden kasteesta.
Nykyaikana on niin paljon tietoa saatavilla että vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden myös kristillisestä kasteesta. R4501062- 59893
Kirkon kastekaava on väärin - oikea kaava löytyy Apostolien tekojen kirjasta
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää72889- 77869