Hörhöt kuriin ja tunnistautuminen chattiiin -liike

Anonyymi-ap

Anonyymiys veks ja hörhöt kuriin. Tunnistautuminen chattiin niin loppuu hörhöjen vierailut👍

40

1814

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Olispas loistava juttu mä kannatan tätä. Näin saataisiin kiinni kaiken maailman löylykauhat ja nimittelijät

    • Anonyymi00002

      Voisin jopa hieman maksaa käytöstä

    • Anonyymi00003

      Kannatetaan!

    • Anonyymi00004

      Huonehan on jo nyt pienen kaveriporukan WhatsApp -piiri. Eipä sinne ketään muita jäisi jäljelle kuin tämä ydinsakki.

      • Anonyymi00005

        Se onkin vallan kamalaa jos keskustelu on kohteliasta ja ystävällistä. Ihan hirrrrrrveetä.


      • Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        Se onkin vallan kamalaa jos keskustelu on kohteliasta ja ystävällistä. Ihan hirrrrrrveetä.

        Yksipuolista olisi keskustelu, kun keskustelijat vain ylistäisivät toinen toisiaan.
        Lisäksi epäilen, että huone kuolisi lopullisesti ihan vain siksi, että kuinkahan moni olisi oikeasti valmis maksamaan näin kuoleman kielissä kituuttavasta formaatista. Ehkä muutama boomeri korkeintaan.


      • Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        Yksipuolista olisi keskustelu, kun keskustelijat vain ylistäisivät toinen toisiaan.
        Lisäksi epäilen, että huone kuolisi lopullisesti ihan vain siksi, että kuinkahan moni olisi oikeasti valmis maksamaan näin kuoleman kielissä kituuttavasta formaatista. Ehkä muutama boomeri korkeintaan.

        Uskoisin, että aika monikin. Sitä sekopäiden nimittelyä, stalkkaamista jne... sitä ei jaksa kukaan ja "osasto" kuihtunut juuri siksi ehkä.
        Keskusteluun pääsee hyvin mukaan kun alkaa keskustelemaan. Aihe on vapaa. Oiskohan sun asenteessa jotain nyt vialla.


      • Anonyymi00015

        Läpäisit haistelun....heh-heh....


      • Anonyymi00018

        Eihän missään edes koko kysymystä näkynyt ...heh-heh...taisi nuolijalle herahtaa tippa silmään....heh-heh-hee....


      • Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        Eihän missään edes koko kysymystä näkynyt ...heh-heh...taisi nuolijalle herahtaa tippa silmään....heh-heh-hee....

        Eij kait dorka ymmärrä lukemaansa ja ainua mikkä herahtaa on dorkalle kuset houssuuun


      • Anonyymi00033
        Anonyymi00019 kirjoitti:

        Eij kait dorka ymmärrä lukemaansa ja ainua mikkä herahtaa on dorkalle kuset houssuuun

        Ei tietenkään..


    • Anonyymi00008

      jes jes, ehdottomasti kannatetaan.

      • Anonyymi00009

        no eikä mitään maksullista, tuhoon tuomittu idea.


    • Anonyymi00010

      Voi vitsi kun tulisikin, mie kannatan.

    • Anonyymi00012

      Mä olen ollut pois chatista jo vuosia. En muista mikä chat se oli jota viimeksi käytin, mutta käsitykseni mukaan tunnistautuminen oli jo yli kymmenen vuotta sitten. Mutta vaikka porukalla olisi vakio nikit, niin ei se ääliöitä estä.

      • Anonyymi00016

        Mobiilivarmenteella tai pankkitunnuksilla tunnistautuminen auttaisi saamaan kiinni nämä kiikkiin. Omalla nikillään luonnollisesti voisi sättäillä jos osaa käyttäytyä.


      • Anonyymi00029
        Anonyymi00016 kirjoitti:

        Mobiilivarmenteella tai pankkitunnuksilla tunnistautuminen auttaisi saamaan kiinni nämä kiikkiin. Omalla nikillään luonnollisesti voisi sättäillä jos osaa käyttäytyä.

        Juu ja samassa Wi-Fi verkossa olevat vois napata sun tunnuksesi! Menepä syöttämään pankkitunnuksiasi tällaiseen palveluun.


    • Anonyymi00023

      Sätin (keskustelun, kirjoituksen tai aineiston) anonymisoinnin tarkoitus on käsitellä tietoja siten, ettei henkilöä voida enää tunnistaa niistä kohtuullisin keinoin.

      Anonymius mahdollistaa arkaluonteisistakin asioista avoimen keskustelun ilman, että keskustelija menettää uskottavuutensa vaikkapa työyhteisössään, kun häntä ei voida tunnistaa. Esimerkiksi jotkin uskonnolliset piirit voivat olla hyvinkin ahdasmielisiä jne

      • Anonyymi00025

        Tunnistautumisella tarkoitetaankin vain sitä, että nuo tuollaiset hörhöt saataisiin kuriin ylläpidon toimesta. Ei se keskustelun luonteeseen vaikuta, eikä tarkoitus ole omalla nimellä olla.


      • Anonyymi00028
        Anonyymi00025 kirjoitti:

        Tunnistautumisella tarkoitetaankin vain sitä, että nuo tuollaiset hörhöt saataisiin kuriin ylläpidon toimesta. Ei se keskustelun luonteeseen vaikuta, eikä tarkoitus ole omalla nimellä olla.

        Sivut ovat suojaamattomat (lukonkuva tuolla osoiterivillä kertoo sen.)
        Tänne tullessa ottaa tietoisen riskin, että esim kuka tahansa voi napata tietosi ja nähdä käyttäjätunnuksesi ja salasanasi.
        Vältä siis ainakin julkisessa verkossa sättäilyä.


    • Anonyymi00030

      Tämän idean kannattajat voitte perustaas facebookkiin ryhmän, jossa voi kommentoida nimimerkillä. Ja pyytäkää joku vanha sefu moderoimaan sitä.

    • Anonyymi00039

      Voisko tää hanke jo jotenkin edistyä.... Ylläpitoooo!

      • Anonyymi00040

        Hope so soon!


    • Anonyymi00042

      Jeeees

    • Anonyymi00043

      Miks mua itkettää

    • Anonyymi00044

      Minä tunnen lähinnä sääliä.

      • Anonyymi00045

        Voi hyvä Sylvi !!!


    • Anonyymi00046

      Uutistenlukijatkin vois sieltä heivata veks

      • Anonyymi00047

        sulla on ruksi. mikset heivaa?
        oot niin utelias, ettet pysty ite?


      • Anonyymi00049

        Suvaitsemattomuus kumpuaa usein inhimillisestä kapeakatseisuudesta. Psykologisesti ja sosiologisesti tarkasteltuna kyvyttömyys sietää erilaisuutta liittyy usein tiedolliseen joustamattomuuteen, jossa omat näkemykset nähdään ainoana totuutena ja muiden tavat uhkana. Sätistäkin pitäisi muovata "oman näköinen" paikka, josta kaikki erilaisuus pitää siivota pois.

        Tässä muutama näkökulma ilmiöön:

        "Empatian puute: Kyvyttömyys asettua toisen asemaan ja ymmärtää vieraita elämäntapoja tai mielipiteitä.

        Fanaattisuus: Haluttomuus tarkastella asioita monesta eri kulmasta ja taipumus jyrkkiin yleistyksiin.

        Turvallisuushakuisuus: Monille erilaisuus voi aiheuttaa epävarmuuden tunnetta, joka kanavoituu torjunnaksi tai vihamielisyydeksi.

        Laajempaa yhteiskunnallista keskustelua aiheesta voi lukea esimerkiksi Lykeion tai Mielen Ihmeet -sivuilta. Asioiden tarkastelu avoimin mielin auttaa usein lieventämään turhia ennakkoluuloja."

        Opettele sietämään erilaisuutta! Pärjäät paremmin sosiaalisessa kanssakäymisessä, saatat jopa saada ystäviä. Laajenna maailmankuvaasi.


      • Anonyymi00050

        Eij se aina toimi se ruksikaan harmillista


      • Anonyymi00051
        Anonyymi00049 kirjoitti:

        Suvaitsemattomuus kumpuaa usein inhimillisestä kapeakatseisuudesta. Psykologisesti ja sosiologisesti tarkasteltuna kyvyttömyys sietää erilaisuutta liittyy usein tiedolliseen joustamattomuuteen, jossa omat näkemykset nähdään ainoana totuutena ja muiden tavat uhkana. Sätistäkin pitäisi muovata "oman näköinen" paikka, josta kaikki erilaisuus pitää siivota pois.

        Tässä muutama näkökulma ilmiöön:

        "Empatian puute: Kyvyttömyys asettua toisen asemaan ja ymmärtää vieraita elämäntapoja tai mielipiteitä.

        Fanaattisuus: Haluttomuus tarkastella asioita monesta eri kulmasta ja taipumus jyrkkiin yleistyksiin.

        Turvallisuushakuisuus: Monille erilaisuus voi aiheuttaa epävarmuuden tunnetta, joka kanavoituu torjunnaksi tai vihamielisyydeksi.

        Laajempaa yhteiskunnallista keskustelua aiheesta voi lukea esimerkiksi Lykeion tai Mielen Ihmeet -sivuilta. Asioiden tarkastelu avoimin mielin auttaa usein lieventämään turhia ennakkoluuloja."

        Opettele sietämään erilaisuutta! Pärjäät paremmin sosiaalisessa kanssakäymisessä, saatat jopa saada ystäviä. Laajenna maailmankuvaasi.

        Jaa siis pelkkää huoritteluu, haukkumista ja jotain virtuaalist panoa… aika kova suvaitsevaisuus pitäis sit olla. Kun jotkut vetää herneen nenään jo pelkäst siitä, että joku on eri mieltä.
        Et aika huono veto tuo yritelmä


      • Anonyymi00055

        Et osaa käyttää ruksia?


    • Kun kerran vastustatte anonyymiutta, niin kirjottasitte sitten nämä viestit nimimerkillä ettekä anonyymisti. Se toisi uskottavuutta teidän pyyntöönne... :D

      • Anonyymi00053

        Sukka-Hiiri on jo niin paljon vuotanut ettei tuo ano enää edes ole tarpeen....kaikki tietää kääreliman karjaalta, tyrkkykoiven tussulasta...ja tietty myös tuijottavan frööbelipalikat.


    • Anonyymi00054

      Vieläkö tuo yksi vaan vuotaaa itsekseen..... 🤣🤣🤣

      • Anonyymi00059

        Taitaa jo pientä ulinaa kuulua ja joillekin liikaa...tku tai kerva tai hiiri jo sukat märkinä...


      • Anonyymi00060

        Katselenvain ja Essi nimiitlevät ja karaavanin kyljessä räkyttävät koirat luulevat saavansa nimittelystä jotain pisteitä.


      • Anonyymi00061
        UUSI
        Anonyymi00060 kirjoitti:

        Katselenvain ja Essi nimiitlevät ja karaavanin kyljessä räkyttävät koirat luulevat saavansa nimittelystä jotain pisteitä.

        Juuri noin se taitaa mennä.......määrätty kuivuus sen aiheuttaa.....heh-heh-hee


      • Anonyymi00062
        UUSI
        Anonyymi00060 kirjoitti:

        Katselenvain ja Essi nimiitlevät ja karaavanin kyljessä räkyttävät koirat luulevat saavansa nimittelystä jotain pisteitä.

        Just tämän kaltaiset hörhöt pitäis delata veks. Vois tsekata ainakin aiheen, ennenkuin kommentoi hölöpölöö


    Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä kokoomuksen naiset?

      Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa
      Maailman menoa
      68
      3520
    2. Finland is now Petter place

      Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.
      Maailman menoa
      23
      2343
    3. Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita

      HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.
      Maailman menoa
      139
      1995
    4. Huomasitko? Tidjan Ban tyttöystävä paljastui - Tuttu kohutusta rakkausrealitystä

      Ban tyttöystävä on Kolmiodraama-realityn Heidi Kytö. Ba ja Kytö kertoivat maaliskuussa 2026 somessa, että he ovat seurus
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1586
    5. Pistä joku tunniste vuosien takaa

      Meidän välillä. Naiselta pyydän.
      Ikävä
      63
      1234
    6. Alkuperäinen Jeesuksen antama kastekäsky on Matteuksen evankeliumissa

      Matt.28:16-20 16 Ja ne yksitoista opetuslasta vaelsivat Galileaan sille vuorelle, jonne Jeesus oli käskenyt heidän menn
      Kaste
      163
      1217
    7. Vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden kasteesta.

      Nykyaikana on niin paljon tietoa saatavilla että vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden myös kristillisestä kasteesta. R
      Kaste
      450
      1062
    8. Pidätkö vielä elämäsi

      Rakkautena minua
      Ikävä
      59
      893
    9. Kirkon kastekaava on väärin - oikea kaava löytyy Apostolien tekojen kirjasta

      Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää
      Kaste
      72
      889
    10. Mietin tässä yhtä kysymystä

      Pysyisitkö minun kävelytahdissa mukana?
      Ikävä
      77
      869
    Aihe