Tuulilasi 3/2026 koeajossa uusittu bZ4X AWD!

Anonyymi-ap

Tuulilasi-lehden toimittaja Harry Kuurio on toyota-vihamielinen mies ja hänelle ei Toyotassa riitä suorituskykynä 5,1 sek sataseen, ja antoi siitä vain neljä tähteä. Se sijaan Mazda 6e sai 7,5 sekunnin kiihtyvyydellä neljä ja puoli tähteä suorituskyvystä ja Skoda Enyaq RS 5,4 sekunnillaan samoin. Kuuriolle tuntuu tärkeää olevan myös korkea huippunopeus ja siinä beezeta ei loista 160-lukemallaan. Kuurio piti uusittuakin beezetaa vain keskinkertaisena sähköautona mutta löytänee ostajansa konservatiivisista ennakkoluuloisista autoilijoista joille tämä voi olla se jonka uskaltavat ostaa. Kulutus pakkasella 60:n keskinopeudella oli 22 kWh/100 km.

9

210

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Onpas surkea range, kauppakassi. Renault tuo Sceniciin 2 v. päästä 800V-latauksen, 10-80% aikaa 10 min ja range 750 km.

• Anonyymi00005

Kuurio lienee jo eläkkeellä ja tunnetaam todella Toyota vihamielisenä.

• Anonyymi00002

Samansuuntainenhan se oli TM:n talviautovertailun lopputulos. Siinähän todettiin Toyotan ominaisuuksien selvästi paranruneen edellisestä versiosta, mutta nuiden merkkienkin samaan aikaan kehittyneen ja Toyotan olevan korkeintaan keskinkertainen.

Pitäisikö fanipoikienkin vain uskoa ettei konsonantti ole mikään huipputuote.

• Anonyymi00003

Toyota on aina tehnyt uusia malliversioita parantamalla vähän vanhaa. Sähköautoissa tuo periaate ei onnistu, jää aina kehityksessä rumasti jälkeen. Ei auta että muotoilee muoveja uudelleen ja lisää ominaisuuksia, joita muilla on ollut jo vuosia.

• Anonyymi00004

Olin vähällä tilata bZ4X touringin mutta kallistuin Skoda Enyaq RS:ään, löytyi nopean toimituksen autokin. On se vaan mukava ajaa ja range on riittävä.

• Anonyymi00006

Oletko kommunisti, kun hankit ehdan itäauton?

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Olen, tulipalopunainen.
        Isäni äänesti jo Aarne Saarista ja minä Esko-Juhani Tennilää. Suvussamme on aina ollut mossea ja ladaa joten skoda on luonteva jatkumo.
        Kiitos

• Anonyymi00008
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Tojoloota on itäauto.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Olen, tulipalopunainen.
        Isäni äänesti jo Aarne Saarista ja minä Esko-Juhani Tennilää. Suvussamme on aina ollut mossea ja ladaa joten skoda on luonteva jatkumo.
        Kiitos

Hyvä! Itse ihailen kemiläisenä entistä kaupunginjohtajaa Taisto Johteista, skdl. Ajoi Lada 1500 S:llä 70-luuvn alussa, samoin silloinen palopäällikkö P.J.Kekäläinen. Nyt on itselläni Skoda Fabia Monte Carlo.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muovikassikartelli

Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell
      Talousrikokset
      33
      2114
    2. Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta

Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.
      Maailman menoa
      47
      1721
    3. Hallintooikeus..

"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.
      Pyhäjärvi
      112
      1506
    4. Olen rakastunut

varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.
      Ikävä
      104
      1246
    5. Ootko A-nainen vielä vihainen?

Siitä että en uskaltanut kohdata itseäni silloin kun olit kukassa? Olen tajunnut että tein tosi tökerösti sua kohtaan ja
      Ikävä
      104
      1034
    6. Jos se joskus oli molemminpuolista

niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.
      Ikävä
      76
      988
    7. Mikä on kaivattusi

ammatti?
      Ikävä
      59
      875
    8. Teit yllättävän siirron

Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,
      Ikävä
      34
      872
    9. Laita nyt se viesti

Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗
      Ikävä
      52
      799
    10. Kaipaatko nainen

Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd
      Ikävä
      101
      753
    Aihe