Onko kellään kokemusta upon pienestä pesukoneesta? Testeissä menestynyt hyvin. Tilanpuutteen vuoksi on olisi erittäin hyvä ratkasu.
Upo Compact 2200
5
6728
Vastaukset
- pena
Upo kodinkoneet ovat laadultaan surkeita. Jääkaappipakastimen pakastin lakkasi toimimasta 15kk käytön jälkeen ja Pesukarhu pesukone kesti peräti kolme vuotta vähäistä käyttöä.
Pakastin käy jatkuvasti, muttei pakasta. Reklamoin Upoa pakastimen toimimattomuudesta, koska takuun päättymisestä oli kulunut vasta 3 kuukautta. Olivat lähettäneet viestini valtuutettuun huoltoon ja ainut vastaus oli, että ikäväjuttu ja ainoa hyvitys on 50% alennus varaosista. Noo laskeskelin, että suurin kustannus olisi tullut korjaustyöstä ja huoltomiehen matkoista... jätin kaapin korjauttamatta.
Pesukoneesta petti rummun laakerointi ja pakastinkokemuksesta viisastuneena, en viitsinyt edes korjausta kysellä, vaan vaihdoin suosiolla merkkiä.
Minkäänlaista Upoa en enään koskaan osta!- Kauppias_
Unohdit Pena mainita, että mitä merkkiä itse myyt. Jos sinulla olisi oikeasti ollut Upon koneita niin olisit tiennyt sen että takuu on 24 kk.
Näitä "Penoja" tulee aina silloin tällöin vastaan. Sen ymmärtää kun tietää, että Upo on Suomen kysytyin, myydyin sekä kestävimpänä pidetty kodinkonemerkki. Se vähän rassaa marginaalimerkkien kauppiaita. - pena
Kauppias_ kirjoitti:
Unohdit Pena mainita, että mitä merkkiä itse myyt. Jos sinulla olisi oikeasti ollut Upon koneita niin olisit tiennyt sen että takuu on 24 kk.
Näitä "Penoja" tulee aina silloin tällöin vastaan. Sen ymmärtää kun tietää, että Upo on Suomen kysytyin, myydyin sekä kestävimpänä pidetty kodinkonemerkki. Se vähän rassaa marginaalimerkkien kauppiaita.Mistä näitä kauppiaita putkahtelee. Ihan sama mikä on takuuaika nyt, silloin ei ollut. Olin yhteydessä Upoon ja valtuutetuun huoltoon, itse olisi pitänyt korjaustyö maksaa. Näitä kauppiaita riittää, heille pääasia on, että kauppa käy.
- ex-asentaja
Aseaa, vai mikä Cylinda se nykyään lieneekään. Upo on paljon myyty ja myös siksi näkyi usein huollossa. Rummunlaakerien kesto on Upossa surkeaa. Ei ole saanut toimivaa laakerointia vieläkään, vaikka on harjoitellut sitä jo yli 30 vuotta.
Vaikeaa suositella nykyisin mitään merkkiä tai mallia, koska eri mallien valmistussarjat ovat lyhyitä, eikä vikoja saada karsittua pois.
Italiassa valmistettuja sähkölaitteita en suosittele, koska johtosarjat ja liittimet muistuttavat Berlusconin ajatuksia ja ovat yhtä syvältä.- Optinen
Upo-Siniviiri pyykinpesukone on omaa luokkaansa, tehdään Ruotsissa Cylindan tehtaalla(käytännössä sama kone kuin Cylinda) Siniviiri on täyttä terästä, laakerit SKF:n erikoislaakerit, Italian Upoihin en ota kantaa, mutta Siniviiri ja Astianpesukone Upo pisara ovat täyttä ruotsin terästä ja ne kestävät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375096- 823616
- 302993
- 612985
- 92896
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562343- 411838
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91780- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1351659