Perunkirjoitus on tehty ja toimitettu pankkiin. Miten kauan kestää, että omaisuus siirtyy perilliselle? Tarvitseeko vielä kalliita papereita? Milloin tämä kamala vääntö loppuu. En välttämättä mieti rahoja, vaan haluaisin pois koko ruljanssista.
Vastaukset 6
- Anonyymi00001
Mitäänhän ei siirry, ellei siirretä. Kun pesä on velaton ja jakokunnossa, tehdään perinnönjako ja siitä virallinen jakokirja.
- Anonyymi00002
Tärkeämpi se perukirja on toimittaa verottajalle, koska se on veroilmoitus. Pääasia on päästä veronmaksuun ajoissa.
Kuten todettu niin pankissa voi muutenkin maksaa kuolinpesän laskuja, mutta nyt paremmin. Mitään ei tapahdu itsekseen.- Anonyymi00003
Mistä sä oikein puhut?
- Anonyymi00004
Huomaatteko, aloitus on jälleen yksi monista kumipäisen aa:n tekemä.
- Anonyymi00005
Perunkirjoitus on osakas- ja omaisuusluettelo. Omaisuutta voitte alkaa jakamaan sen jälkeen. Sitä varten tarvitaan yhteinen perinnönjakosopimus. Jos olet ainoa perillinen voit siirtää perinnön itse itselle. Pankki toimii osakkaiden tahdon mukaan. Perintöä voi jakaa vähitellen, mutta jokaisesta jakamisesta on tehtävä oma sopimus. Sen voi kirjoittaa itse tai antaa jonkun juristin tehdä.
- Anonyymi00006
"Kamala vääntö" voi kestää vuosikausia, jos perilliset riitelee jäämistöstä. Kalliiksi tulee myös.
Monilla on myös vaikauksia myydä myyntiin kelpaamatonta asuntovarallisuutta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.812526Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt422126Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.28965- 32867
Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,154788Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?58660Paikallinen autokorjaamo
Kyllä alkaa vituttamaan, palvelua haluaisi niin jono ovelle ja yksi myyjä. Auto valmistunut kuntoon niin kukaan ei ilmoi6548- 21515
Vihdoinkin tarjolla sushia!
Onpa mukava, että tän paikkakunnan ruokatarjonta laajenee. Ensi lauantaina pääsee herkuttelemaan kun Kukkoloilta saa su78501- 33492