Mitä mieltä ootte tytöt, kun mulla on ADHD ja autisminkirjo, niin onko tytöille väilä vaikka mulla on ne molemmat ja yks lääke? Sileen voisitteko silti olla mun tyttöystäviä, vaikka mul on ne?
Vastaukset 8
- Anonyymi00001
Pitäs tietää mitenkä tämä autismikirjo sinulla ilmenee?
no mulla siis ilmenee sillä tavalla että en aina esim. kotona jaksa keskittyä johonkin, tai sitten joskus saatan tehdä tai puhua paljon jostain mikä mua kiinnostaa.
( näin niikuin tiivistettynä. )Mua kiinnostaa esim: autot, moottorit kuvaaminen, tietokoneet, yms... Tai ihan yleisesti kaikki fysiikkaan liittyvä.
- Anonyymi00002
hämmentunutpoika13v kirjoitti:
Mua kiinnostaa esim: autot, moottorit kuvaaminen, tietokoneet, yms... Tai ihan yleisesti kaikki fysiikkaan liittyvä.
Tykkäätkö junista?
- Anonyymi00003
Joo tykkään junista
- Anonyymi00004
Kiva :)
- Anonyymi00006
Moni on nähny tän mut melkei kukaa ei vastaa
jos ette vastaa mitää ois kiva et laittasitte ees "joo" tai "ei"
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 112749
- 39685
Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.19670Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s32629Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?38557Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?63526- 34525
Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?50519- 70504
- 63491