Hyvä jos riittää molempien käsien sormet laskemaan niitä kertoja yläasteen ja lukion aikana ja pari vuotta lukion jälkeen, kun n. 30-50 vuotiaat homomiehet on lähestyneet eri tavoin erilaisten seksuaalisten ehdotusten kanssa ihan julkisilla paikoilla (uimahalleissa ja rannoilla ja vastaavissa, tavaratalojen ym. vessoissa, jopa dösäpysäkillä).
Kun mittariin tuli 20, sellaista alkoi tulla jonkun verran harvemmin ja nyt pitkälti yli kolmekymppisenä se on jo tosi harvinaista. En edes oo mitenkään rumentunut, mutta on selvää, että miltään teinipojalta en tietenkään enää näytä.
Mikä ihmeen kiinnostus monilla homomiehillä on itseään paljon nuorempien jätkiin ja joillakin jopa teini-ikäisiin poikiiin? Nähdäänkö nuorempien kundien virheetön iho ja jotenkin vielä vähän viattomat "puolinaiselliset" piirteet jotenkin viehättävinä? Joku naisen kaipuuko siellä alitajuisesti on taustalla, mutta kun naisiin ei tunneta vetoa, tavoitellaan korviketta?
Miksi niin monia homoja kiinnostaa itseä paljon nuoremmat kundit?
8
627
Vastaukset
- Anonyymi00001
"Joku naisen kaipuuko siellä alitajuisesti on taustalla, mutta kun naisiin ei tunneta vetoa, tavoitellaan korviketta?"
Tai ehkä korjaus/täydennys: ... naisen kaipuu on alitajuisesti taustalla, mutta kun pimppeihin ja muihin naisten intiimeihin osiin ei tunneta vetoa, tavoitellaan korviketta. - Anonyymi00002
Verratkaa heteroihin, heillä on aivan sama suuntaus nuorempiin. Nuoruutta ihanoidaan, kun ei itse ole enää nuori.
- Anonyymi00003
Onhan jollain 18-19 v. kundeilla parhaimmillaan naisten söpöyttä, mutta ilmana rintojen kaltasia ylimääräisiä härpäkkeitä, tai pillua, menkkoja tai mielialan vaihteluita, tai muuta inhottavaa.
- Anonyymi00004
Kyllä. Osuit naulan kantaan. Ei meitä kiinnosta ikääntuneet, rupsahtaneet vartalot. Vain virheetön olemus ja iso k^lli kelpaavat. Ja tiedätkö, että homoja kiinnostaa vain seksi 24/7.
- Anonyymi00005
Olen 60+ ja itse pidän nuorista kundeista juuri sen takia, kun vartalot ovat timmit, kyrpä seisoo ja kyllä se nuoren kundin peppu on paljon seksikkäämpi ja haluttavampi kuin vanhemman. Ja nuorilla tarkoitan 18 . 20 vuotiaita. Heillä on jo kokemusta mm. anaaliseksistä joten sisään meneminen ei tuota heille tuskaa.
- Anonyymi00006
Kyllä vanhempi osaa opettaa nuoret homot sexiin paremmin ja antavat kunnon kyrpää nuoren makuun ja siksi moni nuori hakeekin kunnon kyrpää osaavilta herrasmiehiltä.
Kyrpä se on,mikä antaa heille nautinnon ja opettaa pitää kunnolla jo nuorena.
- Anonyymi00007
Moni homo varmaan muistaa omasta nuoruudesta mitä oli kun tekee mieli miestä, mutta homokokemuksia ei tahdo saada mistään. Ennen ei ollut deittisovelluksia eikä muuta ja asenteet oli mitä oli, että ei olisi voinut kaveripiiristä hakea poikaystävää. Silloin sitä olis ehkä itse toivonut, että joku kokeneempi mies tekee aloitteen ja nyt halutaan antaa miehistä kiinnostuneille nuorille miehille niitä kokemuksia.
Joillakin homoilla voi olla itsekkäämmätkin ajatukset ja halutaan esim. hyödyntää sitä, kun monilla nuoremmilla heteroksi kehittyvillä miehilläkin on nuorena homovaihe. Tai toinen, mitä voidaan haluta hyödyntää on monien nuorten rahapula. Halutaan kallista roinaa, mutta rahat ei riitä, niin jotkut vanhemmat homomiehet voi yrittää saada niitä nuoria ottamaan "poikapimpin" käyttöön tulonlähteenä. Näissä tietysti lipsutaan jo selkeesti moraalittomuuden puolelle. Varsinkin, jos kundi on iältään hädintuskin täysikäinen saati sen alle. - Anonyymi00008
50 wuotias ja 19 wee nuori boy friend käsi kädessä kaupungilla. Setä kuiskaa "saat moloo" ja menevät hotelliin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1152971EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje291351- 1031207
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621017Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta366997Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi133968- 56865
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22693- 40688
Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja
Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta110632