nuorisotalolla

lumoutunut

oltiin kavereiden kanssa perseet olalla kun mentiin ''jatkoille'' nuorisotalolle. oikeastaan kaikki muutkin olivat todella jurrissa. flirttailin yhden pojan kanssa kiihkeästi, ja hetken kuluttua poika viittoilikin minua jo vessoille päin. vessassa aloitimme heti kiihkeän suutelun ja vaatteiden pois repimisen. hän pussasi minua rinnoille ja alemmas ja alemmas... kohta tunsin hänen kielensä pyhimmässäni. voihkaisin hiljaa, ja pyysin häntä jatkamaan. yht äkkiä hän kuitenkin lopetti, ja nosti minut syliinsä. tunsin kuinka hänen kova kalunsa työntyi sisälle ja uikahdin hhyvästä olosta mikä minulle siitä tuli. hän aloitti hitaasti, ja pyysin häntä nopeuttamaan tahtiaan, mutta hän ei kuunnellut. uikuti ja uikutin että hän koventaisi tahtia, ja kohta tunsinkin jo kovan kyrvän sisälläni useammin ja nopeammin. siinä me runkkasimme ja minä kiljuin orgasmin partaalla. kesken kaiken yksi ohjaajista tuli vessaan ihmeteltyään kiljumisiani. hän tuijotti meitä vähän aikaa, ja rynnisti pois. silloin olimme niin jurrissa että emme välittäneet vaan jatkoimme kaiken kansan nähdessä orgasmimme...

7

28936

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Matti

      Voi helewatti sentäs. Ei pienet virheet tai muuten kömpelö teksti täällä niin haittaa, mutta tommonen on jo kamalaa katsottavaa. Ethän sä raukka osaa kirjoittaa yhtä ainoaa lausetta. Opettele vaikka aluksi käyttämään isoja kirjaimia, se olisi jo hyvä alku. Varmaan joku sun lähipiiristäsi kertoo mitä sellaiset isot kirjaimet ovat ja mihin niitä käytetään. Sitten kun sä osaat isot kirjaimet, niin sitten siirrytään seuraavalle tasolle, jookosta?

      • Minä

        Aamen.


      • nämä
        Minä kirjoitti:

        Aamen.

        Nuoret on kokoajan "runkkaamassa"; ei nainti ole runkkaamista.


      • 4kymppinen

        Samaa mieltä. Erityisesti outo lopetus.
        Mitä ihmettä tarkoittaa:
        "jatkoimme kaiken kansan nähdessä orgasmimme"


    • ...

      Hyvin näyttää pysyvän nuoriso poissa... Kirjotusvirheet tuo "runkkaus" orgasmin jako ja muu... Kannattaisi laittaa joku isompi vaatimus pääsyyn ettei nuo nuoret tule aina...

      • Joopajoo

        Yksi ohjaaja käväisi ja rynnisti pois. Mistä se "kaikki kansa" sinne oikein tuli?


    • Uuhhh....

      Aaaahhh.... aivan ihanaa. Sain justiinsa tyydytettyy itseni, runkkasin kulliani. Tuutko mun luona käymään, nii nussitaan. Saat kuule semmosta kyytiä, että et oo ennen semmosta saanu ;) naidaan, nuollaan ja imetään. Mä lupaan nuolla sun pilluu ja sä saat imee ;) tule, mua panettaa iha vitusti, vaikka justiinsa runkkasin. penis nousee taas.... tule ja tyhjennä!!! saat edestä ja takaa!!! kyrpää, munaa, penistä, kullia!!! harrastetaan vaikka kimppakivaa!!!! saat nussia mun kanssa ja mun kavereitten. oo oikein kiimainen, nii me kiihotutaan paljo. tule ja ota kamut mukaan, meitä panettaa. me halutaan nussia, naida, panna ym.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      73
      5146
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2376
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1887
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      44
      1578
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1561
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1358
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1267
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1206
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1187
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1173
    Aihe