nuorisotalolla

lumoutunut

oltiin kavereiden kanssa perseet olalla kun mentiin ''jatkoille'' nuorisotalolle. oikeastaan kaikki muutkin olivat todella jurrissa. flirttailin yhden pojan kanssa kiihkeästi, ja hetken kuluttua poika viittoilikin minua jo vessoille päin. vessassa aloitimme heti kiihkeän suutelun ja vaatteiden pois repimisen. hän pussasi minua rinnoille ja alemmas ja alemmas... kohta tunsin hänen kielensä pyhimmässäni. voihkaisin hiljaa, ja pyysin häntä jatkamaan. yht äkkiä hän kuitenkin lopetti, ja nosti minut syliinsä. tunsin kuinka hänen kova kalunsa työntyi sisälle ja uikahdin hhyvästä olosta mikä minulle siitä tuli. hän aloitti hitaasti, ja pyysin häntä nopeuttamaan tahtiaan, mutta hän ei kuunnellut. uikuti ja uikutin että hän koventaisi tahtia, ja kohta tunsinkin jo kovan kyrvän sisälläni useammin ja nopeammin. siinä me runkkasimme ja minä kiljuin orgasmin partaalla. kesken kaiken yksi ohjaajista tuli vessaan ihmeteltyään kiljumisiani. hän tuijotti meitä vähän aikaa, ja rynnisti pois. silloin olimme niin jurrissa että emme välittäneet vaan jatkoimme kaiken kansan nähdessä orgasmimme...

7

29266

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Matti

Voi helewatti sentäs. Ei pienet virheet tai muuten kömpelö teksti täällä niin haittaa, mutta tommonen on jo kamalaa katsottavaa. Ethän sä raukka osaa kirjoittaa yhtä ainoaa lausetta. Opettele vaikka aluksi käyttämään isoja kirjaimia, se olisi jo hyvä alku. Varmaan joku sun lähipiiristäsi kertoo mitä sellaiset isot kirjaimet ovat ja mihin niitä käytetään. Sitten kun sä osaat isot kirjaimet, niin sitten siirrytään seuraavalle tasolle, jookosta?

• Minä

Aamen.

• nämä
        Minä kirjoitti:

Aamen.

Nuoret on kokoajan "runkkaamassa"; ei nainti ole runkkaamista.

• 4kymppinen

Samaa mieltä. Erityisesti outo lopetus.
        Mitä ihmettä tarkoittaa:
        "jatkoimme kaiken kansan nähdessä orgasmimme"

• ...

Hyvin näyttää pysyvän nuoriso poissa... Kirjotusvirheet tuo "runkkaus" orgasmin jako ja muu... Kannattaisi laittaa joku isompi vaatimus pääsyyn ettei nuo nuoret tule aina...

• Joopajoo

Yksi ohjaaja käväisi ja rynnisti pois. Mistä se "kaikki kansa" sinne oikein tuli?

• Uuhhh....

Aaaahhh.... aivan ihanaa. Sain justiinsa tyydytettyy itseni, runkkasin kulliani. Tuutko mun luona käymään, nii nussitaan. Saat kuule semmosta kyytiä, että et oo ennen semmosta saanu ;) naidaan, nuollaan ja imetään. Mä lupaan nuolla sun pilluu ja sä saat imee ;) tule, mua panettaa iha vitusti, vaikka justiinsa runkkasin. penis nousee taas.... tule ja tyhjennä!!! saat edestä ja takaa!!! kyrpää, munaa, penistä, kullia!!! harrastetaan vaikka kimppakivaa!!!! saat nussia mun kanssa ja mun kavereitten. oo oikein kiimainen, nii me kiihotutaan paljo. tule ja ota kamut mukaan, meitä panettaa. me halutaan nussia, naida, panna ym.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Omakotitalossa väkivaltaa ounasrinteellä

Kertoo iltalehdet Mitä lienee Tapahtui. Verinen ihminen kannettu lanssiin
      Rovaniemi
      21
      1914
    2. Lopetin kokonaan ravintoloissa ruokailun ja juomisen

Ravintoloissa hinnat ovat aivan naurettava korkealla. Alkoholin juomisessa ravintoloissa ei ole senkään vertaa järkeä.
      Maailman menoa
      113
      1768
    3. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      462
      1511
    4. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      309
      1336
    5. Kasteen merkityksestä ihmiselle

Jeesuksen hyvä ystävä Nikodemus meni heti Jeesuksen kasteen jälkeen kysymään häneltä kasteen merkityksestä ihmiselle. J
      Kaste
      420
      1199
    6. Miesmäinen vanha nainen joka kulkee lastenvaunujen kanssa

Mikähän kaheli tämä yks kaupungilla karvahattu päässä kulukeva vanha eukko on joka työntää lastenvaunuja. Onhan sitte
      Kuhmo
      19
      1088
    7. kukaan ei pakota kasteeseen..

Kommentointi estetty, joten kommentoin tähän.Kukaan ei pakota pakkokasteesta puhuvaa kastamaan lastansa.Noloa edes ehdot
      Kaste
      400
      1015
    8. Ethän leiki kanssani J- mies

Jos oletkin joku pelimies, jolla monia vaihtoehtoja, katkon kylmästi yhteyden. En jaksa sellaisia miehiä.
      Ikävä
      100
      963
    9. Molemmat päät

aivan tulessa😫 Miksi pitää ihmisen tällaisesta kärsiä??? Jos koko ajan pnettaa, niin miksi sitä seksiä ei voi sitten s
      Ikävä
      119
      914
    10. Liikenne onnettomuus

Luin juuri Ampparista Konneveden kauheasta onnettomuudesta jossa menehtyi 60-luvulla syntynyt mies. Onko kellään tarkemp
      Konnevesi
      6
      830
    Aihe