Polttoainevarkaat Orimattilassa

Anonyymi-ap

Orimattilassa on tapahtunut useita henkilöautoihin kohdistuneita polttoainevarkauksia. Tekotapa on ollut se että tankkiin tehdään reikiä ja valutetaan polttoainetta.
Näissä varkauksissa aineelliset vahingot on suuria koska tankki menee vaihtoon lisäksi vaivannäkö.
Minä olen nyt virittänyt kamerat toimintaan kerrostalon parkkipaikalla. Piilossa on kolme riistakameraa joista yksi auton alla. Kuvan laatu tulee olemaan hyvää ja jos autoni joutuu rikoksen kohteeksi niin löydän syyllisen.

27

608

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Muistathan laittaa autosi viereen ilmoituskyltin siitä, että "alueella on tallentava kameravalvonta". Vaikka saisitkin roiston kiinni kuvien perusteella joudut itse liriin kun kuvaat siitä tiedottamatta.
      Suomessa ei ole oikeutta ja etuja kuin roistoilla.

• Anonyymi00002

Laki suojelee rikollisia. Jos niin ei olisi niin rikollisuus loppuisi.

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Laki suojelee rikollisia. Jos niin ei olisi niin rikollisuus loppuisi.

Omituinen teoria.

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Omituinen teoria.

Juu, se on perusorimattilalainen näkemys.

• Anonyymi00005
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Omituinen teoria.

Teoriassa ei ole mitään omituista.
        Laki tosiaan suojelee rikollisia. Jos laki ei suojelisi niitä niin rikollisuus loppuisi kun konna saisi sanktiota niiltä joilta on esim. jotakin varastanut.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Teoriassa ei ole mitään omituista.
        Laki tosiaan suojelee rikollisia. Jos laki ei suojelisi niitä niin rikollisuus loppuisi kun konna saisi sanktiota niiltä joilta on esim. jotakin varastanut.

Miksi sulla on noinkin kaunis ajatus tästä maailmasta ja sen rikollisista? :D

Taitaa moni rikollinen jatkaa rikoksia vankilan jälkeen ja siellä vankilassakin. Lähinnä ne laittaa rikollisia vankilaan, jotta se edes jotenkin rajoittaisi heidän rötöksiä.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Miksi sulla on noinkin kaunis ajatus tästä maailmasta ja sen rikollisista? :D

Taitaa moni rikollinen jatkaa rikoksia vankilan jälkeen ja siellä vankilassakin. Lähinnä ne laittaa rikollisia vankilaan, jotta se edes jotenkin rajoittaisi heidän rötöksiä.

Mutta jos rikollisen saisi viedä saunan taakse niin sen rikollisen ura päättyisi siihen.
        Laki siis suojelee rikollisia.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Mutta jos rikollisen saisi viedä saunan taakse niin sen rikollisen ura päättyisi siihen.
        Laki siis suojelee rikollisia.

Joo meillä on ihmisoikeudet ja ne on lapsia hakkaavalla poliisillakin.

Laki ja rangaistus on silti niin vetelästi määriteltävä että olisi haastavaa antaa aina kuolemantuomio jokaisesta... no oliko se edes rike. Poika räjäytti ilotulitteen. Sitä ei aikoinaan edes rajoitettu lainkaan, joten mun on vaikea ymmärtää miksi kukaan siitä suuttuu.
        Ja sitten se heijaisi tosi paljon, kun nykyhallituskin yrittää rikkoa ihan Suomen perustuslakia, niin sitä ei koskaan tietäisi kuka kuolee, kun ei noissa laissa oe järkeä. Moni laki on silleen ettei poliisit itsekään niitä ihan ymmärrä tai siis sitä että miten niitä pitäisi soveltaa käytönnössä. Sama ongelma on tavallisilla kansalaisillakin. Käytäntö on usein hyvin erilainen.

Mäkin tiesin että jos ajaa autolla, niin ei sitten juo. Enkä ajanutkaan, mutta olin baarissa ottanut 2kl lonkeroa, ja vasta pilkun jälkeen tajusin tulleeni sinne autolla. Mulle ei oltu koskaan kerrottu että miten SILLOIN pitää toimia. Minä soitin Poliisille sitten, mutta siellä h*mo vain karjui mulle eikä suostunut edes kuunnella loppuun mun asiaani. Sitten tuossa koronan aikana tuli katsottua poliisit-sarjaa ja siinä ne vain iloisesti sanoo heipat niille, joilla oli "alta rangaistavan". Ihan iloisesti ne vain vilkuttelee niille kuskeille, jotka on kuitenkin rattiin menneet alkoholin juomisen jälkeen.

Tässä meikä sitten ihmettelee että...

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Laki ja rangaistus on silti niin vetelästi määriteltävä että olisi haastavaa antaa aina kuolemantuomio jokaisesta... no oliko se edes rike. Poika räjäytti ilotulitteen. Sitä ei aikoinaan edes rajoitettu lainkaan, joten mun on vaikea ymmärtää miksi kukaan siitä suuttuu.
        Ja sitten se heijaisi tosi paljon, kun nykyhallituskin yrittää rikkoa ihan Suomen perustuslakia, niin sitä ei koskaan tietäisi kuka kuolee, kun ei noissa laissa oe järkeä. Moni laki on silleen ettei poliisit itsekään niitä ihan ymmärrä tai siis sitä että miten niitä pitäisi soveltaa käytönnössä. Sama ongelma on tavallisilla kansalaisillakin. Käytäntö on usein hyvin erilainen.

Mäkin tiesin että jos ajaa autolla, niin ei sitten juo. Enkä ajanutkaan, mutta olin baarissa ottanut 2kl lonkeroa, ja vasta pilkun jälkeen tajusin tulleeni sinne autolla. Mulle ei oltu koskaan kerrottu että miten SILLOIN pitää toimia. Minä soitin Poliisille sitten, mutta siellä h*mo vain karjui mulle eikä suostunut edes kuunnella loppuun mun asiaani. Sitten tuossa koronan aikana tuli katsottua poliisit-sarjaa ja siinä ne vain iloisesti sanoo heipat niille, joilla oli "alta rangaistavan". Ihan iloisesti ne vain vilkuttelee niille kuskeille, jotka on kuitenkin rattiin menneet alkoholin juomisen jälkeen.

"Ihan iloisesti ne vain vilkuttelee niille kuskeille"

...Ne on aina "tavallisia heteromiehiä", joille poliisi on ystävällinen. Naiset ja ulkomaalaistaustaiset ne käytännössä kaikki hakkaa ja raiskaa. Tosi moni kehuu poliisia, miten kivasti ne kohtelee suo ja saanut vain pari ylinopeussakkoa.

Minua moinen järkyttää!!! H*lvettiäkö joku ajalee (selkeästi) AINA ylinopeutta että on onnitustunut jo useammankin sakon saamaan? Wtf? Että liikennesääntöjen (liikenne LAIN) noudattaminen ei niinku kuuluu sun normaaliin elämään? Lain rikkominen on ok, ja moinen on sitä mieltä että tummaihoisen pojan saa pahoinpidellä, vaikkei sen edes koettu tehneen väärää/haittaa/häiriötä-mitälie.

Muo oksettaa miten leppoisasti noi aina juttelee liikennesännöistä. Ihan kuin niiden rikkominen olisi ok. Että siinä on joku laki, jota ei tartte noudattaa, vaikka se kirjaimellisesti tappaa ihmisiä. Sitten loput vain raivoaa sakottamisesta eli siis valotolpista ja niiden asettelusta, kun ajaisi h*mo aina sallittua, niin ei tarvitsisi moisista valittaa. Mikä siinä on ettei kukaan noudata LAKIA.

Ja sitten minä...? Niin että MITÄHÄN mä nyt sitten muka tein? Te ette ole oikein vieläkään keksineet edes että mistä te muka minua syytätte.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

"Ihan iloisesti ne vain vilkuttelee niille kuskeille"

...Ne on aina "tavallisia heteromiehiä", joille poliisi on ystävällinen. Naiset ja ulkomaalaistaustaiset ne käytännössä kaikki hakkaa ja raiskaa. Tosi moni kehuu poliisia, miten kivasti ne kohtelee suo ja saanut vain pari ylinopeussakkoa.

Minua moinen järkyttää!!! H*lvettiäkö joku ajalee (selkeästi) AINA ylinopeutta että on onnitustunut jo useammankin sakon saamaan? Wtf? Että liikennesääntöjen (liikenne LAIN) noudattaminen ei niinku kuuluu sun normaaliin elämään? Lain rikkominen on ok, ja moinen on sitä mieltä että tummaihoisen pojan saa pahoinpidellä, vaikkei sen edes koettu tehneen väärää/haittaa/häiriötä-mitälie.

Muo oksettaa miten leppoisasti noi aina juttelee liikennesännöistä. Ihan kuin niiden rikkominen olisi ok. Että siinä on joku laki, jota ei tartte noudattaa, vaikka se kirjaimellisesti tappaa ihmisiä. Sitten loput vain raivoaa sakottamisesta eli siis valotolpista ja niiden asettelusta, kun ajaisi h*mo aina sallittua, niin ei tarvitsisi moisista valittaa. Mikä siinä on ettei kukaan noudata LAKIA.

Ja sitten minä...? Niin että MITÄHÄN mä nyt sitten muka tein? Te ette ole oikein vieläkään keksineet edes että mistä te muka minua syytätte.

...Lopettaisitte puhumasta laista, kun ei täällä kukaan sitä noudata, eivät edes poliisit. Se on joko tai, joko te sitä NOUDATATTE tai sitten ette ikinä siihen itsekään vetoa.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

...Lopettaisitte puhumasta laista, kun ei täällä kukaan sitä noudata, eivät edes poliisit. Se on joko tai, joko te sitä NOUDATATTE tai sitten ette ikinä siihen itsekään vetoa.

...Laki? LAKI?! Mitä laki on muka näille pikkuk*llisille l**sereille?

Ei täällä nääkään mitään lakia noudata ja sitten h*mot keskenään rupeaa säätämään ja PÄÄTTÄMÄÄN täysin omavaltaisesti että miten MUKA... (muka!) täällä Orimattilassa pitää elää.

Meillä on jo se Suomen laki todellakin. Noudattakaa sitä ja pitäkää t*rpanne kiinni!

• Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

...Laki? LAKI?! Mitä laki on muka näille pikkuk*llisille l**sereille?

Ei täällä nääkään mitään lakia noudata ja sitten h*mot keskenään rupeaa säätämään ja PÄÄTTÄMÄÄN täysin omavaltaisesti että miten MUKA... (muka!) täällä Orimattilassa pitää elää.

Meillä on jo se Suomen laki todellakin. Noudattakaa sitä ja pitäkää t*rpanne kiinni!

...Se on todellakin SUOMEN LAKI ja se on selkeä. Jos on ongelmaa, niin kysykää jostain esim. KKV:ltä apua, tuskin teilläkään on varaa asianajajaan.

Marengissa tai missään ei tartte eikä SAAKAAN päättää mitään, kun se on 100% joka kerta vain sen Suomen LAIN mukaan, eikä mitään säätämistä.

Joka kerta ja kaikessa. Ei tule riitojaan, kun kaikki noudattaa vain sitä s**tanan lakia.

Juuri tällaiset farssit on niin kivikautista. Tiedättekö kun vanhoissa leffoissa on se s**tanan t*hmä ja kouluttamaton ihmisjoukko. Tiitääke? Te olette se. Ei yhtään ole älyä sen enempää.

Länsimaatkin on kehittyneet hurjasti ja meillä on hieno laki, mutta pällit kokee että joku kivikautinen p*rseily on teidän mielestä parempi? Se oksetatte minua. Te ootte niin juntteja, kun meillä olisi ihan SIVISTYNEIDEN ihmisten tekemä SUOMEN lakikin.

• Anonyymi00015

...Ja ne järkkäritkin... noudattakaa sitä s**tanan lakia!

• Anonyymi00018
        Anonyymi00013 kirjoitti:

...Se on todellakin SUOMEN LAKI ja se on selkeä. Jos on ongelmaa, niin kysykää jostain esim. KKV:ltä apua, tuskin teilläkään on varaa asianajajaan.

Marengissa tai missään ei tartte eikä SAAKAAN päättää mitään, kun se on 100% joka kerta vain sen Suomen LAIN mukaan, eikä mitään säätämistä.

Joka kerta ja kaikessa. Ei tule riitojaan, kun kaikki noudattaa vain sitä s**tanan lakia.

Juuri tällaiset farssit on niin kivikautista. Tiedättekö kun vanhoissa leffoissa on se s**tanan t*hmä ja kouluttamaton ihmisjoukko. Tiitääke? Te olette se. Ei yhtään ole älyä sen enempää.

Länsimaatkin on kehittyneet hurjasti ja meillä on hieno laki, mutta pällit kokee että joku kivikautinen p*rseily on teidän mielestä parempi? Se oksetatte minua. Te ootte niin juntteja, kun meillä olisi ihan SIVISTYNEIDEN ihmisten tekemä SUOMEN lakikin.

...En tiedä oliko nää mun lakiviestit sitten se syy, kun meikä pääsi eilen/aamulla jäähylle :D Näihin jäin eikä uudet viestit enää menneet. Tännekin vähän vielä yritin turhaan.

No, mutta lakiin vetoaminen on todellakin erikoista, kun ei itse noudata lakia eli tuolla toi alareunan outo toteamus ei perustu Suomen lakiin, vaan on joku alkukaltainen, kai Keski-ajalta tai vanhempaa perua. Taitaa olla sieltä luolamiesajalta enemmänkin. Raamattukin sanoo että "Älä varasta", mutta meillä on nykyään todella sivistyneet systeemit asioiden käsittelyyn.

Sekin kun minua tultiin kiristämään jollain salakuvilla "kaiveluista", niin mä mielelläni hoidan tämän asian poliisin kanssa :P Mä olen itse ihan kaiken jo heille laittanut ja muutenkin asiat selvittänyt, että onhan se vähän omituista, jos jollekin on jäänyt jotain epäselvää. Jos on, niin varmaan kannattaa ottaa yhteyttä Poliisiin. Se on todellakin HEIDÄN ammattinsa.

Täällä jutut menee hiukan ristiinrastiin, kun minä puhun laajasta alueesta asioita ja joku/jotkut on ihan liian raivona täällä. Tää koko keskustelu on hyvin kaaoottista siis (ja meikä kävi jäähylläkin, vaikkei käsittääkseni yhtään viestiänikään ole poistunut. Täällä nää on kaikki). On joku provo, joten ei näytä olevan järkeä enää sille kommentoida.

Eihän missään ole täysin saatu rikollisuutta loppumaan ja tässä on se ongelma että eri maissa on täysin erilaisia lakeja ja on loppujen lopuksi vaikea määritellä sitä että missä kohtaa (tarkasti!) sitä lakia on rikottu. Ne laintekijät/tarkastajat-mitkälie siellä silti on ammattilaisia (ja pulassa nykypoliitikkojen kanssa) ja tekee niitä niin ettei se olisi ihan arvan heittoa miten juttu menee. Eli kun ei se ole ihan millitarkkaa että missä kohtaa sitä lakia on rikottu ja missä ei, niin onpa tuomareille kovapaikka jättää joko rankaisematta tai sitten laittaa suoraan kuolemantuomioon esim. ilotulitteen räjäyttämisestä.

Jos te haluatte ettei varastettaisi, niin teidän ITSENNE pitäisi olla osa tätä maailmaa, jossa lakia noudatettaisiin eikä vain silloin kun se juuri itselle on edullisinta. Kummallisen moni kokee ongelmaksi noudattaa lakia silloin, kun siinä on häviäjänä. Eihän tällä pitäisi olla edes väliä. Se on kuin myöhästyä jostain, koska seisoi liikennevaloissa. Niin? Oisko pitänyt lähteä aiemmin? Onhan sitä kiire monella muullakin. Näyttää kaikilla Lahdentiellä kulkijoilla olevan kiire. Itse kun siellä ajelin, niin se ohjeistettu 10km/h ylinopeutta ei auttanut edes, vaan kaikki veti silti ohi. Olen kuullut että sama meno on nykyäänkin.

Sitä lakia pitäisi noudattaa vain ihan sen itsensä takia, koska kuten monet lääkemääräykset, niin eihän tavallinen kansalainen ole lääkäri ja ymmärrä noista mitään. Jos improvisoi, niin kysyy asiasta vaikka apteekista. Jossain oli joku luku että kuinka moni lääkitys menee pieleen, koska asiakas ei ota sitä oikeaoppisesti tai ollenkaan. Moni resistenssikin kasvaa sen takia, kun lääkityksiä ei viedä loppuun asti vaan luotetaan vain siihen omaan oloon eikä tajuta että olo on joo hyvä, mutta kehossa on vielä viruksia/bakteereja-mitälie. En ymmärrä noita, mutta kun luin jutun, niin tajusin kyllä täysin että miksi ne pitää vielä loppuun asti ja tehdä oikein.

Sama lain kanssa että kun sitä jättää noudattamatta aina silloin kun ei itse näe sitä hyötyä, niin se näkyy silti jollekin toisella ja asiat kasaantuu. Se on todellakin kuin retuperälle jätetty tilinhoito. Kun, ei vain jos, vaan KUN niitä ongelmia tulee, niin niitä on vaikea selvitellä, kun ei ole mitään mitä selvillä. Ei ole tositteita ja muita todisteita.

Meikä on aina hoitanut kaiken hyvin. Huomaan ettei täällä ymmäretä sitä mun sielunrauhaa ollenkaan. Just pelotellaan täysin järjettömillä asioilla, vaikkei mulla koskaan ole ollut mitään mitä en esim. poliisille voisi kertoa. En mä haluaisi niitä katselemaan minua suihkussa, muttei tällaista tilannettakaan voi tulla. Olen mielisairaana jo kokenut kaikkea tuota valvontaa. Ei ole kivaa ollut, mutta olen tahtonut luottaa että kaikella on joku tarkoitus. Se sitten on eri asia, jos ei sillä ollutkaan mitään merkitystä ja potilasta kidutettiin vain ihan syyttä. Kun hoitaa asiat kunnolla, niin näissäkin tapauksissa sitten voin ottaa asian puheeksi ja asiat selvitetään.

Meikä voi hoitaa kaiken. Sitä te ette tajua. Aina joku yrittää suullisesti tai muutoin selvittää asiat, mutta minulle asioiden SELVITYS on sitä että ne oikeasti selvitetään ja niistä jää ikuinen kirjanpito eli selvitys. Kaikki on siellä.

Täällä Orimattilassa on selkeästi yritetty kaikki vetää aina pois nimenomaan sieltä virallisesta rekisteristä. Tätä on selkeästi harrastettu ihan liian kauan, kun on kehittynyt joku teidän oma laiton rekisteri, jossa on väärin tiedot minun kohdallani. Vai oliko siellä aina tarkoituskin vain katsoa että kuka EI SUOSTU toimimaan paikallisten rikollisten pillin mukaan? Joku Nahkhiir:kin puhelimessa yrittää saada minua taivuteltua sanomaan asian erilailla. Minä en silti kenenkään tekoja peittele enkä anna kenellekään alibia.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Mitäköhän muuta se poika teki, mikä ei näkynyt kuvissa?

• Anonyymi00016

Varkaat saunan taakse. Piste!

• Anonyymi00020

Ai kaikki orimattilalaiset alkuasukkaat?

• Anonyymi00021

Polttoaine varkaat täällä Suomessa 90% romaneja sekä läpi kulkevia ulkomaalaisia.

• Anonyymi00022

Hmmm? Rupesin vain miettimään että syrjitäänkö heitä? Taitaa olla että syrjitään. Ei taida niitä rikollisia silloin kiinnosta sun Bensarahat. Ei minua aikanaan kiinnostaisi. Ehkä sitä saa mitä tilaa?

• Anonyymi00023

Ja 10% rikoksista ei suostuta tutkia, koska ne on omaa väkeä?

• Anonyymi00024
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Hmmm? Rupesin vain miettimään että syrjitäänkö heitä? Taitaa olla että syrjitään. Ei taida niitä rikollisia silloin kiinnosta sun Bensarahat. Ei minua aikanaan kiinnostaisi. Ehkä sitä saa mitä tilaa?

No sitä onkin hyvä miettiä. Syrjiikö joku polttoainevaras parkaa? Täytyykin pyytää rosmot kahville jos satun saamaan jonkun joskus kiinni itse teosta. Ennen olisi syntynyt jonkunlainen MMA ottelu jos olisin bongannut bensavarkaat auton kimpusta.

• Anonyymi00026

...Ps. ottaen huomion paikallisen vartijoinnin surkean tason, niin tuskin mitään rikoksia selvitetään. Ei ne OSAISI mitään rikoksia estää/selvittää (selvitys kuuluukin poliisille) ja nämä rikokset mitä täällä tehdään ovat heidän itsensä tekemiä TAI tekijät heidän suojeluksessaan.

Nää sitten käyttää kaiken aikansa, energiansa ja BENSARAHANSA minun perässä kulkemiseen.

• Anonyymi00027
        Anonyymi00026 kirjoitti:

...Ps. ottaen huomion paikallisen vartijoinnin surkean tason, niin tuskin mitään rikoksia selvitetään. Ei ne OSAISI mitään rikoksia estää/selvittää (selvitys kuuluukin poliisille) ja nämä rikokset mitä täällä tehdään ovat heidän itsensä tekemiä TAI tekijät heidän suojeluksessaan.

Nää sitten käyttää kaiken aikansa, energiansa ja BENSARAHANSA minun perässä kulkemiseen.

...Ainiin, minun piti vielä kysyä että KENELLE... se on turvallista?

Täällä pahoinpidellään ihmiset, jotka kulkee öisin, niin KUKA.... on se jolle tuolla on nyt turvallista, kun ihmiset hakataan vain siellä olemisesta? KUKA... siellä on nyt turvassa?

Julkista tilaa ei saa tyhjentää. Ei ole mikään v*tun assa.

• Anonyymi00028
        Anonyymi00027 kirjoitti:

...Ainiin, minun piti vielä kysyä että KENELLE... se on turvallista?

Täällä pahoinpidellään ihmiset, jotka kulkee öisin, niin KUKA.... on se jolle tuolla on nyt turvallista, kun ihmiset hakataan vain siellä olemisesta? KUKA... siellä on nyt turvassa?

Julkista tilaa ei saa tyhjentää. Ei ole mikään v*tun assa.

...Ps. ja lääkäri nimenomaan kehui että olen öisin liikkunut. Että h*moa niinku HÄIRITSEE ihminen, joka yönpimeimpinä tuntina on siellä pilkkopimeässä? Jännä ettei se ennen teitä häirinnyt että niinkin HÄIRIKKÖ olen että ette tienneet mun jo koko elämäni siellä olleen.

• Anonyymi00029
        Anonyymi00028 kirjoitti:

...Ps. ja lääkäri nimenomaan kehui että olen öisin liikkunut. Että h*moa niinku HÄIRITSEE ihminen, joka yönpimeimpinä tuntina on siellä pilkkopimeässä? Jännä ettei se ennen teitä häirinnyt että niinkin HÄIRIKKÖ olen että ette tienneet mun jo koko elämäni siellä olleen.

...Eli pelottaako pikkuk*llisia vai MIKÄ on se ongelma? ja kun mä KYSYN ja mä kysyn usein ja joka paikasta, niin ette te vellihousut kukaan edes sano että missä on joku ongelma.

Te löydätte psykoottisen ihmisen pilkkopimeästä ja...? Tästä jotenkin uupuu jotain, eikö?

• Anonyymi00030
        Anonyymi00029 kirjoitti:

...Eli pelottaako pikkuk*llisia vai MIKÄ on se ongelma? ja kun mä KYSYN ja mä kysyn usein ja joka paikasta, niin ette te vellihousut kukaan edes sano että missä on joku ongelma.

Te löydätte psykoottisen ihmisen pilkkopimeästä ja...? Tästä jotenkin uupuu jotain, eikö?

...Ja vaikka mä olen päivisin siellä, niin SILTI te häädätte minua pois? wow? Että te pelkäätte minua NOIN paljon?

Pankki ei edes suostunut palvella minua. Minua ei ole kertaakaan täällä Orimattilassa suostuttu palvella pankissa. Oli laitonta, mutta eihän toi LAIN rikkominen teitä ole koskaan haitannut. Teitä haittaa...? No, en mä oikein edes tiedä että miten muka mun öisin liikkuminen on joku ongelma?

Näkyy että te vain pelkäätte minua koko sielullanne. Eli "tosi" kovista teiltä. Oikein koulutetut turvallisuusalan AMMATTILAISET. Hienoa. Ja nyt on varmasti kaikilla tosi turvallista? Hienoa? Onnea älypäät tästä komeasta lainrikkomisen ilojuhlasta. Nyt on kaikilla tosi kiva olla.

• Anonyymi00031

Mitähän paketteja ukrainalaisille jaetaan Prisman parkkipaikalla?Auto oli valkoinen pakettiauto,tuliko kuorma Ukrainasta,virosta? Outoa

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät

Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain
      Maailman menoa
      68
      7594
    2. Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava

valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak
      Maailman menoa
      125
      3012
    3. Minkälaisen viestin

Laittaisit ikävöinnin kohteelle, jos rohkenisit?
      Ikävä
      153
      1854
    4. Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous

saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha
      Maailman menoa
      66
      1696
    5. Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi

Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim
      Maailman menoa
      122
      1522
    6. Miten voit olla niin tyhmä

että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle
      Tunteet
      172
      1472
    7. Missä vaiheessa

Päätit irl luovuttaa minun suhteeni?
      Ikävä
      132
      1192
    8. Millaisena uskot

Kaivattusi kokevan tunteensa?
      Ikävä
      78
      879
    9. Kyriake=Kirkko

Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko
      Kaste
      48
      822
    10. Mitä haluat eniten

Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      53
      784
    Aihe