Tämä kaikki tietämys, koska jengipomo on tuttu kaveri ja siskon entinen poikakaveri.
HD-Miehet on:
-Reppanoita.
-Huono hampaisia.
–Paskanäppisiä.
-Tissiposkisia.
-Nahkapöksyisiä.
-Homoja.
-Eivät tajua prätkistään mitään.
Hänelle mieluinen on japsicustom joka menee kuin juna.
MOTOMANNEKIINI KULKEE MIELUUMMIN BUSSILLA KUIN KOEAJAA ROAD KINGIN.
28
420
Vastaukset
- Anonyymi00001
Tuttavapiirikin ratkaisee moottoripyörän merkin valinnan ja tuntee liivijengiläisiä Suomesta ja Thaimaasta. Kasiykkösiä.
Varsin on kirjava hänen tuttavapiirinsä, aina löytyy tuttava joka aiheelle Isosta päälliköstä lähtien alamaailman päälliköihin ja maailman kuuluisuuksiin. - Anonyymi00002
Hänen mielipiteensä perustunee omiin kokemuksiin, mutta mihin perustuu sinun mielipiteesi? Amerikkalaiseen unelmaanko jossa paahdat aavikon poikki kuin myrskytuuli HD:lla ihana Rosita tarakalla? Olet katsonut liikaa elokuvia. Tämä oli hyvä vanha kunnon toimintaleffa aikoinaan
https://youtu.be/T_WJ0IsCo_w?t=31 - Anonyymi00003
On se vaan tyyriin häköistä kun pallomaha ajelee isolla harrikalla selkäkenossa . Siinä skootterit ja kyykkypyörät jää lehdellä soittelemaan.
- Anonyymi00004
No mutta nyt löytyy jutunjuurta Kökkötraktorille pitkäksi aikaa.
https://yle.fi/a/74-20214885- Anonyymi00005
Eikö kyrvånsyylållå ole postata muita kuin linkkejä, laitappa jotain omaa tuoretta Suomi24 chiang maista.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Eikö kyrvånsyylållå ole postata muita kuin linkkejä, laitappa jotain omaa tuoretta Suomi24 chiang maista.
Tuossa noita juutuupeja on joku sarjaan linkitellyt.
Tämä on erittäin hauskaa koska tämä Kökkötraktori vallan tuntee kasipalloja jne. joita on ojennellut, joten toki tietää paljon muutakin myös kunhan ehtii kiireiltään kertomaan. - Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Tuossa noita juutuupeja on joku sarjaan linkitellyt.
Tämä on erittäin hauskaa koska tämä Kökkötraktori vallan tuntee kasipalloja jne. joita on ojennellut, joten toki tietää paljon muutakin myös kunhan ehtii kiireiltään kertomaan.Lahdessa oli rakennuksen ja maalauksen ympärille kertynyt nimeltä mainitsematon HD-kerho, jonkat touhu oli hyvin alkeellista. Pimeitä töitä, veronkiertoa, kuittikauppaa, laittomia aseita ja hieman huumekauppaa.
Siinä oli yksi hyvä kaveri ja pari huonompaa, ja sitten mainittu kaveri joka oli seurustellut siskoni kanssa.
He tekivät yhteistyötä sitten "oikean" liivijengin kanssa ja hetken touhussa näytti olevan järkeä. Se touhu hajosi nopeasti käsiin heidän omien hölmöilyjen vuoksi viimeistään tässä tapahtumassa josta Arvi Lind hienosti kertoo:
https://yle.fi/a/20-91800
Tiesin vaaran ja en koskaan mennyt kerhotiloihinsa bileisiin. Kuumakallena kun en siedä pullistelua yhtään, niin se olisi ollut hetkessä konflikti pystyssä.
Seuraava tuttavuus tuli vasta 2013 Pattayalla, kun tutustuin HA:n support- kavereihin jotka oli keskisarjan rikollisia, lähinnä talousrikollisia mutta tunsivat kyllä nämä Ruotsissa kunnostautuneet rahankuljetusryöstäjät.
Minä lähinnä vaan biletin heidän kanssaan, kitara soi ja vain yhdestä (edesmenneestä) tuli sitten hyvä kaveri, joka avautui touhuista paremminkin. Pelastin hänet Suomessa, Tallinnanlautalla ja Tallinnassa, kun oltiin viihde-elämässä.
Hän oli ehdonalaisessa eikä halunnut ryhtyä tappelemaan hänen vanhojen riitapukareiden kanssa, niin minä hoitelin tilanteet suht vähällä väkivallalla. Hän oli niin monessa ollut mukana, että vihamiehiä ja velkasuhteita oli kaikkialla, myös Thaimaassa johon hän oli perustamassa metabisnestä. Se vituixmän koronan vuoksi.
Muutama viikko ennen kuolemaansa sai luodista ja sairaalassa paljastui erittäin pitkällä oleva syöpä joka teki lopun bisneksistä. Hänen seurassaan tutustuin muihin konniin, mutta heitä ei ole enää kavereina. Liian vaarallisia tuttavia perheenisälle.
Tästä on jo kohta 8 vuotta kun viimeksi heidän yksissä bileissään olin Suomessa Etelä-Pohjanmaalla, enkä tiedä heidän nykytouhuistaan mitään, jengit on hajotettu.
Yhden "liikemiehen" tiedän, joka vaikutti heidän taustallaan, jolla on huikea yrityshistoria, eikä yksikään omissa nimissä.
Liivijengiläisissä minua ärsyttää vain ne, jotka kuvittelevat että se liivi tekee heistä kovia jätkiä. Kaikki ei ole sellaisia. Yleensä johtajilla on järki päässä. Aineisiin sekaantunut nousukas on vaarallinen itselleen ja muille.
Niitähän ne jengit sitten itsekin teloo, kun syövät kuormasta luvatta.
2010 - Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Lahdessa oli rakennuksen ja maalauksen ympärille kertynyt nimeltä mainitsematon HD-kerho, jonkat touhu oli hyvin alkeellista. Pimeitä töitä, veronkiertoa, kuittikauppaa, laittomia aseita ja hieman huumekauppaa.
Siinä oli yksi hyvä kaveri ja pari huonompaa, ja sitten mainittu kaveri joka oli seurustellut siskoni kanssa.
He tekivät yhteistyötä sitten "oikean" liivijengin kanssa ja hetken touhussa näytti olevan järkeä. Se touhu hajosi nopeasti käsiin heidän omien hölmöilyjen vuoksi viimeistään tässä tapahtumassa josta Arvi Lind hienosti kertoo:
https://yle.fi/a/20-91800
Tiesin vaaran ja en koskaan mennyt kerhotiloihinsa bileisiin. Kuumakallena kun en siedä pullistelua yhtään, niin se olisi ollut hetkessä konflikti pystyssä.
Seuraava tuttavuus tuli vasta 2013 Pattayalla, kun tutustuin HA:n support- kavereihin jotka oli keskisarjan rikollisia, lähinnä talousrikollisia mutta tunsivat kyllä nämä Ruotsissa kunnostautuneet rahankuljetusryöstäjät.
Minä lähinnä vaan biletin heidän kanssaan, kitara soi ja vain yhdestä (edesmenneestä) tuli sitten hyvä kaveri, joka avautui touhuista paremminkin. Pelastin hänet Suomessa, Tallinnanlautalla ja Tallinnassa, kun oltiin viihde-elämässä.
Hän oli ehdonalaisessa eikä halunnut ryhtyä tappelemaan hänen vanhojen riitapukareiden kanssa, niin minä hoitelin tilanteet suht vähällä väkivallalla. Hän oli niin monessa ollut mukana, että vihamiehiä ja velkasuhteita oli kaikkialla, myös Thaimaassa johon hän oli perustamassa metabisnestä. Se vituixmän koronan vuoksi.
Muutama viikko ennen kuolemaansa sai luodista ja sairaalassa paljastui erittäin pitkällä oleva syöpä joka teki lopun bisneksistä. Hänen seurassaan tutustuin muihin konniin, mutta heitä ei ole enää kavereina. Liian vaarallisia tuttavia perheenisälle.
Tästä on jo kohta 8 vuotta kun viimeksi heidän yksissä bileissään olin Suomessa Etelä-Pohjanmaalla, enkä tiedä heidän nykytouhuistaan mitään, jengit on hajotettu.
Yhden "liikemiehen" tiedän, joka vaikutti heidän taustallaan, jolla on huikea yrityshistoria, eikä yksikään omissa nimissä.
Liivijengiläisissä minua ärsyttää vain ne, jotka kuvittelevat että se liivi tekee heistä kovia jätkiä. Kaikki ei ole sellaisia. Yleensä johtajilla on järki päässä. Aineisiin sekaantunut nousukas on vaarallinen itselleen ja muille.
Niitähän ne jengit sitten itsekin teloo, kun syövät kuormasta luvatta.
2010Tulihan se tarina Kökkötraktorilta lopulta, hienoa aktiviteettia perheelliseltä miljonääriltä.
- Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Tulihan se tarina Kökkötraktorilta lopulta, hienoa aktiviteettia perheelliseltä miljonääriltä.
Ole hyvä vaan. Lapset menee ysiltä nukkumaan ja äippä viimeistään 23 paikkeilla. Minä valvon usein pe ja la yhteen tai kahteen. Lauantai eli tänään on huilipäivä lenkkeilystä.
Muina päivinä auringonnousun aikaan.
Nyt varmaankin kuulemme jännittäviä tarinoita Chiang Main prosenttiliivikerhoista jotka eivät ole rikollisia vaan ihan tavallisia thaimaalaisia prosenttiliivijengiläisiä?
2+1+ - Anonyymi00014
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ole hyvä vaan. Lapset menee ysiltä nukkumaan ja äippä viimeistään 23 paikkeilla. Minä valvon usein pe ja la yhteen tai kahteen. Lauantai eli tänään on huilipäivä lenkkeilystä.
Muina päivinä auringonnousun aikaan.
Nyt varmaankin kuulemme jännittäviä tarinoita Chiang Main prosenttiliivikerhoista jotka eivät ole rikollisia vaan ihan tavallisia thaimaalaisia prosenttiliivijengiläisiä?
2 1Mene kuules Tyttö tarinoimaan noita juttujas seuraavalla piipahduksellas suomeen, bemböölen kahvituvalle kesäkeskiviikkona, niin sut ohjataan ystävällisesti Esson baariin.
Siellä voit päteä kun paikalla on samanaikaisesti eri kerhojen liivejä kantavat ja liivittömät sulassa sovussa.
Sinä voit selitellä tuttavuuksista ja heidän tekemisistään tällä palstalla, minä en.
Sen verran voin kuitenkin valaista, että kun ei osallistu mihinkään sen johdosta että on kuumakalle, niin hankala on tutustua.
Pori, Ulvila ja Harjalavalta tuli aikoinaan erittäin tutuksi puheena olevan aiheen tiimoilta suomessa.
Täällä thaimaassa hieman toisin.
Väännä sinä jutut miten parhaaksi katsot ja osta se japsicustomi. - Anonyymi00016
Anonyymi00014 kirjoitti:
Mene kuules Tyttö tarinoimaan noita juttujas seuraavalla piipahduksellas suomeen, bemböölen kahvituvalle kesäkeskiviikkona, niin sut ohjataan ystävällisesti Esson baariin.
Siellä voit päteä kun paikalla on samanaikaisesti eri kerhojen liivejä kantavat ja liivittömät sulassa sovussa.
Sinä voit selitellä tuttavuuksista ja heidän tekemisistään tällä palstalla, minä en.
Sen verran voin kuitenkin valaista, että kun ei osallistu mihinkään sen johdosta että on kuumakalle, niin hankala on tutustua.
Pori, Ulvila ja Harjalavalta tuli aikoinaan erittäin tutuksi puheena olevan aiheen tiimoilta suomessa.
Täällä thaimaassa hieman toisin.
Väännä sinä jutut miten parhaaksi katsot ja osta se japsicustomi.Miksi poistattelet asiallisia kommentteja? Sattuuko liikaa?
Allekirjoittanut on vuosien varrella "päässyt" (vai onko se sitten joutunut...) ajamaan muutamalla eri kyseisen Milwaukelaisen moottoripyörävalmistajan tuotteella ja yksikään ei ole kyllä millään tasolla vakuuttanut.
Kyseisen brändin ongelma on "tarrautuminen menneeseen", isoilta osin valmistetaan samanoloisia ja paljolti myöskin teknisesti vanhahtavia malleja. Tämähän on paljolti johtanut kyseisen merkin asiakaskunnan "ukkoutumiseen" ja H-D:n kappalemääräisen myynnin tippumiseen useita vuosia peräkkäin.
Itselleni nuo H-D:n tuotteet edustavat sellaista ajattelutapaa ja moottoripyöräfilosofiaa, että vaikka tässä on jo 50v. "mittarissa" itselläni, niin en keksi mitään järjellistä syytä miksi kyseisen valmistajan tuotetta ikina itselleni hankkisin, jo pelkästään tuotteiden ulkonäkö on hyvin itseni "ei miellyttävä" (V-Rod/Night Rod mallit ehkä osittaisena poikkeukseni tässä ulkonäköpuolessa).
Kyllä itselläni moottoripyöräpuolella katsanto tuonne "nousevan auringon maan" tuotteiden suuntaan osuisi (Onhan Italialaisilla tietysti kaikkea "kivaa", mutta hinta/laatu suhde on kyllä vahvasti Japanilais valmistajilla).- Anonyymi00018
En ole tutustunut rodeihin enkä muutenkaan koko mallistoon kuten Santtu, mutta voisitko selventää tietoisuuttasi mitä tarkoitat teknisesti vanhahtavalla?
Anonyymi00018 kirjoitti:
En ole tutustunut rodeihin enkä muutenkaan koko mallistoon kuten Santtu, mutta voisitko selventää tietoisuuttasi mitä tarkoitat teknisesti vanhahtavalla?
Putkirunko, Painava, Iskutilavuuteensa nähden tehottomat moottorit, Ilmajäähdytys osassa malleista, työntötangot moottoreissa.
Tuossa nyt nopeasti mietittynä.
Sitten tietysti tuo heidän LiveWire mallistonsa omanaan (sähköinen), mutta eipä tuo ole juuri myymään lähtenyt.
Eli Harleyn ongelma on omasta mielestäni paljolti siinä että "vannoutuneet" H-D fanikunta haluaa "sitä vanhaa", mutta heidän määränsä vähenee heidän ikääntyessään, mutta mallisto on oikein puhuttela nuoremman polven kuskeja. Alle 30v. H-D kuski on todellinenharvinaisuus (ja oikeastaan myös alle 40v.) ja silloin kuin heitä näkee, niin heillä on sitten useimmin liitännäisyyttä erinäisiin "kerhoihin".
Olen oman työni puolesta ollut töissä muutamassa kyseisen merkin suomen kokoontumisessa ja on se merkin kuskien keski-ikä vain kova, sanoisin että ollaan jossain siellä liki 60v. paikkeilla ja merkin tuotteet ja niiden myynti sitten kyseiselle kohderyhmälle sopipaa (tämä samahan kehityshän on nimenomaan merkin päämarkkina-alueella, eli kotimaassaan USA:ssa, jossa uudet mallit eivät löydä ostajakuntaa vanhentuvasta aktiivi H-D kuski porukasta, mutta eivät onnistu myöskään saamaan niillä tarpeeksi uutta asiakaspohjaa).santtu_1975X kirjoitti:
Putkirunko, Painava, Iskutilavuuteensa nähden tehottomat moottorit, Ilmajäähdytys osassa malleista, työntötangot moottoreissa.
Sitten tietysti tuo heidän LiveWire mallistonsa omanaan (sähköinen), mutta eipä tuo ole juuri myymään lähtenyt.
Eli Harleyn ongelma on omasta mielestäni paljolti siinä että "vannoutuneet" H-D fanikunta haluaa "sitä vanhaa", mutta heidän määränsä vähenee heidän ikääntyessään, mutta mallisto on oikein puhuttela nuoremman polven kuskeja. Alle 30v. H-D kuski on todellinenharvinaisuus (ja oikeastaan myös alle 40v.) ja silloin kuin heitä näkee, niin heillä on sitten useimmin liitännäisyyttä erinäisiin "kerhoihin".
Olen oman työni puolesta ollut töissä muutamassa kyseisen merkin suomen kokoontumisessa ja on se merkin kuskien keski-ikä vain kova, sanoisin että ollaan jossain siellä liki 60v. paikkeilla ja merkin tuotteet ja niiden myynti sitten kyseiselle kohderyhmälle sopipaa (tämä samahan kehityshän on nimenomaan merkin päämarkkina-alueella, eli kotimaassaan USA:ssa, jossa uudet mallit eivät löydä ostajakuntaa vanhentuvasta aktiivi H-D kuski porukasta, mutta eivät onnistu myöskään saamaan niillä tarpeeksi uutta asiakaspohjaa).Niin, onhan H-D:llä myös tuo heidän Pan America (ns."seikkailypyörä") mallistonsa joka oman käsityskykyni mukaan omassa segmentissään ihan varteenotettava vaihtoehto muille valtamerkeille. Mutta ilmeisesti ei ole oikein löytänyt ostajakuntaa (Merkin ongelma, heidän "fanikuntansa" ei oikein halua uutta ja merkin ulkopuolelta harva harkitsee kyseistä bärndiä).
- Anonyymi00019
santtu_1975X kirjoitti:
Olen oman työni puolesta ollut töissä muutamassa kyseisen merkin suomen kokoontumisessa ja on se merkin kuskien keski-ikä vain kova, sanoisin että ollaan jossain siellä liki 60v. paikkeilla ja merkin tuotteet ja niiden myynti sitten kyseiselle kohderyhmälle sopipaa (tämä samahan kehityshän on nimenomaan merkin päämarkkina-alueella, eli kotimaassaan USA:ssa, jossa uudet mallit eivät löydä ostajakuntaa vanhentuvasta aktiivi H-D kuski porukasta, mutta eivät onnistu myöskään saamaan niillä tarpeeksi uutta asiakaspohjaa).Meneppä Santtu katsomaan HD-Omistajien Suomen ja maailmankin sivustot niin mielipiteesi kerhoista voipi muuttua.
Anonyymi00019 kirjoitti:
Meneppä Santtu katsomaan HD-Omistajien Suomen ja maailmankin sivustot niin mielipiteesi kerhoista voipi muuttua.
Se mielikuva mitä H.O.G haluaa antaa ja mikä on todellisuus ei minun omien havaintojen mukaan kohtaa.
Kuten sanoin, olen ollut itse töissä muutamassakin H-DCF:n tapahtumassa ja ei, siellä ei nuorempaa polvea juuri näy vaikka H.O.G:n mainossivujen kuvissa heitä näkyykin, enkä heidä juuri missään tienpäälläkään itse havainnoi.
H-D:n pitää uudistaa (=nuorentaa) Brändinsä ja mallistonsa jos haluavat olla varteenotettava moottoripyörävalmistaja myös tulevaisuudessakin (heidän myyntilukunsa kertovat ongelmista).
Sitten on oma asiansa väki joka pelaa ja rakentaa vanhoja pyöriä ja elää "sitä maailmaa" (eli samaa kuin 50-70vuotta vanhojen autojen rakentelijat, kiva harrastus mutta siinä se), heidän kuvionsa ovat ihan omat.santtu_1975X kirjoitti:
Se mielikuva mitä H.O.G haluaa antaa ja mikä on todellisuus ei minun omien havaintojen mukaan kohtaa.
Kuten sanoin, olen ollut itse töissä muutamassakin H-DCF:n tapahtumassa ja ei, siellä ei nuorempaa polvea juuri näy vaikka H.O.G:n mainossivujen kuvissa heitä näkyykin, enkä heidä juuri missään tienpäälläkään itse havainnoi.
H-D:n pitää uudistaa (=nuorentaa) Brändinsä ja mallistonsa jos haluavat olla varteenotettava moottoripyörävalmistaja myös tulevaisuudessakin (heidän myyntilukunsa kertovat ongelmista).
Sitten on oma asiansa väki joka pelaa ja rakentaa vanhoja pyöriä ja elää "sitä maailmaa" (eli samaa kuin 50-70vuotta vanhojen autojen rakentelijat, kiva harrastus mutta siinä se), heidän kuvionsa ovat ihan omat.Itse näen että Harley Davidsonin mallisto on vuosia (taikka oikeammin vuosikymmeniä) ollut muutamia poikkeuksia lukuunottamatta (jotka sitten myyneet taas lähes poikkeuksetta huonosti...) tehty ihmisille joille on tärkeintä se että pyörän kyljessä lukee tietty valmistaja ja se mitä kyseisen merkin ajatellaan edustavan, kuin se että onko pyörä teknisesti hyvä kun sitä verrataan muihin markkinoiden vaihtoehtoihin.
Ja jos et ole tuossa "H-D kupla maailmassa", niin todennäköisimmin kyseisen merkin pyörät eivät ole sinulle ne parhaat mahdolliset vaihtoehdot.- Anonyymi00020
santtu_1975X kirjoitti:
Itse näen että Harley Davidsonin mallisto on vuosia (taikka oikeammin vuosikymmeniä) ollut muutamia poikkeuksia lukuunottamatta (jotka sitten myyneet taas lähes poikkeuksetta huonosti...) tehty ihmisille joille on tärkeintä se että pyörän kyljessä lukee tietty valmistaja ja se mitä kyseisen merkin ajatellaan edustavan, kuin se että onko pyörä teknisesti hyvä kun sitä verrataan muihin markkinoiden vaihtoehtoihin.
Ja jos et ole tuossa "H-D kupla maailmassa", niin todennäköisimmin kyseisen merkin pyörät eivät ole sinulle ne parhaat mahdolliset vaihtoehdot.Hyvin sanottu ja olen tismalleen samaa mieltä ja I rest my case että ylihintaista paskaa. Itäpyöriä haukuttiin aikoinaan, mutta sanoisin että ennen Evolution- moottoria Harleyt oli samaa luottoluokkaa.
Japanilaiset ja saksalaiset ovat kuuluisia tarkkuudestaan ja luotettavuudestaan. Poliisimoottoripyörinä oli Suomessa pitkään Bemarit. Japanissa on taito tehdä toimivia ja oikeanhintaisia laitteita jotka ovat silti kehityksen kärkeä.
Teho, paino, ergonomia, rungon jäykkyys, aerodynamiikka, kestävyys ja kaikki on huomioitu.
Sporttipyörät on tehty kestämään kovaakin ajoa toistuvasti johon Harleyt ei pysty.
Italialainen Brembo on legendaarinen jarrujen valmistaja ja kehittäjä, joita japanilaisetkin suosii pyörissään. Brembo on jarrujen Rolex. Löytyy joistakin Harlikoistakin.
On myös autopuolella parhaissa merkeissä.
Ferrari, Porsche, Lamborghini, Audi (S/RS models), BMW (M Division), Maserati, Chevrolet (Corvette/Camaro), Dodge (SRT/Hellcat), Tesla
Japanilainen tarkkuus näkyy kaikessa mitä he tekevät, sillä heillä on kulttuurillinen perintö siitä että työ on kunnia-asia ja kaikessa pyritään täydellisyyteen, oli kyse kirjoitustaidosta tai sushin valmistamisesta.
Hupaisimpia Harleyta ovat ne chopatut pitkäkeulat, joiden ajo-ominaisuudet pääsee oikeuksiinsa 550 kmh nopeuksissa. Tuo oli suora lainaus MP- lehdestä.
Koetapas ajaa tällaisella vakio- Softaililla vaikkapa puoli tuntia kerrallaan. Ei onnistu. Kädet puutuu ja menee vaaralliseksi se matka.
https://ridermagazine.com/2020/02/24/2020-harley-davidson-softail-standard-first-look-review/
Kaverilla oli vastaavanlainen värkki. Ajeltiin katsomaan Alastarolle kiihdytyskisoja ja hänen seuraksi piti pysähtyä vartin välein lepuuttamaan käsiä. Missä järki ja onko se hienon näköistä? Minusta se on naurettavaa pelleilyä.
2010 - Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Hyvin sanottu ja olen tismalleen samaa mieltä ja I rest my case että ylihintaista paskaa. Itäpyöriä haukuttiin aikoinaan, mutta sanoisin että ennen Evolution- moottoria Harleyt oli samaa luottoluokkaa.
Japanilaiset ja saksalaiset ovat kuuluisia tarkkuudestaan ja luotettavuudestaan. Poliisimoottoripyörinä oli Suomessa pitkään Bemarit. Japanissa on taito tehdä toimivia ja oikeanhintaisia laitteita jotka ovat silti kehityksen kärkeä.
Teho, paino, ergonomia, rungon jäykkyys, aerodynamiikka, kestävyys ja kaikki on huomioitu.
Sporttipyörät on tehty kestämään kovaakin ajoa toistuvasti johon Harleyt ei pysty.
Italialainen Brembo on legendaarinen jarrujen valmistaja ja kehittäjä, joita japanilaisetkin suosii pyörissään. Brembo on jarrujen Rolex. Löytyy joistakin Harlikoistakin.
On myös autopuolella parhaissa merkeissä.
Ferrari, Porsche, Lamborghini, Audi (S/RS models), BMW (M Division), Maserati, Chevrolet (Corvette/Camaro), Dodge (SRT/Hellcat), Tesla
Japanilainen tarkkuus näkyy kaikessa mitä he tekevät, sillä heillä on kulttuurillinen perintö siitä että työ on kunnia-asia ja kaikessa pyritään täydellisyyteen, oli kyse kirjoitustaidosta tai sushin valmistamisesta.
Hupaisimpia Harleyta ovat ne chopatut pitkäkeulat, joiden ajo-ominaisuudet pääsee oikeuksiinsa 550 kmh nopeuksissa. Tuo oli suora lainaus MP- lehdestä.
Koetapas ajaa tällaisella vakio- Softaililla vaikkapa puoli tuntia kerrallaan. Ei onnistu. Kädet puutuu ja menee vaaralliseksi se matka.
https://ridermagazine.com/2020/02/24/2020-harley-davidson-softail-standard-first-look-review/
Kaverilla oli vastaavanlainen värkki. Ajeltiin katsomaan Alastarolle kiihdytyskisoja ja hänen seuraksi piti pysähtyä vartin välein lepuuttamaan käsiä. Missä järki ja onko se hienon näköistä? Minusta se on naurettavaa pelleilyä.
2010...viimeinen itäpyörä minkä mä ostin...
https://www.youtube.com/watch?v=NtbBP0keYuk&list=RDNtbBP0keYuk&start_radio=1 - Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
...viimeinen itäpyörä minkä mä ostin...
https://www.youtube.com/watch?v=NtbBP0keYuk&list=RDNtbBP0keYuk&start_radio=1Varma narsismin merkki, ei pysty hyväksymään toisen näkökulmia lainkaan, kuvitellen omansa olevan ylivertaisia... Se on vain itsekeskeisyyttä jota 2010 on yli oman tarpeen.
- Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
Varma narsismin merkki, ei pysty hyväksymään toisen näkökulmia lainkaan, kuvitellen omansa olevan ylivertaisia... Se on vain itsekeskeisyyttä jota 2010 on yli oman tarpeen.
Otanpa minäkin kantaa mopoasiaan vaikka ei juurikaan edes kiinnosta koko aihe, usassa valnistetuissa kulkuvälineissä on useasti tietynlainen lullamaisuus suuri koko ja huono jousitus,hdlle on varmasti ostajansa.
- Anonyymi00024
Anonyymi00022 kirjoitti:
Varma narsismin merkki, ei pysty hyväksymään toisen näkökulmia lainkaan, kuvitellen omansa olevan ylivertaisia... Se on vain itsekeskeisyyttä jota 2010 on yli oman tarpeen.
Tosiasiat ei muutu mielipiteillä. Japsipyörissä on parempi hintalaatusuhde ja ne on luotettavia ja nopeita. Harleyt eivät ole. Harleyt on kuin naisten merkkilaukut, maksaa paljon, ei ole käytännöllisiä ja eivät ole lopulta kuitenkaan muuta kuin vain laukku jota esitellään kokkareilla. Se on narsismia kuvitella olevansa jotakin sen laukun takia. Tai Harleyn.
- Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
Tosiasiat ei muutu mielipiteillä. Japsipyörissä on parempi hintalaatusuhde ja ne on luotettavia ja nopeita. Harleyt eivät ole. Harleyt on kuin naisten merkkilaukut, maksaa paljon, ei ole käytännöllisiä ja eivät ole lopulta kuitenkaan muuta kuin vain laukku jota esitellään kokkareilla. Se on narsismia kuvitella olevansa jotakin sen laukun takia. Tai Harleyn.
Kaikki eivät noudata sinulle niin tuttua kaavaa, olen aina oikeassa joskus olet joskus et, mutta kannattaa kuunnella toisia, ja oppia, niin ei aina lyö päätänsä seinään...
- Anonyymi00026
Anonyymi00024 kirjoitti:
Kaveri aikoinaan perintörahoilla osti tuliterän H-D:n, ensitöikseen avasi koneen ja vaihto uutta sylinteriä, kireämpää nokkaa ja mitä lie. Joutui kuitenkin myöntämään virheostoksen ja vaihtamaan japsiin, kun ei Harlikalla pysynyt muijansa perässä, ei motarilla eikä mutkatiellä.
- Anonyymi00027
Anonyymi00026 kirjoitti:
Kaveri aikoinaan perintörahoilla osti tuliterän H-D:n, ensitöikseen avasi koneen ja vaihto uutta sylinteriä, kireämpää nokkaa ja mitä lie. Joutui kuitenkin myöntämään virheostoksen ja vaihtamaan japsiin, kun ei Harlikalla pysynyt muijansa perässä, ei motarilla eikä mutkatiellä.
Jaa miksi tuliterää pyörää pitäisi huoltaa siinä on takuuta, tosiaan virhevalinta.
- Anonyymi00028
Anonyymi00027 kirjoitti:
Jaa miksi tuliterää pyörää pitäisi huoltaa siinä on takuuta, tosiaan virhevalinta.
No mitähän nyt uusilla viriosilla haetaan, lisää tehoa pappatunaan. Tais takuu katketa samantien.
- Anonyymi00029
Anonyymi00028 kirjoitti:
No mitähän nyt uusilla viriosilla haetaan, lisää tehoa pappatunaan. Tais takuu katketa samantien.
Lisää tehoa, ihan kuin 15v. pojanjulli,mopopoika.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiky-maksuista valehtelu persujen törkein vaalipetos
Perusduunarina koen pahimmaksi persujen vaalipetokseksi "työmies" Putkosen lupaaman työntekijöiltä perittävien kiky-maks655696Onko Sdp:n romahdus pienpuolueeksi alkanut?
Mikään puolue ei kykene selviytymään loputtomasti, jos sitä repii jatkuvasti sisäiset ristiriidat ja kyvyttömyys päättää713468Persujen kannatusromahdus ilahduttaa
Siin' ei hyvä häviä. Luotto parempaan tulevasuuteen alkaa taas palautua.233201- 1132926
En malta odottaa, että Lindtman pääsee suhmuroimaan pääministerinä
kun pitää sopeuttaa 10 miljardin edestä, ja eläkkeisiinkin voidaan puuttua Antin mielestä. (Demarien kannattajissa suuri642407Totuus sattui demareihin, vaativat asiallisen jutun poistoon
ja oli vielä suosittu, mutta kun demarit tarpeeksi valittivat, niin poistettiin. Raukkamaista toimintaa. Eli siis juttu401805Mikä ihmeen v&v megastore?
Tulee Pohjoisväylälle. Mitä siellä myydään? Keski-uudessamaassa juttua.11338En selvinnyt ilman naarmuja
Vaikka ehkä kuvittelin sen olevan ilmoitusluonteinen asia, jonka jälkeen kaikki palaa entiselleen ja ilma puhdistuu. Naa131255Pitkän päivän ilta
Tarina elämättömästä miehestä, jonka elämän täytti velvollisuudentunto. Pikkutarkka, huolellinen, hyvällä katsottu, miel641153Miksi kastetaan luterilaisia ?
Tiesitkö että helluntailaiset ja jehovantodistajat kastavat luterilaisia saadaksen uusia maksavia jäseniä ? Tätä hellunt1801061