Onko jollain pentu Minor storm kennelistä?
Myyvät 3000 eurolla pomerian pentuja !
Ostavat kokonaisia pentueita ulkomailta ja kauppaavat niitä eteenpäin, koirat asuvat autotallissa, koska kusevat sisälle.
Minor Storms pomerian kasvatus?
4
464
Vastaukset
- Anonyymi00001
Entäpä tämä yksi ei syntyjään suomalainen eläinlääkäri, joka tekee ihmeparannuksia pomeranian polville? Aiemmin patella tulos juuri ja juuri ok, tällä lääkärillä käytyään onkin ihan priima.
Tälläistä ihmeparantumisia ei tapahdu muilla eläinlääkäreillä.- Anonyymi00002
Kenestä kyse?
- Anonyymi00003
Patella tulos juuri ja juuri ok? Mitä tarkoitat, kun virallisia tuloksia rdulla ei vaadita polvissa, eli tiedät jonkun koiran, jolla oli jotain 1-2? Pommeilla ei ole tarve viralliseen vieläkään, valita rotujärjestölle, he PEVISAsta päättävät, itse rodun ulkopuolisena kaikki pienet polvisairaat haluaisin kyllä PEVISAn piiriin, mutta se vaatii rotujärjestön suositukset asiasta eteenpäin.
Ja jos noin kuin sanoit, ilmoita eteenpäin eläinlääkärin toiminnasta, mikään ei muutu tänne huutelulla, ellet kysele asiasta virallista kautta todistein (Ruokavirasto valvoo eläinlääkäreitä).
Mitään virallista tulosta ei kuitenkaan tuollainen mainitsemasi polvet katsova lääkäri anna eteenpäin, ei ole mikään virallinen lausuja jne. kuka tahansa lääkäri voi noita epävirallisia lausuntoja antaa, itsekin saanut monesti väärän epävirallisen lausunnon jopa lonkista ortopediltä, mutta polvista kyseen ollessa moni asia vaikuttaa, itse myös vetolaatikkotestin tekevänä olen samalla koiralla saanut 1-2 asteen vaihtelua, tosin 0-polvisella en koskaan ole huomannut ongelmaa. Eli valita rotujärjestöön asiasta/Ruokavirastoon k.s eläinlääkäristä, jos todisteita on eikä vain kuulopuhetta. Huomioi myös, että koirien, joista valitat, pitää olla puhtaita, rekisteröityjä ainakin FCI:hin jossain maassa, Suomessa Kennelliittoon. - Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Patella tulos juuri ja juuri ok? Mitä tarkoitat, kun virallisia tuloksia rdulla ei vaadita polvissa, eli tiedät jonkun koiran, jolla oli jotain 1-2? Pommeilla ei ole tarve viralliseen vieläkään, valita rotujärjestölle, he PEVISAsta päättävät, itse rodun ulkopuolisena kaikki pienet polvisairaat haluaisin kyllä PEVISAn piiriin, mutta se vaatii rotujärjestön suositukset asiasta eteenpäin.
Ja jos noin kuin sanoit, ilmoita eteenpäin eläinlääkärin toiminnasta, mikään ei muutu tänne huutelulla, ellet kysele asiasta virallista kautta todistein (Ruokavirasto valvoo eläinlääkäreitä).
Mitään virallista tulosta ei kuitenkaan tuollainen mainitsemasi polvet katsova lääkäri anna eteenpäin, ei ole mikään virallinen lausuja jne. kuka tahansa lääkäri voi noita epävirallisia lausuntoja antaa, itsekin saanut monesti väärän epävirallisen lausunnon jopa lonkista ortopediltä, mutta polvista kyseen ollessa moni asia vaikuttaa, itse myös vetolaatikkotestin tekevänä olen samalla koiralla saanut 1-2 asteen vaihtelua, tosin 0-polvisella en koskaan ole huomannut ongelmaa. Eli valita rotujärjestöön asiasta/Ruokavirastoon k.s eläinlääkäristä, jos todisteita on eikä vain kuulopuhetta. Huomioi myös, että koirien, joista valitat, pitää olla puhtaita, rekisteröityjä ainakin FCI:hin jossain maassa, Suomessa Kennelliittoon.Virallinen lausuja ja rekisteröidyt koirat, Uusimaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1875075Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,244465Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993137Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2593039Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1442934- 522531
- 271939
- 561873
- 771814
- 221787