Avanto-uintia ei saisi suositella koska sydänvikainen voi mennä uimaan ja saada sydänkohtauksen.
aina jos haluaa suositella avanto-uintia , siitä pitää kertoa tarkan yksityiskohtaisesti kelle se ei sovi.
minulla on paniikkihäiriö ja oon kylmälle hyvin "allerginen" eli en siedä kylmää.
Avanto-uintia ei sais suositella koska
7
74
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Jokainen on itse tiedettävä, mitä itse voi tehdä. Suositella voi vaikka mitä, kunhan se ei ole lakien vastaista/kiellettyä.
- Anonyymi00002UUSI
Olet väärässä koska on älyllisesti kehitysvammaisia ja ihmisiä joilla rajoittunut älytaso niin he voisivat ottaa ideasta kopin ja mennä avantoon ja saaja sydänkohtauksen.
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Olet väärässä koska on älyllisesti kehitysvammaisia ja ihmisiä joilla rajoittunut älytaso niin he voisivat ottaa ideasta kopin ja mennä avantoon ja saaja sydänkohtauksen.
Mikä laki kieltää suosittelemisen?
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Mikä laki kieltää suosittelemisen?
Maalaisjärkikin kieltää..........!
- Anonyymi00003UUSI
Vaarallistahan se voi olla, ei sovi kaikille.
- Anonyymi00004UUSI
Minä aikoinaan satuin mainitsemaan työterveydessä lääkärille aikomuksesta osallistua avantouintiin niin heti torppas ajatukseni sanomalla et jätähän menemättä. Syynä todetut rytmihäiriöt jo vuosia aiemmin.
- Anonyymi00006UUSI
Avantouinti sydänvikaiselle tai sydänsairastavalle henkilölle ei ole automaattisesti kiellettyä, mutta se vaatii aina keskustelun hoitavan lääkärin kanssa.
Kylmäaltistus aiheuttaa voimakkaan, äkillisen rasituksen sydämelle ja verenkiertoelimistölle.
Tässä keskeiset asiat, jotka sydänvikaisen tulee tietää avantouinnista:
Riskit ja fysiologiset vaikutukset
Verenpaineen nousu: Kylmä vesi supistaa ääreisverisuonia, mikä nostaa verenpainetta hetkellisesti voimakkaasti.
Sykkeen nousu: Sydämen syketaajuus kasvaa nopeasti, mikä kuormittaa sydäntä.
Rytmihäiriöriski: Kylmän aiheuttama lisäkuormitus voi laukaista rytmihäiriöitä, erityisesti jos taustalla on sydänsairaus.
Infarktiriski: Tutkimusten mukaan talviuinti voi lisätä sydäninfarktien määrää.
Lähde: Sydän.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383799Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362944Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81845Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71914
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44754
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22698- 56697