Siis pelkän keskustelu "voimalla" näkemättä ihmistä?
Pystytkö rakastumaan
40
425
Vastaukset
- Anonyymi00001
En
- Anonyymi00002
Pystyn. Onnistuu jopa paljon patemmin kuinn
- Anonyymi00012
Kuin??
- Anonyymi00016
Anonyymi00012 kirjoitti:
Kuin??
Näkemällä ihmisen
- Anonyymi00021
Anonyymi00016 kirjoitti:
Näkemällä ihmisen
Miks?
- Anonyymi00031
Anonyymi00021 kirjoitti:
Miks?
Onnistuu paremmin, ilman turhia ulkoiseen olemukseen liittyviä ennakko-olettamia.
- Anonyymi00003
Pystyn, on tapahtunutkin niin.
- Anonyymi00004
En. Hyvä kun pystyn edes kun näen 🤣
- Anonyymi00022
Toniko kirjoitti:
Onko ongelma?
On ja paljon
- Anonyymi00026
Toniko kirjoitti:
Onko ongelma?
No ei ole ongelma. On harvinaista.
- Anonyymi00005
Juuri noinhan parisuhteeni alkoi. En tosin ole etsimässä uutta.
- Anonyymi00006
Valitettavasti.
- Anonyymi00013
Hyvä sulle
- Anonyymi00007
en todellakaan, pelkät sanat eivät riitä, eikä myöskään näkeminen...
- Anonyymi00023
Jos näät, eiks se riitä ja kerro kaiken??
- Anonyymi00034
Anonyymi00023 kirjoitti:
Jos näät, eiks se riitä ja kerro kaiken??
Vastaan, koska ajattelen samoin. Mulla vaikuttaa kaikki, ihmisen olemus, tapa olla ja liikkua, sellainen kokonaisuus, mikä fiilis toisesta tulee... ei siis pelkkä ulkonäkö tai jutut/keskustelu.
- Anonyymi00008
No en todellakaan.
- Anonyymi00009
En helvetissä, rakastan kauneutta ja myös sitä sisäistä joka tulee suoraa sydämestä Vittu
- Anonyymi00014
Samaa mielt!!
- Anonyymi00010
Stairway to Heaven Led Zeppelin, kelle toimii??
- Anonyymi00011
En pysty, eikä minulla enää ole mitään tarvetta rakastua keneenkään. Yksi noin 30 vuotta kestänyt parisuhde riittää minulle! Asun lapseni kanssa ja se on minulle hyvin sopiva vaihtoehto. Ystävyys vain on mahdollista minulle samaa ikäluokkaa olevan miehen kanssa!
- Anonyymi00025
Voinko kysyä, tai kysyn silti. Mä oon 90 varma sä oot nainen, olinko oikeessa?
Ja sä tykkäät - Anonyymi00029
Eli sulle riittää ystävyys?
Mut jos mä oisin Bon Jovi, ni rakastuisitko muhun? - Anonyymi00030
Anonyymi00029 kirjoitti:
Eli sulle riittää ystävyys?
Mut jos mä oisin Bon Jovi, ni rakastuisitko muhun?En rakastuisi. Minun rakastumisen tarpeeni loppui, kun erosin aikoinaan miehestäni.
- Anonyymi00015
Mulle se ulkonäkö ei smerkkaa mitään vaan se kaunis sydän ja ihmisyys!
- Anonyymi00018
Määrittele ihmisyys
- Anonyymi00017
Rinnat kun naisella on esillä niin kyllä rakastun huh
- Anonyymi00024
Mutta oletko tullut ajatelleeksi ettei monetkaan naiset enää halua suhdetta kenenkään kanssa!
- Anonyymi00020
Mulle rinnat hyvä mut jotain muutaki
- Anonyymi00028
On oltava muutaki tissit, tiiät itekki
- Anonyymi00035
Kyllä tissit pitäisi riittää!
- Anonyymi00038
Anonyymi00035 kirjoitti:
Kyllä tissit pitäisi riittää!
Jep, mulla on jopa kaksi tissiä, ihme jos ei sekään enää riitä. >:[
- Anonyymi00027
jäi kesken Whitney Houston tai sinead o'connor toimii, ihan varma!!
Jos ei lyö mut alas - Anonyymi00032
En tiedä saanko sitä tunnetta enää koskaan kehenkään muuhun
- Anonyymi00033
Tuntui jopa rakkaudelta
- Anonyymi00036
Telepatia toimii hyvin
- Anonyymi00037
Ensin äly, sitten ulkonäkö, sitten vasta materia, näin mulla kauniina transnaisena asiat merkkaa.
- Anonyymi00039
Tottakai voin kenraali-rauhanturvaaja-öljylautan poraaja-leski- yh mies on jo maksettu Suomeen monet kerrat, vielä ei oo näkynyt, mutta uskon rakkauden voimaan1
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
"Miko Bergbom, miksi euron bensa maksaa kaksi euroa?"
Valtakunnan suurin kaupallinen porvarimediakin kyselee nyt miksi perussuomalaisset ovat rikkoneet tärkeimmän vaalilupauk2437026SDP: "On hyvä että bensiinin hinta nousee"
Suurin oppositiopuolue SDP on mielissään siitä, että bensan hinta nousee suomalaisille. https://www.iltalehti.fi/polit2413683Mistä ihmeestä sitä viirasi?
Oliko tuo Timo Kalima hyvä silmälääkäri? Mikähän hänen silmiinsä osui kun piti mennä tuollaista tekemään. Kaikki näytti293506"Mieheksi ja naiseksi hän heidät loi."
Räsäsen tuomio on iso harppaus woke-valtioksi. – Tässä maassa on nyt selvästi kiellettyjä sanoja ja ajatusrikoksia. –2442425SDP haluaa tappaa maaseudun - bensan hinta mahdollisimman korkealle
Maaseudulla auto on välttämätön asia, ja lähes kaikilla on bensa-autot. Kuinka tyhmä pitää olla jos äänestää demareita?1461872Partamies hoi!
En aio häiritä jos on mukavampi olla hiljaa tai jos siellä kaukana sinun paikkakunnalla on jo joku hoito. Miten olisi re401857Outoa toimintaa Tuhannen taalan yrittäjällä
Ihmiset ympäri Suomen on kyselleet, että miksi tämä yrittäjä hoitaa ilkivalta-asiaa netissä kun se kuuluisi poliisille.1231671Martina Aitolehti pistää luun kurkkuun Erikoisjoukot-kouluttajalle - Ei usko tätä!
Martina Aitolehti on persoona, joka herättää monessa tunteita. Hänen yksityiselämänsä on noussut kohuotsikoihin mm. eläm151204- 1261163
Riiko Sakkinen läväyttää totuuden - Tästä syystä keskeytti Farmi-kuvaukset
Riikon toiminta hämmensi... Kuvataiteilija teki yllättävän päätöksen ja halusi lopettaa Farmi Suomi -leikin kesken. Rii191039