Itsellä on niin monia hyviä terveellisiä herkkuja mielessä, että vaikea valita mutta yksi suosikeistani on 90%:ttinen tumma suklaa.
Paras terveellinen herkkusi ?
15
111
Vastaukset
- Anonyymi00001
Minäkin syön tummaa suklaata, kun herkuttelen.
Tumma suklaa on terveellinen herkku ensisijaisesti sen korkean kaakaopitoisuuden ansiosta, joka sisältää runsaasti elimistölle hyödyllisiä yhdisteitä. Mitä suurempi kaakaopitoisuus (suositus vähintään 70 %), sitä enemmän suklaassa on vaikuttavia aineita ja yleensä vähemmän lisättyä sokeria.
10-30 gr päivässä on kohtuullinen annos. - Anonyymi00003UUSI
Luun vieressä kasvanut liha.
- Anonyymi00004UUSI
Minun ehdoton herkkuni on raaka liha.
- Anonyymi00006UUSI
Kunnon läskisoosia ei voita mikään, sillä jaksaa!
- Anonyymi00005UUSI
Jymy kahden suklaan vegaanijäätelö on parasta suklaajäätelöä,
se on minun herkkuni silloin tällöin.
Tykkään myös ei-makeista herkuista. On herkkuruokiakin.
Ei herkun tarvitse olla makea. - Anonyymi00007UUSI
Pitäiskö nyt kysyä, että onko tämä joku ruokapalsta ?
Ruokapalsta on erikseen :D- Anonyymi00008UUSI
Persun logiikalla ruuasta pitäisi kirjoittaa ruokapalstalla.
- Anonyymi00015UUSI
Onko muka kymmeniä ruokaketjuja näkynyt? Ei, mutta silti itkette.
- Anonyymi00016UUSI
Ihan niin Siinä sen näkee että tekstiä tulee jos on mieleinen asia, ja näille on. Ruoka se mieleinen.
- Anonyymi00009UUSI
Pensasmustikat ovat minun ehdoton herkku, kalliita tahtovat olla, joten en kovin usein herkuttele.
- Anonyymi00010UUSI
Monia on, omena tomaatti kurkku porkkana, nämä ainakin, ja kaikki kotimaisia. Kesällä itse poimin vadelmia villipuskista, tosi herkkuja.
- Anonyymi00011UUSI
takot kanajauhelihalla ja säästellen suolaa dippikastikkeeseen
- Anonyymi00012UUSI
Aloitus kysyy TERVEELLISIÄ herkkuja, jauheliha ei ole mikään terveysruoka.
- Anonyymi00013UUSI
Kuivahtanut ruisleipä ja voi.
Yrtti sipsit kotimainen tuote. Ainoa mitä voi syödä. Suolan juuri sietää kun ei syö liikaa kerralla,muutamia sips 1,4.
Vanilja jäätelö kesäaikaan Korvapuusti itse tehty, vähän rasvaa VOI ja sokeria. Kotimaa omenat vadelmat. - Anonyymi00014UUSI
Avocado johon sitruunamehua ja valkosipulimajoneesia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383819Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362954Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81865Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51598Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41079- 71934
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38864- 44774
- 65731
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708