Miksi minä pukeudun naisten vaatteisiin ja haluan olla tyttö?
Miksi haluan pukeutua naiseksi..
26
371
Vastaukset
- Anonyymi00001
En halua olla tyttö , mutta puen naisten vaatteita koska se tuo mielihyvää
- Anonyymi00002
Ihaninta on pukea transsuiluvaatteet ja kutsua joku pääjohtaja kahville ja sitten toivoa että pääjohtaja riisuu itsensä ja ottaa hellästi transsuiluvaatteetkin minulta pois🤭🤭🤭
- Anonyymi00003
Transvestisia taipumuksia. Transhoitoihin ei lähde kuin mt-sairaat ja autistit. Joten haet noihin kuntoutusta jos niitä on. Älä ala huomiohuoraamaan pronomineilla, "paremmalla" naiseudella ja hormoneilla kuten hulluimmat ja simppeleimmät. Osoita että otat vastuun itsestäsi ihmisenä omassa biosukupuolessaan niin ihmiset. Käsittele elämänkaaren traumat terapiassa syvällisesti, älä kuuntele tramsyhteisön neuvoja, heissä on vain epävakaita ja valehtelijoita.
- Anonyymi00004
Ootko koskaan pysähtynyt pohtimaan, että se, että oma autismisi sai sinut luulemaan itseäsi transsukupuoliseksi ei vielä tarkoita, että kaikki olisivat samanlaisia? Eikö tuo amerikkalaisten feministien SANASTA SANAAN siteeraaminen ole jo vähän noloa, kun pronominit eivät ole koskaan olleet suomen kielessä mikään issue? Ymmärräthän, että suurin osa transsukupuolisista siirtyy uuteen sosiaaliseen sukupuoleen asiasta numeroa tekemättä, koska tavoitteena on elää stealthina, tavallisena naisena tai miehenä, joka ei halua eikä tarvitse erityiskohtelua?
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ootko koskaan pysähtynyt pohtimaan, että se, että oma autismisi sai sinut luulemaan itseäsi transsukupuoliseksi ei vielä tarkoita, että kaikki olisivat samanlaisia? Eikö tuo amerikkalaisten feministien SANASTA SANAAN siteeraaminen ole jo vähän noloa, kun pronominit eivät ole koskaan olleet suomen kielessä mikään issue? Ymmärräthän, että suurin osa transsukupuolisista siirtyy uuteen sosiaaliseen sukupuoleen asiasta numeroa tekemättä, koska tavoitteena on elää stealthina, tavallisena naisena tai miehenä, joka ei halua eikä tarvitse erityiskohtelua?
Sorry, mutta musta on erittäin sairasta ja vastenmielistä puskea transvestiitti-nuorta kohti sukupuolen"korjausta". Mutta sitähän te transaktivistit teette ja vielä verorahoitteisesti. Hävekkää saakeli. Teidän kaikki järjestöt saisi lakkauttaa ihmisarvoa ja monimuotoisuutta syvästi loukkaavina hirviöjärjestöinä.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Sorry, mutta musta on erittäin sairasta ja vastenmielistä puskea transvestiitti-nuorta kohti sukupuolen"korjausta". Mutta sitähän te transaktivistit teette ja vielä verorahoitteisesti. Hävekkää saakeli. Teidän kaikki järjestöt saisi lakkauttaa ihmisarvoa ja monimuotoisuutta syvästi loukkaavina hirviöjärjestöinä.
En ole transaktivisti. En ole heidän kanssaan tekemisissä, joten en tiedä toimivatko he mainitsemallasi tavalla, mutta jos jonkun sukupuoli olisi niin heikoissa kantimissa, että tämän voisi manipuloida transtutkimuksiin tutkimusryhmä torppaisi kyseisen henkilön. Ei siellä diagnooseja jaella, päin vastoin sitä saa anella ja todistella todella tarvitsevansa hoidot. En ylipäätään ymmärrä miksi aktivistit toimisivat tuolla tavalla, varsinkin, kun muusut ovat tällä hetkellä kuuminta hottia, eivät tylsiksi taviksiksi transitioituvat naiset ja miehet.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
En ole transaktivisti. En ole heidän kanssaan tekemisissä, joten en tiedä toimivatko he mainitsemallasi tavalla, mutta jos jonkun sukupuoli olisi niin heikoissa kantimissa, että tämän voisi manipuloida transtutkimuksiin tutkimusryhmä torppaisi kyseisen henkilön. Ei siellä diagnooseja jaella, päin vastoin sitä saa anella ja todistella todella tarvitsevansa hoidot. En ylipäätään ymmärrä miksi aktivistit toimisivat tuolla tavalla, varsinkin, kun muusut ovat tällä hetkellä kuuminta hottia, eivät tylsiksi taviksiksi transitioituvat naiset ja miehet.
Hahaha... Tyypillinen transaktivistin vastaus... Kuten hyvin tiedät, niin joka helvetin transfoorumilta/transtukiryhmältä on saatavissa ohjeet, miten transpolin tutkimuksista luovitaan läpi. Siellä on avuliaita transnaisia ja transmaskuliineja kertomassa kädestä pitäen. Ohjeistuksen avulla transpolin tutkimukset läpäisee Jokainen Tervejärkinen.
Se probleema kun on siinä, että ne transpolin psykiatrit ei pääse tutkittavan pään sisälle. He joutuvat tyytymään siihen, mitä tutkittava vastaa heille ja ruksii kysymyslappuihin. Kun on uskottava stoori mielellään lapsuusajan kokemuksista lähtien, sekä pystyy pitämään tietyn linjan vastauksissa, ne tutkimukset todellakin läpäisee. Mutta tämähän toki jo tiesitkin...
Aivan saakelin sakeaa touhua, että Suomessa sallitaan tällainen tietoinen alaikäisten nuorten harhaanjohtaminen ja johdattelu. - Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Hahaha... Tyypillinen transaktivistin vastaus... Kuten hyvin tiedät, niin joka helvetin transfoorumilta/transtukiryhmältä on saatavissa ohjeet, miten transpolin tutkimuksista luovitaan läpi. Siellä on avuliaita transnaisia ja transmaskuliineja kertomassa kädestä pitäen. Ohjeistuksen avulla transpolin tutkimukset läpäisee Jokainen Tervejärkinen.
Se probleema kun on siinä, että ne transpolin psykiatrit ei pääse tutkittavan pään sisälle. He joutuvat tyytymään siihen, mitä tutkittava vastaa heille ja ruksii kysymyslappuihin. Kun on uskottava stoori mielellään lapsuusajan kokemuksista lähtien, sekä pystyy pitämään tietyn linjan vastauksissa, ne tutkimukset todellakin läpäisee. Mutta tämähän toki jo tiesitkin...
Aivan saakelin sakeaa touhua, että Suomessa sallitaan tällainen tietoinen alaikäisten nuorten harhaanjohtaminen ja johdattelu.Olen eri, mutta missä on edes nykyään transmaskuliineille tarkoitettua foorumia Suomessa? Puuteri taitaa kai toimia edelleen? Mutta sehän on transfeminiinien sivusto? Kaksi tietämääni t-maskuliinien foorumia lopetettiin/kaatuivat vuosikausia sitten. Missä tämä mainitsemasi nettisivusto siis on, jos kerran on olemassa "joka helvetin foorumeita"?
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Aivan saakelin sakeaa touhua, että Suomessa sallitaan tällainen tietoinen alaikäisten nuorten harhaanjohtaminen ja johdattelu.Miksi kiistäisin olevani transaktivisti, jos en todellakaan ole?
- Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Olen eri, mutta missä on edes nykyään transmaskuliineille tarkoitettua foorumia Suomessa? Puuteri taitaa kai toimia edelleen? Mutta sehän on transfeminiinien sivusto? Kaksi tietämääni t-maskuliinien foorumia lopetettiin/kaatuivat vuosikausia sitten. Missä tämä mainitsemasi nettisivusto siis on, jos kerran on olemassa "joka helvetin foorumeita"?
Eipä taida olla missään. Jos et ole lukenut palstaa viime aikoina et ehkä tiedä, että tuo kirjoittaja on harhainen eikä usko yhtään mitään mitä hänelle sanotaan.
- Anonyymi00011
Anonyymi00008 kirjoitti:
Olen eri, mutta missä on edes nykyään transmaskuliineille tarkoitettua foorumia Suomessa? Puuteri taitaa kai toimia edelleen? Mutta sehän on transfeminiinien sivusto? Kaksi tietämääni t-maskuliinien foorumia lopetettiin/kaatuivat vuosikausia sitten. Missä tämä mainitsemasi nettisivusto siis on, jos kerran on olemassa "joka helvetin foorumeita"?
Voi transmies hyvä. Esimerkiksi senkus kävelet lähimpään transryhmään, joita on pitkin Suomea. Siellä toinen transsukupuolinen kertoo sulle kädestä pitäen miten prosessista mennään läpi. Suurimmissa kaupungeissa teillä on jopa useita ryhmiä joista valita: Snellu, SMOK, jne. Espoon kirkko järjestää teille jopa oman leirin, joissa jokainen leirille osallistunut nuori pystytään iloisesti briiffaamaan mukaan sukupuolenvaihdokseen.
Mutta nämä kaikki jo toki tiesitkin. - Anonyymi00016
Anonyymi00011 kirjoitti:
Voi transmies hyvä. Esimerkiksi senkus kävelet lähimpään transryhmään, joita on pitkin Suomea. Siellä toinen transsukupuolinen kertoo sulle kädestä pitäen miten prosessista mennään läpi. Suurimmissa kaupungeissa teillä on jopa useita ryhmiä joista valita: Snellu, SMOK, jne. Espoon kirkko järjestää teille jopa oman leirin, joissa jokainen leirille osallistunut nuori pystytään iloisesti briiffaamaan mukaan sukupuolenvaihdokseen.
Mutta nämä kaikki jo toki tiesitkin.No enpä todellakaan, ei ole mitään motivaatiota käydä transryhmissä, jos kuuluu binääriin, koska niissä muut kuin muusut kuuluvat alimpaan kastiin. Nettiryhmiin kuuluin n.10 vuotta sitten ja silloin asenne oli, ettei kenellekään tietenkään sanota mitä polilla pitää sanoa, se on jokaisen itse tiedettävä. Ajattelin vaan, kun puhuit transfoorumeista, että onko sellaista siis olemassa, kun olen luullut, ettei wtftm:n jälkeen ole ollut.
Mielenkiintoista muuten, että transvestiittinä tiedät tarkkaan mitä transmiesten ryhmissä, joissa on tiukka vaitiolovelvollisuus, puhutaan. - Anonyymi00018
Anonyymi00016 kirjoitti:
No enpä todellakaan, ei ole mitään motivaatiota käydä transryhmissä, jos kuuluu binääriin, koska niissä muut kuin muusut kuuluvat alimpaan kastiin. Nettiryhmiin kuuluin n.10 vuotta sitten ja silloin asenne oli, ettei kenellekään tietenkään sanota mitä polilla pitää sanoa, se on jokaisen itse tiedettävä. Ajattelin vaan, kun puhuit transfoorumeista, että onko sellaista siis olemassa, kun olen luullut, ettei wtftm:n jälkeen ole ollut.
Mielenkiintoista muuten, että transvestiittinä tiedät tarkkaan mitä transmiesten ryhmissä, joissa on tiukka vaitiolovelvollisuus, puhutaan.No nyt se sitten paljastuikin. Olen jo pitempään epäillyt "tiittivouhkaajaa" trolliksi, koska hänellä on trollimainen tyyli eikä hänen kanssaan ole mahdollista käydä minkäänlaista vuoropuhelua, koska häntä ohjaillaan ylhäältäpäin ja hänellä on tiukat säännöt siitä ettei saa olla samaa mieltä keskustelukumppaninsa kanssa. Hänhän siis kuuluu siihen lesbojen ryhmittymään, jotka ovat epävarmoina nuorina luulleet olleensa trans ja lähteneet hoitoihin ja ymmärtäneet, ettei se ollutkaan ratkaisu heidän ongelmiinsa eivätkä tästä syystä siedä prosessin läpikäyneitä ja yrittävät epätoivoisesti saada leimattua heitä autisteiksi, joita ovat itse ja sen kyllä keskustelutyylistä huomaa.
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
No nyt se sitten paljastuikin. Olen jo pitempään epäillyt "tiittivouhkaajaa" trolliksi, koska hänellä on trollimainen tyyli eikä hänen kanssaan ole mahdollista käydä minkäänlaista vuoropuhelua, koska häntä ohjaillaan ylhäältäpäin ja hänellä on tiukat säännöt siitä ettei saa olla samaa mieltä keskustelukumppaninsa kanssa. Hänhän siis kuuluu siihen lesbojen ryhmittymään, jotka ovat epävarmoina nuorina luulleet olleensa trans ja lähteneet hoitoihin ja ymmärtäneet, ettei se ollutkaan ratkaisu heidän ongelmiinsa eivätkä tästä syystä siedä prosessin läpikäyneitä ja yrittävät epätoivoisesti saada leimattua heitä autisteiksi, joita ovat itse ja sen kyllä keskustelutyylistä huomaa.
Joo, yhtenäinen paahtava tyyli ja sanavalinnat paistavat läpi.
- Anonyymi00012
Hei, alkuperäiselle kirjoittajalle. Olen nainen ja kirjoituksesi pisti miettimään. Kysyt miksi pukeudut naisten vaatteisiin ja haluat olla tyttö? Minun mielestä siinä ei ole mitään pahaa ellei joku ulkopuolinen siitä kärsi. Ole oma itsesi, myös muille :-) Tsemppiä!
- Anonyymi00013
-ja jos esim. parisuhteesi (jos on) naisen kanssa on muuten Ok niin mikset kertoisi hänelle ja katsot miten reagoi?
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
-ja jos esim. parisuhteesi (jos on) naisen kanssa on muuten Ok niin mikset kertoisi hänelle ja katsot miten reagoi?
Mutta pääasia on, että sinä olet oma itsesi!
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Mutta pääasia on, että sinä olet oma itsesi!
Ketä se haittaa miten pukeudut? :-)
- Anonyymi00017
Anonyymi00013 kirjoitti:
Mistä tiedät, että se on juuri naisen kanssa?
- Anonyymi00020
Harvinaisen mukava kommentti täällä sekoilupalstalla!
- Anonyymi00021
Minä olen transnainen. Sellaisen neuvon annan,että jos on mahdollista,niin varaa aiika seksuaaliterapeutille. Terapiasssa selviää asiat,esimerkiksi,onko kyse transvestisuudesta vai transsukupuolisuudesta.
- Anonyymi00022
Mitä turhia haaskaamaan rahoja mihinkään terapeuttiin. Hakemus vetämään transpolille. Niin kaikki muutkin nykyään tekee. Tutkimuksissa selviää oletko transnainen.
- Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
Mitä turhia haaskaamaan rahoja mihinkään terapeuttiin. Hakemus vetämään transpolille. Niin kaikki muutkin nykyään tekee. Tutkimuksissa selviää oletko transnainen.
En tiedä kirjoititko provosoidaksesi, mutta itse se on tiedettävä, ei tutkimusryhmä sitä kenellekään kerro. Eikä myöskään ole reilua mennä kuormittamaan polia, jos ei ole edes varma onko transsukupuolinen ja tarvitseeko hoitoja.
- Anonyymi00024
Minulla oli jo lapsena halu pukeutua naisten vaatteisiin. En kyennyt hahmottamaan itseäni, mutta lukiossa törmäsin transsukupuolisiin, jotka auttoivat minua ymmärtämään mistä on kyse. Tästä on aikaa jo 7 vuotta. Hakeuduin prosessiin ja elän nyt onnellisena elämääni naisena. Olen täysin passing, eikä kukaan arvaa minun olleen joskus poika.
- Anonyymi00025
Nyt päivystävä lesbo-autisti äkkiä tänne kertoman, että transaktivistit ovat huijanneet sinua ja tarvitset oikeasti vain vuosikausien terapiaa!
- Anonyymi00026UUSI
Kattos... ilmielävä transaktivisti kauppaamassa sukupuolenvaihdosta henkilölle joka on todennäköisesti tiitti.
Tätähän te teette jokaisessa mahdollisessa paikassa! Sosiaali ja terveysministeriö vielä rahoittaa Transfeminiinejä, Dreamwearia yms transnaisten järjestöjä, jotta pääsette toteuttamaan sairasta aivopesuanne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.932178Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n452132Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501855Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan751370- 871283
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191151Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311110Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men591071- 68969
Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?
Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.285920