Minulla on vanha peli-DVD nimeltä Skyrim. Yritän asentaa sitä Windows 7:ään, mutta kone sanoo, että se on asennettava nettiyhteyden kanssa Steamiin. En halua pelailla netissä vanhalla koneella. Eikö mikään auta?
Skyrim ei asennu
Anonyymi-ap
1
133
Vastaukset
- Anonyymi00001
Same in english: Why can´t I install my old Skyrim dvd without net connection? Because of Steam?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2021602- 801090
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm98906- 77885
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp85798- 119754
- 111733
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante117628- 48597
- 19576