Santtu viiskymppisenä latasi mielenkiintoisen näkökulman otsikon mukaisesti, kun oli kyse vertailusta ja mielipiteistä aiheena Suzukin ja HD:n lippulaivat ...Ukkoontuneille.
Mikäli en väärin muista niin Santulla oli kyykkypyörä joka vaihtui skootteriin ja sen jälkeen mielenkiinto ollut enemmälti polkupyörissä.
2010:n mielipiteet perustuu aiheisiin mitä lukea saattaa.
Onko tällä palstalla muita kuin ukkoontuneita?
Onko Pattayan asiakaskunta ukkoontunut?
Ukkoutunut asiakaskunta.
9
247
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kyrvånsyylållå kyselyikä.
Kyllä, -07 (vai onkohan se -08) GSX-R 750 oli minulla tuo viimeisin "oikea sportti" (ja itseasissa se seisoo vieläkin minulla yhdessä varastossa ja suht vähän ajettuna vielä mutta kun aikainaan muuton yhteydessä hävitin sen avaimet ja kerran tuli se varastossa kaadettua ja katteita halki niin...), olikohan tuo joku 2012 kun sen hankin ja muutamia vuosia sillä sittun tuli ajeltua silloin kuin aikaa siihen vain riitti.
Enään ei tällä iällä nuo ihan puhtaat sporttipyörät (mitä tuo GSX-R hyvin edustaa) oikein uppoa, joku GSX-S voisi tänä päivänä olla itselleni sellainen kiva kesäpäivän kulkine jos moottoripyörää joskus tulee vielä hankittua.- Anonyymi00002
Mini-Pasanen on hyvin pettynyt nyt kun ei löytynyt sielunveljeä perustelemaan Harlikkaa laatupyöräksi, vaan tuli todellista tietoa siitä että HD ei vaan pärjää japanilaisille, saksalaisille eikä italialaisille pyörille. Brittipyörille ehkä joillekin vaan ei hintalaadussa eikä suorituskyvyssä.
Toiset tietää toiset haaveilee. - Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Mini-Pasanen on hyvin pettynyt nyt kun ei löytynyt sielunveljeä perustelemaan Harlikkaa laatupyöräksi, vaan tuli todellista tietoa siitä että HD ei vaan pärjää japanilaisille, saksalaisille eikä italialaisille pyörille. Brittipyörille ehkä joillekin vaan ei hintalaadussa eikä suorituskyvyssä.
Toiset tietää toiset haaveilee.Pattayan rakkaat on keskenään sielunveljiä.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Pattayan rakkaat on keskenään sielunveljiä.
Oletko minkä vuoksi täällä Pattayan palstalla jos et ole Pattayan turisteja?
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Oletko minkä vuoksi täällä Pattayan palstalla jos et ole Pattayan turisteja?
Kuinka monta kertaa täytyy piipahtaa että saa turistin arvon?
Täytyykö sen lisäksi ryhtyä possottelemaan päivittäin tällä palstalla? - Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Kuinka monta kertaa täytyy piipahtaa että saa turistin arvon?
Täytyykö sen lisäksi ryhtyä possottelemaan päivittäin tällä palstalla?Onko sinua possoteltu vai senssuteltu? Eikös teidän pitänyt olla eri henkilöitä? Entä miten pääsee kahden viikon miljonääriksi tai uuninpankopojaksi tai sellaiseksi joka ei saa kuin 30 euron piparia? Mites on sinun harjoittama tytöttely tai muuksi jopa lapsiinsekaantujaksi ja pallomahaksi kutsuminen? Mihin ne perustuu?
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Onko sinua possoteltu vai senssuteltu? Eikös teidän pitänyt olla eri henkilöitä? Entä miten pääsee kahden viikon miljonääriksi tai uuninpankopojaksi tai sellaiseksi joka ei saa kuin 30 euron piparia? Mites on sinun harjoittama tytöttely tai muuksi jopa lapsiinsekaantujaksi ja pallomahaksi kutsuminen? Mihin ne perustuu?
No kuka on tämä sinun sinu, jonka kanssa koet vaihtavasi sanaa?
Mihin nyt perustat nuo syytökseni MINUA kohtaan kun et edes tiedä kuka MINÄ olen? - Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
No kuka on tämä sinun sinu, jonka kanssa koet vaihtavasi sanaa?
Mihin nyt perustat nuo syytökseni MINUA kohtaan kun et edes tiedä kuka MINÄ olen?Puskajussi? Sinä olet tällainen leikkaa-liimaa-askartele -pattayaman https://ibb.co/LdRr9cKj
Sattumaako että "kumpikin" herroista on vaikuttanut Pori-Ulvila -seudulla lapsuudessaan ja nuorena, Senssu myös nykyäänkin kun kelakorttikin oli Ulvilasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101104
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18659Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat271631- 77598
- 104574
- 54547
- 26522
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49513Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet88438