Minulla on molempien polvien nivelrikko, ja kivut on kovat, mutta särkylääkkeiden avulla pärjään jotenkuten ja keppien avulla. kävelemään en pysty kuin lyhyitä matkoja. mutta nyt tuli kaiken hyvän lisäksi vielä polvilukko, yksi aamu kun heräsin, niin jalka ei suoristunut polven kohdalta, se oli mennyt lukkoon. mietin miten pääsen vessaan, kun en voinut edes keppien avulla ottaa edes yhtä askelta, kun kivut olivat sietämättömät. en päässyt sängystä mihinkään. en kerro miten se järjestyi, ja entä ruuanlaitto ja syöminen. en voi laittaa mitään, kun en pääse edes jääkaapille, olin sänkyni vankina. onkohan muilla ollut samanlaisia kokemuksia. tämä olotila on nyt kestänyt monta päivää, parantumista on jonkin verran, että jalka suoristuu, mutta kävellä ei vielä voi, koska kivut on niin kovat ettei pysty. ruuan olen saanut tyyliin lentävä sänkyyni heitetty maksalaatikko paketti kylmänä lusikalla suoraan paketista. meneehän se näinkin, onni ettei tarvitse ihan syömättä olla. viheliäinen vaiva tuo polvilukko, en toivoisi kenellekään, kävelemään pystyminen on ihmiselle tärkeää, että pääsee paikasta toiseen, ettei tarvitse olla kenenkään armoilla. jospa saan vielä polveni kuntoon, että voin hoitaa asioitani. en pidä tästä olotilasta yhtään. polveen tuli varmaankin tulehdus, koska polvi meni lukkoon ja oli turvonnut, yritän hoitaa kylmähauteella. kaikkea hyvää teille..
Luetuimmat keskustelut
- 51926
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K11873En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o45798- 62788
- 60750
- 57677
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺49607- 60607
- 67576
- 132559
SuMetKu konkursissa
Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.20527Suutuin lähinnä itselleni
Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.28518- 49514
- 29495
- 33487
- 72466
- 40447
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk33435- 17430
- 24429