Vieläkö moni kahdeksankymppinen harastelee minun lisäksi sexsiä?
Mites sexsielämä?
12
111
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Eihän se ole ikäkysymys. Seksuaalisuus on osa ihmistä.
- Anonyymi00002UUSI
Näin on, mutta herrastaako vanhukset?
- Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Näin on, mutta herrastaako vanhukset?
Luulen ettei olikaan viitsi vastata tuohon kysymykseen , koska se on asia mikä on ihan yksityinen ja intiimeistä asioista ei muutenkaan kerrota toisille,
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Luulen ettei olikaan viitsi vastata tuohon kysymykseen , koska se on asia mikä on ihan yksityinen ja intiimeistä asioista ei muutenkaan kerrota toisille,
On yksityinen asia mutta jos sen täällä kertoo, sitä ei kukaan tiedä kenen "ykstyinen" se on
- Anonyymi00003UUSI
Kerro oma tilanteesi , sitten voit odottaa vastauksia muilta.
- Anonyymi00005UUSI
Ikuinen puute vanhanakin!
- Anonyymi00006UUSI
Ei sinun kanssasi kukaan viitsi eikä edes haaveile sellaista. Nuorempaa ja paremman näköistä on onneksi yllinkyllin tarjolla.
- Anonyymi00010UUSI
Koska olen sinua pannut? Vikisitkö silloinkin?
- Anonyymi00008UUSI
Minulla olisi vielä paljonkin haluja mutta puolisolla eli miehelläni ei. Oman käsin onneen olen noin kerran viikossa
- Anonyymi00009UUSI
empä harrasta, mun seksi elämä jäi sinne viiskyt - kuuskyt vuoitaan olemisen aikakaudelle
kun kyvyt loppuu niin ne loppuu
elämä on hyväksyttävä semmosena kuin sen luoja on meille antanu,
lapsilauman teimme nuorena
aktiivista seksi elämää kesti reilt yli kolkyt vuotta,
sitten tuli vanhuuden oireet puolisolle,
kyky meni eikä me pakotettu elimistön toimimaan muuten kuin mitä luoja oli säätäny normi ihmiselle,
miksi ihmiset ei hyväksy vanhttaan, seksi automaattisesti hiipuu vanhana,
tietenki naisella se voisi toimia vaikka kinka pitkään,
mutta miehillä se kyky loppu paljon aikasemmin kuin naisilla ,
ja puolisoni kuoleman jäleen en olepäivääkään etsiny uutta hänen tielleen, yksi avioliitto komeesti yli viiskyt vuotta riitti minulle,
olen hyväksyny oman vanhuuteni,
ei mun voimat olisi enään riittäny uuden parisuhteen perustamiseen,
se on mun käsitys ihmisen ihmisenä olemisen elämästä,
koittakaa selviytyä oman seksuaalisuutenne kanssa,
mulla on kaikki hyvin yksinki viettää vanhuuttani, - Anonyymi00011UUSI
Pitäiskö kylille lähtee haeskelee lisätäytettä?
- Anonyymi00012UUSI
suu seksi kelpais, kun sais
sehän on helpoin tapa selvitä hikoilematta, kuuluu ääni sohvalta, ja kerron en teille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1604215Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri4163196Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt142108Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa141770Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja51168- 741013
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar691005Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat24921- 54896
- 71869