Vieläkö moni kahdeksankymppinen harastelee minun lisäksi sexsiä?
Mites sexsielämä?
24
264
Vastaukset
- Anonyymi00001
Eihän se ole ikäkysymys. Seksuaalisuus on osa ihmistä.
- Anonyymi00002
Näin on, mutta herrastaako vanhukset?
- Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
Näin on, mutta herrastaako vanhukset?
Luulen ettei olikaan viitsi vastata tuohon kysymykseen , koska se on asia mikä on ihan yksityinen ja intiimeistä asioista ei muutenkaan kerrota toisille,
- Anonyymi00007
Anonyymi00004 kirjoitti:
Luulen ettei olikaan viitsi vastata tuohon kysymykseen , koska se on asia mikä on ihan yksityinen ja intiimeistä asioista ei muutenkaan kerrota toisille,
On yksityinen asia mutta jos sen täällä kertoo, sitä ei kukaan tiedä kenen "ykstyinen" se on
- Anonyymi00015
Anonyymi00004 kirjoitti:
Kyllä nykyään kerrotaan aika julkisesti
- Anonyymi00003
Kerro oma tilanteesi , sitten voit odottaa vastauksia muilta.
- Anonyymi00005
Ikuinen puute vanhanakin!
- Anonyymi00006
Ei sinun kanssasi kukaan viitsi eikä edes haaveile sellaista. Nuorempaa ja paremman näköistä on onneksi yllinkyllin tarjolla.
- Anonyymi00010
Koska olen sinua pannut? Vikisitkö silloinkin?
- Anonyymi00008
Minulla olisi vielä paljonkin haluja mutta puolisolla eli miehelläni ei. Oman käsin onneen olen noin kerran viikossa
- Anonyymi00009
empä harrasta, mun seksi elämä jäi sinne viiskyt - kuuskyt vuoitaan olemisen aikakaudelle
kun kyvyt loppuu niin ne loppuu
elämä on hyväksyttävä semmosena kuin sen luoja on meille antanu,
lapsilauman teimme nuorena
aktiivista seksi elämää kesti reilt yli kolkyt vuotta,
sitten tuli vanhuuden oireet puolisolle,
kyky meni eikä me pakotettu elimistön toimimaan muuten kuin mitä luoja oli säätäny normi ihmiselle,
miksi ihmiset ei hyväksy vanhttaan, seksi automaattisesti hiipuu vanhana,
tietenki naisella se voisi toimia vaikka kinka pitkään,
mutta miehillä se kyky loppu paljon aikasemmin kuin naisilla ,
ja puolisoni kuoleman jäleen en olepäivääkään etsiny uutta hänen tielleen, yksi avioliitto komeesti yli viiskyt vuotta riitti minulle,
olen hyväksyny oman vanhuuteni,
ei mun voimat olisi enään riittäny uuden parisuhteen perustamiseen,
se on mun käsitys ihmisen ihmisenä olemisen elämästä,
koittakaa selviytyä oman seksuaalisuutenne kanssa,
mulla on kaikki hyvin yksinki viettää vanhuuttani, - Anonyymi00011
Pitäiskö kylille lähtee haeskelee lisätäytettä?
- Anonyymi00012
suu seksi kelpais, kun sais
sehän on helpoin tapa selvitä hikoilematta, kuuluu ääni sohvalta, ja kerron en teille. - Anonyymi00013
Erotiikkakaupasta löytynee tekosellainen, joka imuttaa kuten suukki.
- Anonyymi00014
Täytin joulukuussa 82v. Tammikuussa todettiin eturauhasen syöpä.
Lekurin vastaanotto jolloin minulle kerottiin jatkon tapahtumat ja mahdolliset vaihtoehdot jotka koskivat syövän eliminointitekniikkaa ja jälkihoitoa.
Helmikuun alussa labra ilmoitti testotasokseni 11,2.
Eräänä lääkkeenä on testosteronin tuotannon estävä rohto. Lääkäri sanoi hymyssä suin, että minut ruunitetaan. Lienee sama kuin kastorointi.
Ennakoidessani katastrofin merkitsin taskukalenteriin viimeisen kerran. 23.01.-26.
Nyt en enää reagoi kunnolla mihinkään. Vaimoni ei kyllä ole yrittänytkään vaan elää myötätunolla mukana.
Tosin jo muutama vuosi sitten hän sanoi nauttivansa nähdessään minun nauttivan.
Loppui molempien nautiskelu.- Anonyymi00018
Kun en ole savolaisia hevosmiehiä niin kesti hieman ennenkuin leikkas.
En kuitenkaan tajua taskukalenterin merkitystä. Oliko kuninkuusajot? - Anonyymi00020
Anonyymi00018 kirjoitti:
Kun en ole savolaisia hevosmiehiä niin kesti hieman ennenkuin leikkas.
En kuitenkaan tajua taskukalenterin merkitystä. Oliko kuninkuusajot?Pien almanakka!
- Anonyymi00016
Tãällä myös jatkuu täydellä reholla.
- Anonyymi00017
Puutetta kaiken suhteen hieman.
- Anonyymi00019
Evvk, siis ei vois vähempää kiinnostaa.
- Anonyymi00021
Vaimokin suostuu pitkin hampain sexsiin parikertaa viikossa! Vihjailee, että kerran kuussa riittäis. Sitä ei asia enää kiinnosta.!
- Anonyymi00022
Puolin ja toisin on niin, että jos/kun jompaa/kumpaa haluttaisi tehdä jotain, niin toinen lähtee leikkiin mukaan vaikka itseä ei haluttaisikaan juuri sillä kertaa. Ja asioista puhutaan oikeilla nimillä.
- Anonyymi00023
Juuri noin, kyllä se leikki alkuun päästyä vie molemmat mukanaan. Asioista pitää tosiaan puhua avoimesti ja oikeilla nimillä…tosin pariskunnilla on usein oma keskinäinen hellittelysanastonsa.
- Anonyymi00024
Viimeksi tuli harrastettua n. nelikymppisenä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain617520Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1232946- 1421776
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651659Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1151458Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1671404- 1311163
- 77853
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47812- 52745