Hämeenlinnalainen toimittaja Antti Wennström roimii SM-liigaseura TPS:n Veli-Matti Savinaista siitä, ettei tämä suostunut pukemaan vähemmistöjen pride paitaa päälleen liigan ottelussa.
Näin kirjoittaa siis Wennström: "Ongelma vain on, että nyt tämä tuppisuu teki uhmakkaan paitakapinan ja vaikeni sen jälkeen. Eli ei tee mitään konkreettista tasa-arvon tai yhdenvertaisuuden eteen, kunhan vain päästelee tyhjiä lauseita. Joku voisi kutsua tätä pelkuruudeksi, hän kirjoittaa."
Wennström on siis sitä mieltä, että jokainen , joka ei suostu mainostamaan homoseksuaalisuutta on pelkuri ja raukka. Tässä on menty nyt niin pitkälle, että pieni vähemmistö, on ottanut suuresta enemmistöstä niskalenkin, jossa vähemmistö alkaa sanelemaan, miten enemmistön pitää suhtautua asioihin, kaikki muu on tuomittavaa.
Kun tätä täysin asiatonta Wennströmin ulostuloa on nyt kritisoitu julkisesti laajasti , ja jopa kirjoitusta peesannut ministeri joutui eroamaan TPS:n hallituksesta, vaikenee
Wennström nyt puolestaan pelkurimaisesti asiasta täysin.
Antti Wennström
9
147
Vastaukset
- Anonyymi00001
Miksi et uskalla antaa tuota kritiikkiä omalla nimelläsi?
- Anonyymi00003
AW ei ole missään maininnut olevansa ns. omalla asiallaan, vaikka ilmeisesti niin onkin. Olisiko reilua ja rohkeaa mainita myös tämä
- Anonyymi00004
Homot sahaavat omaa oksaansa tällaisilla tempuillaan
- Anonyymi00005
Noin teillä persuilla on hermoradat ihan eri asennossa kuin normaali-ihmisillä.
Vai on tasa-arvon edistäminen "homomainontaa".
Ikävää asiassa tietenkin on että teidän päänuppinne osoittaa vakavasti ihmisoikeuksia vastaan, teidät olisikin syytä vaimentaa julkisesta keskustelusta, edustaessanne perustuslain, sekä kaiken järjen, vastaista "vihapuhetta", eli vakava-asteista houreilua. - Anonyymi00006
Mutta miksi antti poika on niin hiljaa, ekä sano nyt enää mitään?
- Anonyymi00008
Antti ei uskalla kuitenkaan myöntää itse olevansa homo, vaikka vaatii muilta samaa. Enpä voisi halveksia ketään enempää
- Anonyymi00009
On vähintään outoa, että tämä Antti nyt vaikenee täysin
- Anonyymi00010UUSI
Kunnes taas kirjoittaa ihan normaalisti seuraavan artikkelinsa. Kuvitteleeko joku että sanomalehti on alusta missä toimittajat jatkaa päivästä toiseen jauhamista samoista aiheista.
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Kunnes taas kirjoittaa ihan normaalisti seuraavan artikkelinsa. Kuvitteleeko joku että sanomalehti on alusta missä toimittajat jatkaa päivästä toiseen jauhamista samoista aiheista.
Onko Antti tullut jo kaapista ulos?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat331481Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar69114541000 kavallettu rahaa
uutisoi Kaleva ja iltasanomat vuosina 2020-2022 välisenä aikana hävinnyt toi summa tuomittu nainen 1971 syntynyt.471067- 1051038
- 68825
Fantasioista
Suurimmalla osalla meistä on jonkinlaisia eroottisia fantasioita. Miten sinä suhtaudut fantasioihin? Ruokitko niitä vai117815- 43807
Kerro minulle
Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö56799Rakkaalle J miehelle.
Hitto mulla on sua ikävä. Haluisin heti nyt tulla sun syliin ja suudella sua.ja, ja ja... Hirveä ikävä.64755Miksi aina pitää kilpailla parhaudesta?
Mua ärsyttää se, että kaikki kilpailut ja visailut keskittyvöt aina siihen, kuka on paras missäkin. Tänäkin aamuna tuli37743