Scanwings hinnat

Anonyymi-ap

Mitäs maksaa yksityiskoneella Helsinki-Tukholma väli?

22

958

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Kaikki oman Rallyen omistajat heittäisivät keikan noin 350€ ja mukana menisivielä pari ylimääräistä henkilöä. Näistä keikoista ei menisi veroa ja muutenkin keikan ei tarvitsisi kattaa kaikkia kuluja, kun omistajan huvi tekee keikasta hyvin, hyvin kannattavan!

      • Anonyymi00002

        Niin.
        Ellei sada.
        Jos se ainut moottori muistaa käydä myös siellä meren päällä.
        Jos Brommasta saisi vielä paluubensatkin.
        Ellei jäädä.
        Ellei ole matalaa pilveä.


    • Anonyymi00003

      Jostain näitä Tähtisiä aina sikiää. Yrittäisitte edes kun tätä palstaa lukee ihan kunnollisetkin!

    • Anonyymi00004

      Oi voi.
      Viestintä on vaikeaa.

      Helsingistä Stckholm-Brommaan ja takaisin kestäisi Rallyella noin 90 kt nopeudella runsaat 2 h suuntaansa. Bensaa palaa noin 150 l x 4€. Siis 600. HeVan BFC:n Ground handling noin 400€ legi. Bromman handling Grafairilla noin 300.

      Koneessa on 4 penkkiä joista voidaan käyttää max 3 jos lähtiessä pitää tankata myös paluumatkan bensat.

      Tähän saakka siis muuttuvat kulut noin 1.700.

      Vieläkö Suomesta löytyisi, joku Socata Rallye Commodore tai Minerva joka olisi lentokelpoinen?
      Laittaisitko lapsesi ylittämään avomerta yksimoottorisella mäntäkoneella?

      En muuten ymmärtänyt tuota letkautusta joihinkin Tähtisiin.

      Mutta tässä nyt teille realistinen budjetti.

      • Anonyymi00005

        Voivoi,miten vähän asioista ymmärretään ja ralleista tiedetään.
        Koneenomistajat ajelevat helposti tankillisen pensaa kotinurkkia kierrellessään .
        Saman voi tehdä kerralla, jos on jokin mielenkiintoinen lentoreissu johon löytyy kustannuksiin osallistuja. Tiedoksi commodoneen mahtuu menovettä 180 litr. ja minervaan enemmän ja sillä
        pääsee Kymistä Ivaloon.


    • Anonyymi00006

      Niin. Nyt puhuimme kustannuksista Helsinki-Tukholma. Ymmärsinkö ehkä jotakin väärin ko. konetyyp(e)istä?

      Ammatikseni liikelentoja lentävänä halusin vain kertoa, että esitetty 350€ ei riitä edes lähtökentän maahuolintamaksuun. Joka ei riipu koneen merkistä vaan painosta.

      • Anonyymi00008

        Hintaluokka taitaa olla noin 4000-6000 euroa / per lentotunti / kone. Helsinki-Tukholma väli siis tuota luokkaa. Kyytiin mahtuu koneesta riippuen muutamia henkilöitä.


    • Anonyymi00007

      Istuin kerran kyydissä, kun ilmailuharrastaja lensi kaksimoottorisellaan Iltsikkakeikkoja. Muistaakseni oli joku Seneca ja siitähän joku raportoi, mutta kun lensi ilman pienintäkään korvausta "huvikseen" niin juttu jäi kai siihen. Ennen oli ennen ja nykyään on Suomi24, eikä kenelläkään ole hauskaa - ei mikään toimi!

      • Anonyymi00010

        Juu, näin on. Ennen kaikki toimi ja oli hauskaa eikä ilmailijoita kuollut enempää kuin nykyäänkään.
        Nykyään 90 prosenttia määräyksistä haittaa ilmailua, joten unohdetaan toiminnassa nämä haitat ja toimitaan vain tarpellisten mukaan, niin kaikki toimii on hauskaa ja turvallista.


    • Anonyymi00009

      Kysy lentävältä rotarilta, vie pitkänokalla varmasti halvalla, suoraan savikentältä perille. Ei tarvitse miettiä painoja. Kelissä kuin kelissä.

    • Anonyymi00014

      Katso hintalaskurilla hinta Globalcharter sivustolta

    • Anonyymi00015

      Scanwings koneet rekisteröity Suomeen vai muualle?

      • Anonyymi00016

        Bermudaan?


    • Anonyymi00017

      Ambulanssilennolla kotiin. Hyvä palvelu!

      • Anonyymi00018

        EU-sairausvakuutuskortti kelpaa maksuksi?


      • Anonyymi00019

        Reissun päältä kilautetaan apua


    • Anonyymi00020

      Viking Line vie 100 eurolla Stadista Tukholmaan eestaas, päälle hytti, ruoat, juomat, ja kotiintullessa sukupuolitautiklinikan maksut. Ehkä myös avioerokulut.
      Mutta kivaa on.

    • Anonyymi00021

      OH-JUS

    • Anonyymi00022

      115Hz/400VAC ja tasasuuntaajan kautta 28VDC.

      Virrat päälle.

    • Anonyymi00023

      115VAC/400Hz ja tasasuuntaajan kautta 28VDC.

      Virrat päälle.

      (korjattu)

      • Anonyymi00024

        ATA24 - Electrical power


    • Anonyymi00025

      Saako täältä töitä?

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      615
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      543
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      182
      401
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    Aihe