Ostaa päräytin moottorisahan kypäräsetin, kun halvalla sai. Entinen oli metsänhoitotöissä mennyt niin heikkoon kuntoon ja uusi piti saada.
Jos ei ole ennestään kokemusta moisen palapelien kokoamisesta, suosittelen jättämään kauppaan. Koko perheen voimin yritettiin kasata, mutta ei tullut käyttökuntoista kalua. Kuitenkin useampi tunti vierähti. Ohjeet oli, mutta yhtä tyhjän kanssa. Sysipaska, jollei toisin todisteta.
Norrköping moottorisahan kypäräsetti
2
221
Vastaukset
- Anonyymi00001
Tunnetun merkin kypärä ei ole paljoa kalliimpi.
- Anonyymi00002
Itse olen ollut yli 20 vuotta töissä eräällä maahantuojalla. Meillä oli aikoinaan myynnissä edullista metsurinkypärää. Tuo Jönköpin on hyvin todennäköisesti täysin sama. Itse niitä sisäosia sitten laitoin asiakkaille, kun yleensä ne ei niitä saanut kasattua.
Vaikia sitä on näin neuvoa, mutta ne nauhojen päässä olevat kiinnikkeet laitetaan olovana "väärinpäin" tai ei ne väärinpäin ole kun niin ne kuuluu laittaa, mutta tuntuu siltä että ei ne ainakaan niinpäin tule ja olettamus on että ne on silloin väärin laitettu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1875075Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,254472Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993137Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2593039Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1442934- 522531
- 271939
- 561873
- 771814
- 221787