Ei näytä onnistuvan.
Anroidista muistitikulle pdf
10
172
Vastaukset
- Anonyymi00001
Onhan sulla usb on the go vermeet?
- Anonyymi00002
Filemanager+ > (usb-a >usb) > muistitikku.
Etsi tiedostoselaimessa kyseisen pdf-tiedosto > pidä sormea tiedostonimen päällä > kopioi> siirry muistitikun näkymään > liitä. - Anonyymi00003
Android-puhelimen tiedostojen siirto muistitikulle onnistuu helpoiten
käyttämällä OTG-sovitinta (USB-C/Micro-USB -> USB-A) tai suoraan USB-C-muistitikkua.
Liitä tikku puhelimeen, avaa "Files by Google" (tai vastaava tiedostonhallinta), valitse tiedostot ja valitse "Siirrä/Kopioi kohteeseen" -> USB-tallennustila.
Tai tietokoneen kautta: Liitä puhelin USB-kaapelilla tietokoneeseen, valitse puhelimesta "Tiedostonsiirto" ja raahaa tiedostot tietokoneen kautta muistitikulle.
----------
Tällaisissa tapauksissa - varsinkin jos on kiire, on mahdollista soittaa myös IT-Gurulle: https://it-guru.fi/ - Anonyymi00004
Pilvipalveluun eikä mihinkään vanhanaikaiselle tikulle..
- Anonyymi00006
Olen itse menettänyt luottamuksen pilvipalveluihin jo aikoja sitten.
Esim. sähköpostit ovat fyysisesti minun konella ja varmuuskopioina kovalevyllä.
En hyväksy tärkiden asioiden säilyttämistä missään pilvessä kun ne pilvet pakkaavat vuotamaan ja katoamaan.
Toisekseen mietin että eikö androidpuhelimessa ole mahdollista tulostaa dokumenttia pdf muodossa ja lähettää vaikka sähköpostilla dokumentti eteenpäin?
Kai näitä eri vaihtoehtoja on kymmeniä.
Sama kuin aikoinaan palkkiohjelmien kanssa, pankissa eivät saaneet siirrettyä vanhaa tiedostoa uuteen ohjelmaan.
Minä hoidin sen copy paste syteemillä vanhaan tapaan, eli kopioin tiedoston vanhasta polusta ja kävin liittämässä sen uuteen polkuun.
Ei asioita kannata aina tehdä vaikeasti. - Anonyymi00007
Pilven toiminta voi loppua milloin tahansa. Eli aina tiedostot tallennetaan niin että ne ovat turvassa vaikka koko netti kaatuisi.
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Olen itse menettänyt luottamuksen pilvipalveluihin jo aikoja sitten.
Esim. sähköpostit ovat fyysisesti minun konella ja varmuuskopioina kovalevyllä.
En hyväksy tärkiden asioiden säilyttämistä missään pilvessä kun ne pilvet pakkaavat vuotamaan ja katoamaan.
Toisekseen mietin että eikö androidpuhelimessa ole mahdollista tulostaa dokumenttia pdf muodossa ja lähettää vaikka sähköpostilla dokumentti eteenpäin?
Kai näitä eri vaihtoehtoja on kymmeniä.
Sama kuin aikoinaan palkkiohjelmien kanssa, pankissa eivät saaneet siirrettyä vanhaa tiedostoa uuteen ohjelmaan.
Minä hoidin sen copy paste syteemillä vanhaan tapaan, eli kopioin tiedoston vanhasta polusta ja kävin liittämässä sen uuteen polkuun.
Ei asioita kannata aina tehdä vaikeasti."pankissa eivät saaneet siirrettyä vanhaa tiedostoa uuteen ohjelmaan."
Mitähän tuo mahtaa tarkoittaa? - Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Pilven toiminta voi loppua milloin tahansa. Eli aina tiedostot tallennetaan niin että ne ovat turvassa vaikka koko netti kaatuisi.
Eipä Googlen pilvi voi loppua milloin vain. Silloinhan Android puhelimet häviäisivät markkinoilta:)
- Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
"pankissa eivät saaneet siirrettyä vanhaa tiedostoa uuteen ohjelmaan."
Mitähän tuo mahtaa tarkoittaa?Aikoinaan oli pankeilla omat yhteysohjelmat joilla hoidettiin lähinnä yritysten pankkiyhteydet.
Nuo ohjelmat ovat jääneet historiaan jos vuosikymmeniä sitten.
Kun ohjelmasta tuli uusi versio niin se yleensä haki vahasta ohjelmasta hostoriatietoja, tilitietoja yms.
Jostain syytä tuo ohjelma ei suostunut hakemaan noita tietoja vaikka kaikenmaailman asiantuntijat yrittivät.
Eli minä menin ns. keittiön kautta eli aukaisin tallennuskasion ja hain sieltä tiedostot jotka piti siirtää ja liitin ne uuden ohjelman kasioon.
Nykyäänhän mikään ei onnistu kun kaikki on pilveesä jossakin serverillä.
Minulla on edelleen office 2010 sähköposti ja muutkin ohjelmat.
Edelleen sähköposti luo tallennuskansion josta voi ottaa varmuuskopiot ja palauttaa tarvittaessa.
Mites pilvessä oleva kansio?
- Anonyymi00005
Pilivessä voi saada väärän alapään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.1222263Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n582197Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501875EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa
Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt311485Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan951437- 941407
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191171Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men661170Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311170- 691030