Urkkijatrauma?

Anonyymi-ap

Joku hullu on saanut trauman urkkijoista ja niiden nimien poistajista. Toistaa kuin papukaija.

31

695

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Kyllä noita traumoja on muitakin, yhdellä on vetytrauma, yhdellä koivunoksatrauma, jollakin lobotomiatrauma tai naapurin taksitrauma. Jollakin jopa hullujenhuonetrauma.
      Summa summarum, kovin traumaattista sakkia.

      • Anonyymi00003

        Mulla on polta kukkaa se kasvattaa tukkaa ja rahapussia trauma


    • Anonyymi00002

      Niinhän tuota teet reppana

    • Anonyymi00004

      Joillakin trauma häiritsee jo mielenterveyttä näköjään. Ei edes ymmärrä ettei viesti mene perille, vaan sille nauretaan.

      • Anonyymi00005

        Niinhän tuota naurat itelles 😅🤣


    • Anonyymi00006

      Vanha Pelargonia on mummon ikkunalla ja ikkunan alla soittaa jazzikvartetti.

    • Anonyymi00007

      Heheheheeee se oli Kari Kuuva heheheheheeee!

      • Anonyymi00008

        Ketä kiinnostaa höhöhöö


    • Anonyymi00009

      Tule kanssani kylpyyn, mennään samaan höhöhööön, vaahto välillämme yhtyy, nousee pintaan höhöhööö.....

    • Anonyymi00010

      Melkoinen höhöhööö tuo urkkijatraumainen toistaja.

    • Anonyymi00011

      Urkki ja trauma, Neuvostoliitto.

      • Anonyymi00012

        Joillakin se on vieläkin päällä!


    • Anonyymi00013

      Huumeukolla on vetytrauma.

    • Anonyymi00015

      Urkkimaan, urkkimaan, mennään kaikki urkkimaan. Jotka eivät kykene urkkimaan, tyytykööt kurkkimaan.

    • Anonyymi00016

      Urkki ja trauma?

      Urkin tiedän, eli hän on Urho Kekkonen, mutta traumaa en tiedä.

    • Anonyymi00017

      Älä suotta toistele tuota neronleimaustasi!

      • Anonyymi00022

        Ketä kiinnostaa?


    • Anonyymi00023

      Urkintatraumaatikko alkoi taas vapista.

    • Anonyymi00024

      On aivan normaalia, että jatkuva kiusanteko ja yksityiselämän kaivelu jättää jäljet. Tämä on selvää normaalijärkiselle, kiusaajien ja muiden ihmisroskien postaamista vähättelevistä ja alentavista kommmenteista huolimatta!

    • Anonyymi00027

      Toimistoissa ja terveydenhuollossa kaivelevat asiakastiedoista omasta mielestä hyvää kontsaa sosiaaliseen mediaan. Pikkupomot sitten peittelevät ja valkopesevät näiden työntekijäroskien edesottamuksia.

    • Anonyymi00028

      Pitää kutsua moottoripyöräpartio apuun. Ei se maksa paljon ja ne hoitavat aina toimeksiantonsa loppuun saakka. Eivätkä vasikoi tilaajista.

    • Anonyymi00029

      Urkkijatraumaatikko ei lepää pyhäpäivänäkään, vaan suoltaa sontaansa uhmakkaasti koko ajan. Ristiinnaulittavaksi!

      • Anonyymi00033

        Hänethän on jo ristiinnaulittu.Taistelee muiden puolesta että urkinta saataisiin viimeinkin loppumaan.Täysin Jeesukseen verrattavissa siis.iso kiitos hänelle siitä!


    • Anonyymi00031

      Urkkijat ja katuvasikat alinta kastia ,liskojen osastoon.Noloin maine juoruilijoilla kadut täynnä kun vajaa älyisillä ei ole mitään elämässään kun pullokeräys.kyttäämiset penkeillä.

      • Anonyymi00032

        Voisithan hakea sen isäsi pois sieltä ja hoitaa sitä.


    • Anonyymi00035

      Hullu näyttää heränneen traumoineen. Onnea vain itsesi surmaamiseen.

      • Anonyymi00038

        Liityt selvästi jotenkin tähän asiaan. Miten?
        Oletko itse urkkija Keski-Suomen hyvinvointialueella?
        Onko nimesi tai urkkivan läheisesi nimi paljastettu tällä palstalla?


    • Anonyymi00036

      Sitä jyrsii kun sen kohdunlaskeuma selvisi urkinnan johdosta koko suvulle ja tutuille.

    • Anonyymi00037

      Niitä sikiää kerrostalojen penkit täynnä lieroja kyttiä ja juoruporukoita yök.

    • Anonyymi00040

      Papukaijana luokses loikin!

    • Anonyymi00041

      Urkintavahti urkkii urkkijoiden tekemisiä. Hullulla on hullun eväät.

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      173
      1671
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      347
      1268
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      66
      1169
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      193
      930
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      44
      888
    6. 69
      778
    7. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      770
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      37
      715
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      664
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      640
    Aihe