Joku hullu on saanut trauman urkkijoista ja niiden nimien poistajista. Toistaa kuin papukaija.
Urkkijatrauma?
31
695
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kyllä noita traumoja on muitakin, yhdellä on vetytrauma, yhdellä koivunoksatrauma, jollakin lobotomiatrauma tai naapurin taksitrauma. Jollakin jopa hullujenhuonetrauma.
Summa summarum, kovin traumaattista sakkia.- Anonyymi00003
Mulla on polta kukkaa se kasvattaa tukkaa ja rahapussia trauma
- Anonyymi00002
Niinhän tuota teet reppana
- Anonyymi00004
Joillakin trauma häiritsee jo mielenterveyttä näköjään. Ei edes ymmärrä ettei viesti mene perille, vaan sille nauretaan.
- Anonyymi00005
Niinhän tuota naurat itelles 😅🤣
- Anonyymi00006
Vanha Pelargonia on mummon ikkunalla ja ikkunan alla soittaa jazzikvartetti.
- Anonyymi00007
Heheheheeee se oli Kari Kuuva heheheheheeee!
- Anonyymi00008
Ketä kiinnostaa höhöhöö
- Anonyymi00009
Tule kanssani kylpyyn, mennään samaan höhöhööön, vaahto välillämme yhtyy, nousee pintaan höhöhööö.....
- Anonyymi00010
Melkoinen höhöhööö tuo urkkijatraumainen toistaja.
- Anonyymi00011
Urkki ja trauma, Neuvostoliitto.
- Anonyymi00012
Joillakin se on vieläkin päällä!
- Anonyymi00013
Huumeukolla on vetytrauma.
- Anonyymi00015
Urkkimaan, urkkimaan, mennään kaikki urkkimaan. Jotka eivät kykene urkkimaan, tyytykööt kurkkimaan.
- Anonyymi00016
Urkki ja trauma?
Urkin tiedän, eli hän on Urho Kekkonen, mutta traumaa en tiedä. - Anonyymi00017
Älä suotta toistele tuota neronleimaustasi!
- Anonyymi00022
Ketä kiinnostaa?
- Anonyymi00023
Urkintatraumaatikko alkoi taas vapista.
- Anonyymi00024
On aivan normaalia, että jatkuva kiusanteko ja yksityiselämän kaivelu jättää jäljet. Tämä on selvää normaalijärkiselle, kiusaajien ja muiden ihmisroskien postaamista vähättelevistä ja alentavista kommmenteista huolimatta!
- Anonyymi00027
Toimistoissa ja terveydenhuollossa kaivelevat asiakastiedoista omasta mielestä hyvää kontsaa sosiaaliseen mediaan. Pikkupomot sitten peittelevät ja valkopesevät näiden työntekijäroskien edesottamuksia.
- Anonyymi00028
Pitää kutsua moottoripyöräpartio apuun. Ei se maksa paljon ja ne hoitavat aina toimeksiantonsa loppuun saakka. Eivätkä vasikoi tilaajista.
- Anonyymi00029
Urkkijatraumaatikko ei lepää pyhäpäivänäkään, vaan suoltaa sontaansa uhmakkaasti koko ajan. Ristiinnaulittavaksi!
- Anonyymi00033
Hänethän on jo ristiinnaulittu.Taistelee muiden puolesta että urkinta saataisiin viimeinkin loppumaan.Täysin Jeesukseen verrattavissa siis.iso kiitos hänelle siitä!
- Anonyymi00031
Urkkijat ja katuvasikat alinta kastia ,liskojen osastoon.Noloin maine juoruilijoilla kadut täynnä kun vajaa älyisillä ei ole mitään elämässään kun pullokeräys.kyttäämiset penkeillä.
- Anonyymi00032
Voisithan hakea sen isäsi pois sieltä ja hoitaa sitä.
- Anonyymi00035
Hullu näyttää heränneen traumoineen. Onnea vain itsesi surmaamiseen.
- Anonyymi00038
Liityt selvästi jotenkin tähän asiaan. Miten?
Oletko itse urkkija Keski-Suomen hyvinvointialueella?
Onko nimesi tai urkkivan läheisesi nimi paljastettu tällä palstalla?
- Anonyymi00036
Sitä jyrsii kun sen kohdunlaskeuma selvisi urkinnan johdosta koko suvulle ja tutuille.
- Anonyymi00037
Niitä sikiää kerrostalojen penkit täynnä lieroja kyttiä ja juoruporukoita yök.
- Anonyymi00040
Papukaijana luokses loikin!
- Anonyymi00041
Urkintavahti urkkii urkkijoiden tekemisiä. Hullulla on hullun eväät.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1731671
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3471268- 661169
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html193930- 44888
- 69778
- 49770
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244537715- 119664
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79640