Trumpin kailotus

Anonyymi-ap

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump sanoo talouslehti Financial Timesille, että Nato-maita odottaa erittäin huono tulevaisuus, jos liittolaismaat eivät auta Yhdysvaltoja Hormuzinsalmen avaamisessa.

- On vain sopivaa, että salmesta hyötyvät maat auttavat varmistamaan, ettei siellä tapahdu mitään pahaa. Jos vastaus on kielteinen se on erittäin huono asia Naton tulevaisuudelle, Trump sanoi lehdelle.

Axiosin ja The Wall Street Journalin lähteiden mukaan Trump on kokoamassa liittoutumaa, joka saattaisi laivoja Hormuzinsalmella.

FINANCIAL TIMESIN mukaan Trump suhtautui pessimistisesti Nato-maiden mahdolliseen apuun.

- Meidän ei olisi tarvinnut auttaa heitä Ukraina-asiassa. Mutta me autoimme heitä. Nyt näemme, auttavatko he meitä.

Trump sanoi, että Yhdysvallat on Nato-maiden tukena, mutta hän ei voi olla varma siitä, että muut Nato-maat auttavat Yhdysvaltoja. Viesti on linjassa Trumpin hallinnon näkemyksen kanssa, jonka mukaan Euroopan puolustus on liian riippuvainen Yhdysvalloista.

Financial Times pyysi Trumpia täsmentämään, millaista apua hän Nato-mailta Iranin suhteen haluaa. Trump vastasi, että Nato-liittolaisten on autettava Yhdysvaltoja kaikin tarvittavin keinoin.

Trump sanoi, että Nato-maiden pitää lähettää miinanraivaajia Hormuzinsalmelle. Trump vihjasi haluavansa eurooppalaisia erikoisjoukkoja Persinalahdelle ja Hormuzinsalmelle taistelemaan Irania vastaan.
Lähde IS 16.3.26

¤ Tilanne on aivan eri. Ukrainaan hyökättiin, mutta Yhdysvallat hyökkäsi Iraniin ja sen naapurivaltioihin.
Varsinainen rauhan mies

18

338

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Trumpin ja Putinin (lue Hitler ja Stalin) toimenpiteillä maailma ajautuu varmuudella kolmanteen maailmansotaan.
      Koira käskee häntää ja häntä perskarvoja, eli kukaan ei uskalla puuttua ja jos, niin saunan taakse, taikka ikkunasta pudotus!

• Anonyymi00007

Nyt onkin vähän patti tilanne päällä. Alkaa jo vähän olemaan tosi kyseessä...

• Anonyymi00010

Ihanaa kun munkinhokija palasi!💕💕 Minun D-kupin munkkini ovat ainoastaan sinun purtavissa! Senkin pukki!💕💕

• Anonyymi00012
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Ihanaa kun munkinhokija palasi!💕💕 Minun D-kupin munkkini ovat ainoastaan sinun purtavissa! Senkin pukki!💕💕

Hanki lobotomia

• Anonyymi00011

Trumpin pikkusotansa tulee menemään päin honkia.

• Anonyymi00013

Jännää ihanko totta pure munkkia sillä aikaa

• Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Jännää ihanko totta pure munkkia sillä aikaa

Ihanaa kun munkinhokijani palasi hokemisineen!💕 Minä en kestä, ja heti minulta taas tulikin, tuliko munkinhokijalta!💕 Aamusta asti olen odottanut portissa ihanaa munkinhokijaani puremaan kohonneita munkkejani!
        Tulehan jo sieltä, senkin kani!🥰

• Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Ihanaa kun munkinhokijani palasi hokemisineen!💕 Minä en kestä, ja heti minulta taas tulikin, tuliko munkinhokijalta!💕 Aamusta asti olen odottanut portissa ihanaa munkinhokijaani puremaan kohonneita munkkejani!
        Tulehan jo sieltä, senkin kani!🥰

Hanki lobotomia

• Anonyymi00016
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Hanki lobotomia

Rakkaudesta se hevonenkin potkii!💕💕Ja vaikka sanot noin, et sitä tarkoita ja kaipaat kuitenkin töröllään olevien munkkieni puremista, eikö niin?💕💕

• Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Rakkaudesta se hevonenkin potkii!💕💕Ja vaikka sanot noin, et sitä tarkoita ja kaipaat kuitenkin töröllään olevien munkkieni puremista, eikö niin?💕💕

Hanki lobotomia

• Anonyymi00019
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Hanki lobotomia

En minä hanki edes mitään munkkiTomiakaan, koska munkinhokia on se suuri rakkauteni!💕💕. Etkä sinäkään koko ajan munkkejani hokisi, jos et niitä olisi purrut ja rakastaisi?💕💕

• Anonyymi00020
        Anonyymi00019 kirjoitti:

En minä hanki edes mitään munkkiTomiakaan, koska munkinhokia on se suuri rakkauteni!💕💕. Etkä sinäkään koko ajan munkkejani hokisi, jos et niitä olisi purrut ja rakastaisi?💕💕

Hanki lobotomia

• Anonyymi00018

Liian monta kokkia. Em. maan presidentin rooli on ollut rauhoittaa ympärillä häärääviä ihmisiä ja aiemmin onnistunutkin. Nykyinen presidentti ei tätä tee vaan lietsoo epäsopua ja jättää tyhmät ideat elämään. Seuraukset näkyvät - politiikan nimi on kapitalistinen tuhoaminen eli tuotetaan talouskasvua omille firmoille.

• Anonyymi00021

Olemme tuhoon tuomittuja kerä jämpsän portin mie en kestä 🤪

• Anonyymi00022

Munkinhokijaa ootellaan portissa! 💕💕 Mene nyt jo, ennen kuin munkit lerpahtaa! 💕🥯

• Anonyymi00023

Hanki lobotomia

• Anonyymi00024
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Hanki lobotomia

Olet sinä kumma ukko, ensin hoetaan sitä munkkia päivät päästään ja sitten kun sitä D-kupin munkkia olisi portilla saatavilla, ei kelpaa ja aletaan hokemaan lobotomiaa?
        Mihinkäs ne munkit unohtui?

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia

"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoaine­tuki­järjestelmän, kun energianhinnat nousi
      Maailman menoa
      36
      2769
    2. Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta

🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs
      Maailman menoa
      16
      2577
    3. 100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman

Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es
      Maailman menoa
      43
      2278
    4. Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin

Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks
      Maailman menoa
      20
      1871
    5. Iso poliisioperaatio Lapualla

Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo
      Lapua
      38
      1582
    6. Olen aika varma

että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa
      Ikävä
      51
      1555
    7. Oletko nähnyt hänet ilman...

Vaatteita!?
      Ikävä
      38
      1483
    8. Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys

Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä
      Maailman menoa
      25
      1363
    9. Oon niin surullinen

Ettei meistä tullut sitä mitä toivoin
      Ikävä
      28
      1204
    10. Mitä sitten odotat

Jos seurailet vain tekemisiäni
      Ikävä
      26