Trumpin kailotus

Anonyymi-ap

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump sanoo talouslehti Financial Timesille, että Nato-maita odottaa erittäin huono tulevaisuus, jos liittolaismaat eivät auta Yhdysvaltoja Hormuzinsalmen avaamisessa.

- On vain sopivaa, että salmesta hyötyvät maat auttavat varmistamaan, ettei siellä tapahdu mitään pahaa. Jos vastaus on kielteinen se on erittäin huono asia Naton tulevaisuudelle, Trump sanoi lehdelle.

Axiosin ja The Wall Street Journalin lähteiden mukaan Trump on kokoamassa liittoutumaa, joka saattaisi laivoja Hormuzinsalmella.

FINANCIAL TIMESIN mukaan Trump suhtautui pessimistisesti Nato-maiden mahdolliseen apuun.

- Meidän ei olisi tarvinnut auttaa heitä Ukraina-asiassa. Mutta me autoimme heitä. Nyt näemme, auttavatko he meitä.

Trump sanoi, että Yhdysvallat on Nato-maiden tukena, mutta hän ei voi olla varma siitä, että muut Nato-maat auttavat Yhdysvaltoja. Viesti on linjassa Trumpin hallinnon näkemyksen kanssa, jonka mukaan Euroopan puolustus on liian riippuvainen Yhdysvalloista.

Financial Times pyysi Trumpia täsmentämään, millaista apua hän Nato-mailta Iranin suhteen haluaa. Trump vastasi, että Nato-liittolaisten on autettava Yhdysvaltoja kaikin tarvittavin keinoin.

Trump sanoi, että Nato-maiden pitää lähettää miinanraivaajia Hormuzinsalmelle. Trump vihjasi haluavansa eurooppalaisia erikoisjoukkoja Persinalahdelle ja Hormuzinsalmelle taistelemaan Irania vastaan.
Lähde IS 16.3.26

¤ Tilanne on aivan eri. Ukrainaan hyökättiin, mutta Yhdysvallat hyökkäsi Iraniin ja sen naapurivaltioihin.
Varsinainen rauhan mies

17

360

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Trumpin ja Putinin (lue Hitler ja Stalin) toimenpiteillä maailma ajautuu varmuudella kolmanteen maailmansotaan.
      Koira käskee häntää ja häntä perskarvoja, eli kukaan ei uskalla puuttua ja jos, niin saunan taakse, taikka ikkunasta pudotus!

• Anonyymi00007

Nyt onkin vähän patti tilanne päällä. Alkaa jo vähän olemaan tosi kyseessä...

• Anonyymi00010

Ihanaa kun munkinhokija palasi!💕💕 Minun D-kupin munkkini ovat ainoastaan sinun purtavissa! Senkin pukki!💕💕

• Anonyymi00012
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Ihanaa kun munkinhokija palasi!💕💕 Minun D-kupin munkkini ovat ainoastaan sinun purtavissa! Senkin pukki!💕💕

Hanki lobotomia

• Anonyymi00011

Trumpin pikkusotansa tulee menemään päin honkia.

• Anonyymi00014

Ihanaa kun munkinhokijani palasi hokemisineen!💕 Minä en kestä, ja heti minulta taas tulikin, tuliko munkinhokijalta!💕 Aamusta asti olen odottanut portissa ihanaa munkinhokijaani puremaan kohonneita munkkejani!
        Tulehan jo sieltä, senkin kani!🥰

• Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Ihanaa kun munkinhokijani palasi hokemisineen!💕 Minä en kestä, ja heti minulta taas tulikin, tuliko munkinhokijalta!💕 Aamusta asti olen odottanut portissa ihanaa munkinhokijaani puremaan kohonneita munkkejani!
        Tulehan jo sieltä, senkin kani!🥰

Hanki lobotomia

• Anonyymi00016
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Hanki lobotomia

Rakkaudesta se hevonenkin potkii!💕💕Ja vaikka sanot noin, et sitä tarkoita ja kaipaat kuitenkin töröllään olevien munkkieni puremista, eikö niin?💕💕

• Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Rakkaudesta se hevonenkin potkii!💕💕Ja vaikka sanot noin, et sitä tarkoita ja kaipaat kuitenkin töröllään olevien munkkieni puremista, eikö niin?💕💕

Hanki lobotomia

• Anonyymi00019
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Hanki lobotomia

En minä hanki edes mitään munkkiTomiakaan, koska munkinhokia on se suuri rakkauteni!💕💕. Etkä sinäkään koko ajan munkkejani hokisi, jos et niitä olisi purrut ja rakastaisi?💕💕

• Anonyymi00020
        Anonyymi00019 kirjoitti:

En minä hanki edes mitään munkkiTomiakaan, koska munkinhokia on se suuri rakkauteni!💕💕. Etkä sinäkään koko ajan munkkejani hokisi, jos et niitä olisi purrut ja rakastaisi?💕💕

Hanki lobotomia

• Anonyymi00018

Liian monta kokkia. Em. maan presidentin rooli on ollut rauhoittaa ympärillä häärääviä ihmisiä ja aiemmin onnistunutkin. Nykyinen presidentti ei tätä tee vaan lietsoo epäsopua ja jättää tyhmät ideat elämään. Seuraukset näkyvät - politiikan nimi on kapitalistinen tuhoaminen eli tuotetaan talouskasvua omille firmoille.

• Anonyymi00021

Olemme tuhoon tuomittuja kerä jämpsän portin mie en kestä 🤪

• Anonyymi00022

Munkinhokijaa ootellaan portissa! 💕💕 Mene nyt jo, ennen kuin munkit lerpahtaa! 💕🥯

• Anonyymi00023

Hanki lobotomia

• Anonyymi00024
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Hanki lobotomia

Olet sinä kumma ukko, ensin hoetaan sitä munkkia päivät päästään ja sitten kun sitä D-kupin munkkia olisi portilla saatavilla, ei kelpaa ja aletaan hokemaan lobotomiaa?
        Mihinkäs ne munkit unohtui?

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      63
      2152
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      5
      1805
    3. Miten kestätte tyhmiä?

Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa
      Sinkut
      236
      1298
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      960
    5. Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä

Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.
      Kaste
      88
      950
    6. Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?

Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki
      Tv-sarjat
      21
      875
    7. Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50

Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?
      Ikävä
      118
      786
    8. Onko se liikaa pyydetty

Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin
      Ikävä
      39
      740
    9. Kaatopaikka Inhassa

Kuka omistaa kyseisen kaatopaikan? Näkymä tielle kammottava!
      Ähtäri
      19
      716
    10. Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun

mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?
      Sinkut
      93
      699
    Aihe