Surkeita nämä"asiantuntijat"
Fermistäkään ei vain ole tuohonkaan hommaan.
Surkeaa katsomo surkeaa
41
258
Vastaukset
- Anonyymi00001
Sössötystä vain. Tuntuu että ei olisi mitään tietoa mistään. Ei uskoisi että on ollut kartturina.
- Anonyymi00002
Varmaan se oli syynä kun lappi ei huolinut sitä enää kyytiin.
- Anonyymi00003
Olis kiva tietää millainen "asiantuntemus" aiheesta on aloittajalla ? Onko tieto kokonaan netin varassa ja silti on varaa moittia ammattilaisten puheita jotka ovat vuosia tehneet ammatikseen rallihommia. Kommentointi aiheesta ei tarvikkaan olla vuosia toimittajan hommia tehneen tasalla. Epäilen, että moni asia/termi mitä esim Ferm käyttää ei todellakaan aukea niille jotka ei ole rallia edes harrastaneet.
- Anonyymi00004
Itselläni on kokemusta rallista jo yli 30 vuotta. Ajoin ensimmäisen kilpailun 1995. Eli minulla on pitempi kokemus. Ja olen samaa mieltä siitä että fermi on epäpätevä kyseiseen tehtävään.
Ja sinunkin mielestä ihmisten on pakko sietää televisiossa henkilöä mistä ei pidä koska hän on ollut mm sarjassa kartturina joskus? - Anonyymi00005
Ja kos et tiedä niin TV:ä katsovat katsojat ja he päättää ketä jaksavat katsella ja kuunnella!
Jos joku on heidän mielestään tekkkariin epäpätevä noin he kyllä saavat siitä sanoa kun he sen lystin maksaa. - Anonyymi00006
Kyllä. Maksu kanava niin silloin pitää antaa kritiikkiä ja vaatia parempia"asiantuntijoita"
- Anonyymi00009
Anonyymi00004 kirjoitti:
Itselläni on kokemusta rallista jo yli 30 vuotta. Ajoin ensimmäisen kilpailun 1995. Eli minulla on pitempi kokemus. Ja olen samaa mieltä siitä että fermi on epäpätevä kyseiseen tehtävään.
Ja sinunkin mielestä ihmisten on pakko sietää televisiossa henkilöä mistä ei pidä koska hän on ollut mm sarjassa kartturina joskus?Sulla voi olla mutta aloittajalla tuskin ? Tiedoksi vaan, olit sitten aloittaja tai trolli niin monessa telkkarissa on nappula mistä sen voi sulkea ja jos ei auta siitä lähtee johto sieltä takaa niin sen kun vetää irti kumastakin päästä ei lähetykset/asiantuntijat häiritse eikä ärsytä.
- Anonyymi00010
Anonyymi00006 kirjoitti:
Kyllä. Maksu kanava niin silloin pitää antaa kritiikkiä ja vaatia parempia"asiantuntijoita"
Maksukanava loppui viime vuonna ku rallit päättyi
- Anonyymi00012
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ja sinunkin mielestä ihmisten on pakko sietää televisiossa henkilöä mistä ei pidä koska hän on ollut mm sarjassa kartturina joskus?Höpöhöpö...et sinä mitään ole ajanut!!🤣🤣🤣
- Anonyymi00013
Anonyymi00006 kirjoitti:
Mitä sitten täällä valitat....???
- Anonyymi00014
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ja sinunkin mielestä ihmisten on pakko sietää televisiossa henkilöä mistä ei pidä koska hän on ollut mm sarjassa kartturina joskus?Kerroppas mikä oli ensimäinen ralli 1995 jonka ajoit.
- Anonyymi00015
Anonyymi00009 kirjoitti:
Sulla voi olla mutta aloittajalla tuskin ? Tiedoksi vaan, olit sitten aloittaja tai trolli niin monessa telkkarissa on nappula mistä sen voi sulkea ja jos ei auta siitä lähtee johto sieltä takaa niin sen kun vetää irti kumastakin päästä ei lähetykset/asiantuntijat häiritse eikä ärsytä.
Hei mä maksan tosta kanavasta. Kai sitä saa arvostella jos on huono asiantuntija.
- Anonyymi00016
Anonyymi00012 kirjoitti:
Höpöhöpö...et sinä mitään ole ajanut!!🤣🤣🤣
Todellakin olen
- Anonyymi00018
Anonyymi00014 kirjoitti:
Kerroppas mikä oli ensimäinen ralli 1995 jonka ajoit.
Parkano
- Anonyymi00021
Anonyymi00018 kirjoitti:
Parkano
Ketä kiinnostaa!🤣🤣🤣
- Anonyymi00023
Anonyymi00015 kirjoitti:
Hei mä maksan tosta kanavasta. Kai sitä saa arvostella jos on huono asiantuntija.
Siinähän arvostelet ja makselet ja kitiset ja valitat.
- Anonyymi00029
Anonyymi00013 kirjoitti:
Mitä sitten täällä valitat....???
Missä sitten?
- Anonyymi00030
Anonyymi00021 kirjoitti:
Ketä kiinnostaa!🤣🤣🤣
Varmaan jotain kun sitä kerran kysyttiin..
- Anonyymi00007
Jotenkin on ruvennut ärsyttämään Fermi.
- Anonyymi00008
Se käkätys ?
- Anonyymi00011
Näille ei kelpaa kukaan!!!
- Anonyymi00019
Kelpaa Suninen
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Kelpaa Suninen
Ja haabäkki
- Anonyymi00022
niissä lähetyksissä ei ole mitään muuta vikaa kuin. juha kokko. luulee tietävänsä kaikesta kaiken, ja ärsyttävä mielistelijä. kun on päässyt sami pajarin kyytiin.
- Anonyymi00024
Nukahtiko Pajarisen mateluun?
- Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
Nukahtiko Pajarisen mateluun?
Mut ku enni 🤣🤣🤣
- Anonyymi00026
Fermi käkättää ja yrittää olla vitsikäs.
Ei mitään anna katsojille - Anonyymi00027
Ketomaasta ei ole tykännyt moneen vuoteen kukaan ja saanut huonoa palautetta. Ihme kun saa olla vielä ohjelmassa
- Anonyymi00034
Ei siihen varmaan sinun tykkääminen vaikuta....🤣🤣🤣
- Anonyymi00036
Anonyymi00034 kirjoitti:
Ei siihen varmaan sinun tykkääminen vaikuta....🤣🤣🤣
Ei varmaankaan paljoakaan minun tykkäämiseni vaikuta. Mutta tuossahan lukee ettei kukaan. Luulisi että se alkaa vaikuttamaan.
- Anonyymi00028
En ymmärrä miksi siellä vielä pidetään ketomaata,tahkoa ja fermiä kun heistä ei kukaan tykkää ja saavat huonoa palautetta..
- Anonyymi00031
Haabäkki Hirvonen ja suninen. Siinä olisi kova kolmikko.
- Anonyymi00035
Samaa mieltä. Kyllä joku taso pitää olla kun ne kuitenkin siitä palkkaa saavat ja me katsojat sen maksamme.
- Anonyymi00032
Ylen lähetykset oli hyviä kun oli Haapamäki ja Hirvonen.
Saivat suur suosion. - Anonyymi00033
Haapamäki on valovuoden edellä muita.
Haapamäki on ammattilainen.- Anonyymi00037
Oks se toi Haapamäki joku jokkis ja crossi äijä?
- Anonyymi00038
Anonyymi00037 kirjoitti:
Oks se toi Haapamäki joku jokkis ja crossi äijä?
On ajanut crossia. Mutta parhaiten muistetaan kun ajoi rallin mm sarjaa. Sai suuren suosion kun teki Ylelle ralli lähetyksiä
- Anonyymi00039
Haapamäki on hyvä puhumaan, mutta tietotaito nyky rally1 autosta ja sillä ajamisesta olematon.....
- Anonyymi00040
Anonyymi00039 kirjoitti:
Haapamäki on hyvä puhumaan, mutta tietotaito nyky rally1 autosta ja sillä ajamisesta olematon.....
Parempi kuitenkin kuin tahkolla,ketomaalla tai fermillä.
Fermi ei ole muuta kun istunut joskus kyydissä ja käkättänyt.
Haapamäki rules - Anonyymi00042
Anonyymi00039 kirjoitti:
Suninen on ainut MTV asiantuntijoista joka on ajanut rally 1 autolla.
- Anonyymi00041
Vaadimme haabäkin asiantuntijaksi
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.1212253Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n582187Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501875EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa
Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt121436Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan801408- 941387
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191161Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311160Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men631139- 691010