Olisiko tuollainen mahdollista, että kirjoittaisitte otsikkoon spoilausvaroituksen jos siinä keskustellaan uusimmasta Potterista? On hyvä ottaa huomioon se asia, että kaikki eivä halua tietää half-blood princen tapahtumista, ennen kuin ovat itse lukeneet sen.
Kiitos.
spoilausilmoitukset
6
734
Vastaukset
se on mahdollista, mutta ei yhtään pakollista.
Minä en voi ymmärtää miksi te ihmiset käytte täällä lukemassa ja kirjoittelemassa viestejä, jos ette halua spoilaantua!- adriana
Koska meillä muillakin on aivan yhtä suuri oikeus käydä täällä kuin sinullakin Smaug. Ei täällä tarvitse puhua puoliverisestä prinssistä jos ei halua. Miksei ihmiset yksinkertaisesti tajua sitä????
adriana kirjoitti:
Koska meillä muillakin on aivan yhtä suuri oikeus käydä täällä kuin sinullakin Smaug. Ei täällä tarvitse puhua puoliverisestä prinssistä jos ei halua. Miksei ihmiset yksinkertaisesti tajua sitä????
Teillä aivan yhtä suuri oikeus käydä täällä kuin minullakin.
Mutta jos minä odottaisin suomennoksen ilmestymistä, uskon että tuskin uskaltaisin tai haluaisin avata koko internettiä! En missään nimessä haluaisi pilata tulevaa lukuhetkeä uuden Potterin kanssa, ottamalla sitä riskiä, että spoilaantuisin.
Minä kuitenkin nyt pyhästi vannon, että aina kun aloitan uuden keskustelun, lupaan ilmoittaa siihen asti kunnes suomennos ilmestyy, jos se spoilaa.
Aina on kuitenkin niitä veemäisiä ihmisiä, jotka huijaa otsikolla ja spoilaa sitten sisännöllä.
Ja olen jo lopen kyllästynyt sanaan "spoilaa".
Sain sheriffiltä ilmoituksen että on täysin sallittua laittaa huijaava otsikko tyyliin "Kysymys Tylypahkasta" ja viestissä spoilata kertomalla yhdessä lauseessa koko kirjan juoni!
Luultavasti sheriffi poistaa tämänkin viestin mutta tässä nyt sitten tiedoksi muillekin:
Lähettäjä:[[email protected]]
Aihe: Kiitos, palautteestasi.
Hei!
Huomauttaisin sinulle, että tuo viesti, jota väitit asiattomaksi, niin ei
riko mitään sääntöjä. Ei aivan mitään.
Poistin tämän kerran viestin, mutta toivon, että tuollaisia varoituksia
ei tule.
Kiitos.
Kommentteja?- emilia
Aivan sallittuahan tuo spoilaaminen...
Kieltämättä olisihan se kiva niille, jotka eivät uusinta Potteria ole lukeneet, että otsikossa näkyisi spoilaako viesti. Mutta ei niin ei...
Joten on vaara spoilaantua tällä palstalla! :D
Suosittelisin kyllä kaikille lämpimästi lukemaan tuon HBP:n, ei se englanti siinä vaikeaa ole, kun hieman tottuu! emilia kirjoitti:
Aivan sallittuahan tuo spoilaaminen...
Kieltämättä olisihan se kiva niille, jotka eivät uusinta Potteria ole lukeneet, että otsikossa näkyisi spoilaako viesti. Mutta ei niin ei...
Joten on vaara spoilaantua tällä palstalla! :D
Suosittelisin kyllä kaikille lämpimästi lukemaan tuon HBP:n, ei se englanti siinä vaikeaa ole, kun hieman tottuu!Entäpä nämä kohdat Suomi24-keskusteluohjeista:
Keskustelun säännöt ja kirjoittajan vastuu:
Keskustelupalstat on tarkoitettu rakentavaa ja asiallista ajatusten vaihtoa varten.
Millainen viesti on sääntöjen vastainen? Viesti sisältää ... muuten epäeettistä tekstiä.
Yhä edelleen mielestäni on todella typerää, ärsyttävää ja tarkoituksellisesti loukkaavaa laittaa otsikoksi jotain täysin muuta ja sitten viestin sisällössä spoilata. Kirjoittaja on silloin täysin tarkoituksellisesti yrittänyt pilata niiden lukunautinnon jotka eivät vielä ole lukeneet uusinta kirjaa ja jotka, mikäli otsikko varoittaisi spoilauksesta, eivät lukisi viestiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k313894- 412619
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut442584Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82375- 292208
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3032103- 381809
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461633Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t461498- 1411477