5-vuotiaan lapsen imetys kylässä?

Anonyymi-ap

Kahden kuukauden päästä 5 vuotta täyttävä lapsenlapseni oli äitinsä kanssa käymässä. Olen tavannut heidät aikaisemmin vain kaksi kertaa eli sillä tavalla hyvin vieraita.

Äiti istui sohvan toisessa reunassa, minä toisessa ja tyttö siinä välissä ja naisystäväni vastapäätä tuolissa. Äiti kysyi, että haittaako, jos hän imettää. Olin niin hölmistynyt, etten osannut sanoa mitään (ja olen siis mies). Naisystäväni oli yhtä hölmistynyt, mutta sai sanotuksi, että ei haittaa.

"Normaalitapauksessa" olisin ihan kohteliaisuudesta siirtynyt toiseen huoneeseen ja vielä normaalimmassa tapauksessa äiti olisi itse siirtynyt toiseen huoneeseen imettämään

Tässä, mielestäni hyvin epänormaalissa, tapauksessa ajattelin, että jos tulet minun kotiini, minun viereeni imettämään 5-vuotiasta lasta, niin ei ole vain minun asiani olla se huomaavainen.

Mitä ajattelette?

P.S. Ja ettei tarvitse ihmetellä, miksen ole enempää ollut tekemisissä lapsenlapsen kanssa, niin poikani on ollut vain siittiönluovuttajana, koska tämän naisen oma aviomies ei voinut saada lasta.

22

304

Vastaukset 22

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Todella omituista koska tuon ikäiselle lapselle äidinmaidolla ei ole mitään merkitystä. EHkä sitten imetyksellä, eli lähesyydellä mutta joka tapauksessa, olisiko enemmän äitilähtöistä

• Anonyymi00004

On todella omituista, luulen että on juurikin äitilähtöistä!

• Anonyymi00008

Luulen että,joillain lapsilla on se läheisyyden kaipuu siinä rinnan imemisessä. Ja kun äiti yrittää lopettaa niin lapsi kiukuttelee niin kauan että saa tahtonsa lävitse . Tai sitten äiti haluaa vaan jatkaa imettämisestä jostain syystä …

• Anonyymi00002

Sisarenmiesvainaa, synt. v. 1929, oli imenyt tissiä 5-vuotiaana, sitä hän kertoili. En ole koskaan tavannut muita ikä-imijöitä.
      Jos joku alkaa tuota imettää vierailulla niin voin ehdottaa kamaria mutta saa hän siinäkin olla. Itse vastaavassa tilanteessa menisin kamariin. Mutta kyllä imettäisin jos maitoa tulisi ja 5- vuotias lapseni sitä haluaisi. Lopetin aikanaan reilun vuoden paikkeilla.

• Anonyymi00003

Varmaan lapsesta tulee älykkö
      toisin ihmettelen omaa siittiönluovuttajapoikaasi
      mitä se puuhaa

tissimaidotetut ovat tosiälykkäitä
      https://www.thelancet.com/journals/lanpsy/article/PIIS2214-109X(15)00063-7/fulltext
      käytti suurta brasilialaista otosta tutkiakseen imetyksen vaikutusta lasten älykkyysosamäärään (ÄO), koulutukseen ja ansioihin 30 vuoden iässä. He totesivat, että kohinatekijöiden poiston jälkeen

12 kuukautta tai pidempään rintaruokituilla lapsilla oli keskimäärin noin 4 prosenttiyksikköä korkeampi älykkyysosamäärä , noin vuoden pidempi koulunkäynti ja noin 350 Brasilian realia korkeammat kuukausitulot ....

• Anonyymi00006

Jos siittiönluovuttajan puuhailut sinua kiinnostaa, niin sanottakoon hänen olevan parhaillaan erikoistumassa psykiatrian erikoislääkäriksi.

• Anonyymi00007

Moni auttaa sillä tavalla ihmisiä että luovuttaa spermaa ei siinä mitään ihmettelemistä pitäisi olla .

• Anonyymi00013
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Jos siittiönluovuttajan puuhailut sinua kiinnostaa, niin sanottakoon hänen olevan parhaillaan erikoistumassa psykiatrian erikoislääkäriksi.

Psykiatria on makroskooppinen puoskariala oireidenihmettelyä

joka on kovaa vauhtia korvautumassa luonnontieteellä neurologialla

• Anonyymi00009

Jos se viisivuotias olisi pitänyt tupakkatauon rintaruokinnan lomassa, jotenkin ymmärtäisin kitinän:)))

• Anonyymi00010

Viisivuotias roikkuu tissimaidossa, menee jo yli. Mikä näitä äitejä vaivaa kun opettavat lapsen melkein kouluiässä vielä tissittelyyn. Jotenkin jo sairasta täällä Suomessa.

• Anonyymi00011

Outoa, mut olkoon.

• Anonyymi00012

Kieroutuneita molemmat.

• Anonyymi00015

Mistä tuon varmasti voi sanoa.

• Anonyymi00016

Ei lapsi ainakaan. Hän on vain opitun tavan uhri.

• Anonyymi00014

voi tietty miettiä miksi otat kylään siittiöilläkasvatettuja

niissä voi olla todella mielenkiintoisia käänteitä ihmissuhteiden
      kannalta

• Anonyymi00017

Minua ei tissit pelota vaikka sattuisin vilauksen näkemään.
      Jos lapsi nälissään on oiva ruokavarasto tisseissä mukana.

Vaimo syötti keskimmäistä lastamme aikoinaan, kysyin saanko minäkin maistaa?

Joo, hymyn kera vastaus ja olihan se ihan hyvää...

• Anonyymi00018

Äiti "rakastaa" tavallaan lastaan. Olen tuntenut muutamia äitejä jotka ovat suudelleet lastaan melkein 10 vuotiaaseen.
      Ja lapset, eivät pysty olemaan kodin ulkopuolella yötä.
      Rippileirille ilmoittivat ja menossa oli, piti hakea ilta kuudelta kotiin, 14.9 vuotias,

Meillä ei rakastettu lapsia, syliin otettiin , ei muuta,
      Hoidettiin kyllä hyvin, heti lukion jälkeen kaikki lähti eri paikkakunnilla opiskelemaan, ja mestareita on tullut. Nyt jokaisella perhe ja 3 aikuista lasta,

• Anonyymi00020

"Suudelleet" ! Pusu on eri asia ja ihan paikallaan poskelle ja / tai otsalle.

• Anonyymi00019

Tekoäly näki vain positiivisia puolia ja hyviä puolia,
      molempien terveyteen.

• Anonyymi00022

Tekoälyn jutut on joskus kummia.

• Anonyymi00024

Mitä tekoäly voi tietää imettämisestä? Ei y h t ä ä n mitään.

• Anonyymi00023

Osa imasee kai kielareita.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      109
      2240
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      896
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      66
      853
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      825
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      21
      796
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      528
      737
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      67
      661
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      650
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      590
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      561
    Aihe