5-vuotiaan lapsen imetys kylässä?

Anonyymi-ap

Kahden kuukauden päästä 5 vuotta täyttävä lapsenlapseni oli äitinsä kanssa käymässä. Olen tavannut heidät aikaisemmin vain kaksi kertaa eli sillä tavalla hyvin vieraita.

Äiti istui sohvan toisessa reunassa, minä toisessa ja tyttö siinä välissä ja naisystäväni vastapäätä tuolissa. Äiti kysyi, että haittaako, jos hän imettää. Olin niin hölmistynyt, etten osannut sanoa mitään (ja olen siis mies). Naisystäväni oli yhtä hölmistynyt, mutta sai sanotuksi, että ei haittaa.

"Normaalitapauksessa" olisin ihan kohteliaisuudesta siirtynyt toiseen huoneeseen ja vielä normaalimmassa tapauksessa äiti olisi itse siirtynyt toiseen huoneeseen imettämään

Tässä, mielestäni hyvin epänormaalissa, tapauksessa ajattelin, että jos tulet minun kotiini, minun viereeni imettämään 5-vuotiasta lasta, niin ei ole vain minun asiani olla se huomaavainen.

Mitä ajattelette?

P.S. Ja ettei tarvitse ihmetellä, miksen ole enempää ollut tekemisissä lapsenlapsen kanssa, niin poikani on ollut vain siittiönluovuttajana, koska tämän naisen oma aviomies ei voinut saada lasta.

8

213

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Todella omituista koska tuon ikäiselle lapselle äidinmaidolla ei ole mitään merkitystä. EHkä sitten imetyksellä, eli lähesyydellä mutta joka tapauksessa, olisiko enemmän äitilähtöistä

• Anonyymi00004

On todella omituista, luulen että on juurikin äitilähtöistä!

• Anonyymi00008

Luulen että,joillain lapsilla on se läheisyyden kaipuu siinä rinnan imemisessä. Ja kun äiti yrittää lopettaa niin lapsi kiukuttelee niin kauan että saa tahtonsa lävitse . Tai sitten äiti haluaa vaan jatkaa imettämisestä jostain syystä …

• Anonyymi00002

Sisarenmiesvainaa, synt. v. 1929, oli imenyt tissiä 5-vuotiaana, sitä hän kertoili. En ole koskaan tavannut muita ikä-imijöitä.
      Jos joku alkaa tuota imettää vierailulla niin voin ehdottaa kamaria mutta saa hän siinäkin olla. Itse vastaavassa tilanteessa menisin kamariin. Mutta kyllä imettäisin jos maitoa tulisi ja 5- vuotias lapseni sitä haluaisi. Lopetin aikanaan reilun vuoden paikkeilla.

• Anonyymi00003

Varmaan lapsesta tulee älykkö
      toisin ihmettelen omaa siittiönluovuttajapoikaasi
      mitä se puuhaa

tissimaidotetut ovat tosiälykkäitä
      https://www.thelancet.com/journals/lanpsy/article/PIIS2214-109X(15)00063-7/fulltext
      käytti suurta brasilialaista otosta tutkiakseen imetyksen vaikutusta lasten älykkyysosamäärään (ÄO), koulutukseen ja ansioihin 30 vuoden iässä. He totesivat, että kohinatekijöiden poiston jälkeen

12 kuukautta tai pidempään rintaruokituilla lapsilla oli keskimäärin noin 4 prosenttiyksikköä korkeampi älykkyysosamäärä , noin vuoden pidempi koulunkäynti ja noin 350 Brasilian realia korkeammat kuukausitulot ....

• Anonyymi00006

Jos siittiönluovuttajan puuhailut sinua kiinnostaa, niin sanottakoon hänen olevan parhaillaan erikoistumassa psykiatrian erikoislääkäriksi.

• Anonyymi00007

Moni auttaa sillä tavalla ihmisiä että luovuttaa spermaa ei siinä mitään ihmettelemistä pitäisi olla .

• Anonyymi00009

Jos se viisivuotias olisi pitänyt tupakkatauon rintaruokinnan lomassa, jotenkin ymmärtäisin kitinän:)))

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      328
      2737
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      78
      2475
    3. SDP pelastaa uppoavan Suomen

2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis
      Maailman menoa
      55
      2222
    4. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      77
      1913
    5. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      125
      1692
    6. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      59
      1554
    7. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      140
      1492
    8. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      73
      1338
    9. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      89
      1172
    10. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      77
      1134
    Aihe