Palstan nikeistä on tullut sisäpiirin tietoa.
Sadun muotoon verhottua,mutta ilmeisesti yhtäläisyyksiä on havaittavissa eräisiin tällä
palstalla esiintyviin nikkeihin.
Kysymys,kuka tunnustaa olevansa:
1.PEKKA
2.ANNELI
3.SOMERON LEHMÄ
joka tunnustaa selviää tällä,mutta se joka
venkoilee,joutuu pitkällisten ja raastavien
tutkimusteni kohteeksi!!
Artikkeli löytyy:Ajanviete-Galupit ja kyselyt-
Tarina Pekasta,jossa yksityiskohtaisempaa eri
kirjoittajien laatimaa dokumenttia.Jos jollakulla
on lisätietoja,toivoisin teidän tuovan ne julki
tähän ketjuun tutkimusten nopeuttamiseksi.
ON TULLUT ILMI
16
1311
Vastaukset
- Jatka vaan
Yritä pysyy piirissä!
Muten ymärtänyt vaan kolmea kohtaa:
1. pekka
2. anneli
3 someron lehmä
Muuten ihan selvä. - tooktook
Heti kun olet järjissäsi ja osaat kirjoittaa tekstiä jota muutkin ymmärtävät, pliis, anna palaa!
- pitkällisesti tutkinut
"Satuun"oli ovelasti verhottu se tosiasia
että palstalla esiintyy nainen,joka todellisuudessa onkin mies! Paljon muutakin
tietoa löytyy kun osaa lukea rivien välistä.- kun livessä
olen töitä tehnyt miehen kanssa joka todellisuudessa onkin nyt sitten nainen. Teki kyllä ensin naiselle kaksi kakaraa, mutta nyt on kyllä viranomaistenkin tunnustama nainen.
Joten so what? Iankaikkista nikkikeskustelua, ei kiinnosta enää ketään. - Ylppö
Onko jermuleena paljastunut? Kertoo heti, ettei yöunet taas mene!
- hahhaa!!!
Pääsit pois suljetulta vaan ei auttanut kun taas tänne tulet salaliittoteorioinesi, raukkaparka!!!
- JOUNI-O9
...koko stooria en tiedä,enkä välitäkkään,mutta näitä eri zäteissä naisia esittäviä miehiä välillä ihmetellyt.eikö ne voi suoraan mennä gay-sivuille tai jotain...tässä olis tutkimuksen paikka...
- Pirre*
kun tuo rivin välien lukutaito on jäänyt ihan anhittomiin..:( missä sitä opetettas?
- taikis
olisikohan tämä jo supon asia....jos vaikka oikein salaliitto olis kyseessä.... :))))))))))
tuolla alempana rikolliskeskustelussahan joku väläytti, että potentiaalinen rikollinen voi olla kuka vaan.....Pälyilkäämme ympärillemme epäluulon haukan katseella... tutkimusta edesauttaa.
Siispä tunnustan olen lajiltani LEHMÄ
Etunimet PEKKA ANNELI
Sukunimi SOMERO
Toivottavasti tästä olisi apua.
PS.Myös Satu Ö. olen muodoiltani(vert. kunnanjohtaja missi)- pitkällisesti tutkinut
Äsken kauppareissulta tullessani autosta hajosi
pakoputki,koska joudun aamulla lähtemään pidemmälle työmatkalle on se korjattava tänään.
En ehdi seuraamaan keskustelua,mutta toivoisin
ettei vähemmistöjä sorsittaisi kannanotoissa,vaan
keskityttäisiin olennaiseen.Selvyyden vuoksi,itse
olen perinteisiin lisääntymis ym.näihin liittyviin asioihin uskova perheellinen mies.EMW
tuossa jo antoikin kirjattavaa tietoa ja olisin
kiitollinen pienistäkin tiedon murusista tässä
mieltä askarruttavassa kysymyksessä;)- kauhistus sentään!!!
Kyllä se on epänormaalia, usko pois. Joku palstalainen on sabotoinnin takana!
- taikis
noista roolihahmoista parhaiten minuun sopisi tuo palomies 2, mikäli käyttäisimme sanaa palohenkilö.
Anneliksi minulta puuttuu jotakin oleellista, Pekan mieltumukset eivät tunnu omilta ja Someron lehmäkin oli liian lipeväkielinen.
Loppuselvityksenä, olen myös perinteisiin toimituksiin uskova nainen. - Nikkejä vaihtava jäbä
Hälläkös sit väliä, jos kirjoittaja on sisäistänyt pari juttua.
a. pysyy nettisäännöissä.
b. noudattaa ikiaikaisia eettisiä sääntöjä.
c. ottaa huomioon, että jokainen kirjoittaja on
jäljitettävissä.
jäbä
- Marion.T
Ei kai nyt kukaan sellaista menisi tekemään, oletko ihan varma asiasta?
Johan nyt on markkinat - keneenkään ei voi näköjään luottaa:((
Oletko jo soittanut poliisille ja terrorismin-torjuntayksikölle? - vahti
Sinusta on tullut niin paljon tietoa, että jopa autosikin hajoaa kun et uskalla palstalla vastata!
Pelkää ja vapise sinä onneton!
Nimim. Stasilainen
hahh!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2082565
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo411721Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1431345Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol3051187Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3321171Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen241101Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe571073- 55956
Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H13912Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S21853