https://yle.fi/a/74-20214852
Sekä myös merikotkan pesän löytämisestä poronhoitoalueella.
Siis uudesta pesästä tämä palkkio.
Ennen palkkion maksamista Metsähallituksesta käydään tarkastamassa havainto.
Metsähallitus maksaa 100 e palkkion maakotkan pesän löytämisestä
17
827
Vastaukset
- Anonyymi00001
Joo, kun toi uutisoitiin "maksaa muhkean palkkion", meni kuset housuihin, kun naurusta ei meinannu loppua tulla.
- Anonyymi00002
Milloin aloitetaan saimaannorppien siirtoistutukset Oulujärveen?
Välttämätöntä kuten peurojen siirtely Pohjanmaalle ja susien sekä ahmojen levitykset citykansalaisten iloksi. - Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Milloin aloitetaan saimaannorppien siirtoistutukset Oulujärveen?
Välttämätöntä kuten peurojen siirtely Pohjanmaalle ja susien sekä ahmojen levitykset citykansalaisten iloksi.No ei kyllä järki ainakaan korvenmiehenmielestä tässä loista.
- Anonyymi00004
+ tarkastusmaksu. Muuten sangen muhkea ja avokämmeneellä vielä.
- Anonyymi00005
Missä raato kotkat kuuntelevat.
- Anonyymi00006
Korvenmiehen mielestä kotka kuuluu suomen luontoon. Päätöksentekijät vain kaukana luonnosta.
- Anonyymi00007
Metsähallitus ei ole ottanut huomioon sitä, että päähänpinttymien valtaamille idiooteille ei kannata maksaa mistään mitään.
- Anonyymi00008
Kylällä monella kotkalla pesä.
- Anonyymi00010
Ei saa häpästä kaunista lintua näillä naes "kauneuksilla"
- Anonyymi00009
Ja minä kossupullon ja muutaman patruunan.
- Anonyymi00011
Mistäpä niitä kotkanpesiä etsii,metsähallitus rusikoinut kaikki metsät.Kotka ei ole vielä sopeutunut asustamaan kannon nokassa.
- Anonyymi00012
Hyvä huomio.
Kuten Ylen kolumnistillakin!:
https://yle.fi/a/74-20215503
...et saa päättää miten metsääsi hakataan...
- Anonyymi00013
Onkohan puolankalaiset maamme tyhmin kansa? Sisäsiittoisia saunassa syntyneitä kyttyräselkiä koko heimo. Ukkini oli puolankalasta, mutta muutoin minulla on terveet perimät.
- Anonyymi00014
Jätä se maakotka pois.
- Anonyymi00016
Mulla on kotona yks kotka. :D
- Anonyymi00017
Kotka nähty korppi tökki lennossa persieen
Rauha ihmisten kanssa,Hyvää Pääsiäistä.
- Anonyymi00018
aukkohakkuuhallitus maksaa jokaisen linnunpesän hävittämisestä liikaa rahaa. On sellainen organisaatio, joka tosissaan inhoaa suomalaista luontoa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.3622246IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk541741Milloin bikineistä
Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet1551389Johanna Tukiainen ei suostu muuttamaan pois vuokra-asunnosta!
Seiska kertoi tänään, että Johanna Tukiainen ei ole suostunut poistumaan Helsingin Munkkisaarenkadun vuokra-asunnostaan.951322- 1531306
Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää5021171Martina Aitolehden Victoria-tytär, 16, tietää riskit - Teki silti yllättävän päätöksen
Victoria Eerikäinen on Martina Aitolehden ja Esko Eerikäisen tytär. Hän on yksi Nepot-sarjan tähdistä. Sarjan kuvausten121142Olimmeko molemmat
ujoja ja hankalia, vai minä vain? Mietin, oliko se silloin epävarmuutta vai kiinnostuksen puutetta.851112Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !
Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast4701067Mun on ikävä sua J ,
Mun on ikävä sua J, haluaisin tutustua paremmin (vaikka tämä aivan älytöntä onkin). Voitaisiinko nähdä ja jutella ihan481012