Uuden tutkimuksen mukaan suomalaiset ovat geneettisesti täysin uniikki kansa!
Lainaan Sande Parkkosen seinältä:
Ja sitten hieman itsetuntoa kohottavaa materiaalia:
SUOMALAISET OVAT MAAILMAN MITASSA AINUTLAATUINEN KANSA.
Totta. Maailmassa ei ole mitään muuta kansaa, joka olisi täysin erillään muista, paitsi suomalaiset. Me olemme geneettisesti kansa, jollaista ei ole missään muualla, joka on täysin ainutlaatuinen ja täysin omansa.
Ruotsalaisilla ja venäläisillä on enemmän yhteistä, kuin meillä ja niillä. Niillä on indoeurooppalaiset juuret. Niiden kielet ovat samaa juurta, niiden kulttuuri, uskonto, koko olemus on samaa alkuperää. Ne ovat peräisin samasta puusta, sen eri oksia. Me olemme täysin oma puumme.
Me emme ole sukua ruotsalaisille, emme venäläisille, emme saksalaisille, emme kenellekään tai millekään muulle kansalle. Kielellisesti ja kulttuurillisesti olemme finnougrilainen porukka, mutta geneettisesti maailmasta ei löydy vertailukohtaa. Kielemme ja alkuperäinen kulttuurimme ovat jotakin aivan muuta kuin ruotsalaisilla tai venäläisillä. Me olemme erilaisia, ainutlaatuisia. Me olemme todellisuudessa alkuperäiskansa sanan koko merkityksessä.
Kun seuraavan kerran istutte ja tuijotatte kaukaisuuteen, merelle, järvelle, metsään tai nuotioon, ymmärtäkää se, että juuri tuo tekee teistä ainutlaatuisia. Maailmasta ei löydy mitään vastaavaa. Te olette niiden tuhansia vuosia sitten tänne saapuneiden kulkijoiden jälkeläisiä suoraan alenevassa polvessa.
Täällä ei ole tapahtunut mitään väestönvaihtoa tai muutakaan vastaavaa ja se on arvokas asia. Se tekee meistä ainutlaatuisia, puhuivatpa päättäjämme mitä tahansa eurooppalaisuudesta ja länsimaalaisuudesta. Me emme ole "eurooppalaisia", noita indoeurooppalaisten kansojen ja kielten jäseniä, emmekä me ole slaavilaista perimääkään.
Me olemme ainutlaatuinen pohjoinen kansa, toista vastaavaa ei löydy mistään muualta maapallolta, ja se tekee meistä erilaisia, jotakin sellaista mille ei ole korvaajaa tai sijaista. Meitä on vain me, suomalaiset.
Olkaamme ylpeitä suomalaisuudesta
46
498
Vastaukset
Irwinin laulu soppii kun kuula kalloon meihin. Kopioin vaekka ossaan ulukoo sanat, mutta voepi tulla oekein kirjotusta välliin!
Vahingossa Luoja oudon prototyypin loi
Ja tuumi, että: "Pakkasessa tuokin elää voi."
Niin syntyi kaurahattu, rehupuntti, punaniska, perusjuntti:
Oikea härmäläinen.
Kaurahattu, rehupuntti, punaniska, perusjuntti:
Häijy ja itsepäinen.
Outo kansa korvessansa rällästi ja joi
Ja lämpimikseen muijiansa turpiin mukiloi.
Selvin päin ei turhaa sanaa kuultu niillä main
Ja juovuksissa kiroiltiin ja puukoteltiin vain.
Alta kulmain kyräilivät juntit toisiaan
Ja mökki nousi joka niemeen sekä notkelmaan.
Korpimaata riitti, mutta silti riideltiin
Ja turvauduttiin kirveeseen tai vaikka vesuriin.
Täällä on jo meitä yli neljä miljoonaa,
Vaan vieläkään ei löydy mistään kansaa vastaavaa.
Pari, kolme puukotetaan joka perjantai
Ja sitten vielä mukiloidaan muijat, tottakai.
Kun syntyi kaurahattu, rehupuntti, punaniska, perusjuntti:
Oikea härmäläinen.
Kaurahattu, rehupuntti, punaniska, perusjuntti:
Häijy ja itsepäinen- Anonyymi00001
Eritoten suomussalmelaiset ovat geneettisesti ainutlaatuisia.
- Anonyymi00042
Sisäsiittoset onnellisen tietämättämiä mistään
- Anonyymi00002
Hyvä niin, ei mongerreta kuten ruotsalaiset, norjalaiset, tanskalaiset ja islantilaiset.
Meiltä soapi moaliman kansat paljo oppie kaekkiin asijoehin kuhan ne huomoovat meijjät ketä teällä assuupi. Tullookohan kansaenvaellus vielä tulevaesuuvessa tänne?
- Anonyymi00003
...hölmöläisten sakkia , ilmeisesti ... mikä tahansa maankiertäjä , "eksoottinen yksilö" pääsee taikasanalla kunniakansalaiseksi täydelle ylöspidolle ilman ehtoja tai velvotteita kunhan vain osaa taikasana "asyl.." .. kyllä , uniikkia on porukka joka tällaista sietää , sallii ja harrastaa ...
- Anonyymi00004
Voiko ihminen olla ihtseensä jo niin vittuuntunut , että se näkyy jo geeneissä?
- Anonyymi00005
No katso ympärillesi, kyllä voi !
- Anonyymi00006
Hymmyilevie ja ystävällisie on ihan kaekki tällä kylällä. Kukkaan ei huutele toesilleen pahhaa sannaa kaoppojen pihoilla.
- Anonyymi00008
Joku tervehtii kaikkia, toisilla on kintaat hakaneuloilla hihoissa kiinni, mutta jokainen hymyilee kaikille.
- Anonyymi00007
Suomen salattu historia-paljon on tietoa ja todisteita jotka sotivat nykyistä historian opetusta vastaan. Sanotaan että voittajat kirjoittaa historian ja näin se on ollut. Paljon on tietoa jätetty kirjaamatta virallisiin lähteisiin ja museovirasto myös osallisena salailussa. Jos aihe kiinnostaa, kaikki tieto on helposti löydettävissä.
- Anonyymi00009
..kai se jonkunlainen "geenivirhe" löytyy , sanoohan sanalasku että jos joku luulee terve olevansa , ei ole tutkittu tarpeeksi .. ja jätäppä polkupyörä lukitsematta telineeseen .....
- Anonyymi00011
"Olkaamme ylpeitä suomalaisuudesta"
Minä olen suomalainen, mutta minä en ylpeille sillä, koska minä en ylpeile muillakaan asioilla joiden kanssa minulla ei ole mitään tekemistä. - Anonyymi00012
Meillä on asiat hyvin.
- Anonyymi00013
Geenivirheestäkö johtunee että kylän ukot näyttävät järestään Aki Palsanmäeltä ja ovat yhtä älykkäitä Frederik.
- Anonyymi00015
Paha !
- Anonyymi00016
Sisäsiittoisuutta huomattavissa
- Anonyymi00017
Frederik on varmasti älykäs, kun hän ei kelvannut aikoinaan persujen eduskiuntavaaliehdokkaaksikaan.
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Frederik on varmasti älykäs, kun hän ei kelvannut aikoinaan persujen eduskiuntavaaliehdokkaaksikaan.
Eduskiuntavaaliehdokkaaksikaan! Aivan helmee! 🤣🤣🤣
- Anonyymi00020
Eikö kelvannut eduskiuntavaaliehdokkaakkaasikokaanko?
- Anonyymi00023
Anonyymi00020 kirjoitti:
Eikö kelvannut eduskiuntavaaliehdokkaakkaasikokaanko?
Vai ehdokkaaksi eduskuntavaaleissa? Hmmmmm ehkä liian yksinkertaista.
- Anonyymi00029
Anonyymi00023 kirjoitti:
Vai ehdokkaaksi eduskuntavaaleissa? Hmmmmm ehkä liian yksinkertaista.
Frederik oli tyhmä, kun pyrki persujen eduskuntavaaliehdokkaaksi, mutta persut totesivat hänet kuitenkin liian viisaaksi ehdokkaakseen.
- Anonyymi00014
Kiitos onnellisuudestamme kuuluu Keskusta puolueelle, kiitos.
- Anonyymi00043
Sisäsiittosille geeneille
- Anonyymi00021
Olen syyttömänä vankilassa.Vankilani on Suomi.Suomalaiset psykot ja ulkomailta tuodut psykot ovat antaneet minulle paljon väkivaltaa.
Haluaisin lähteä tästä vankilasta jo nyt pois mutta ei ole vielä rahaa ja mahdollisuuksia lähteä täältä pois.Jos olisin syntynyt mieheksi niin ehkä en olisi saanut näin paljon väkivaltaa.Häpeän asua Suomessa.Olen nyt hävennyt olla täällä lapsuudesta saakka.- Anonyymi00022
Häpeä ihan rauhassa.
- Anonyymi00024
Kaikkihan sen tietää ilman tutkimistakin.
Sukurutsa ja sisäsiittoisuus on aina ollut kansalaisten verenperintö.- Anonyymi00025
Ehkä sinun suvussasi.
- Anonyymi00030
Anonyymi00025 kirjoitti:
Ehkä sinun suvussasi.
Tuskin kestää sinunkaan sukua tutkia 200 -vuoden ajalta koska varmasti löytyy yllätyksiä jotka saavat naaman punoittamaan.
- Anonyymi00026
Voihan höppölän pöppölän höperyys.
- Anonyymi00027
Suomalainen💋. Antaa koiran paskoa jalkakäytävät joilla itsekin tallaa ja kengän pohjassa se paska on kaikkien kotona.
- Anonyymi00028
Käykö se suomalainen kaikkien kotona? Hmmmmm onko kyseessä Joulupukki?
- Anonyymi00031
Tällä kirjoittajalla on menny koirankakka ikävästi tukan alle.
- Anonyymi00032
Anonyymi00031 kirjoitti:
Tällä kirjoittajalla on menny koirankakka ikävästi tukan alle.
Älä välitä et oo ainut.
- Anonyymi00033
Suomussalmellakin asuu maailman onnellisin kansa👍💓.
- Anonyymi00034
..oli se kerran , kauan , kauan sitten paikallinen "soittokunta" joka oikein kuorossa lauloi kertosäkeen Työväentalon lavalla : "... ja kuitenkin vähän onnellinen oon .."
- Anonyymi00045
…maailman onnellisin ja sisäsiittosin porukka. ..
- Anonyymi00035
Uralin takkaa ollaan alkujaan tultu.
- Anonyymi00036
Paljokohan tuli maksamaan veronmaksajille tuo hiihtäjien Suomen häpäsyreissu amerikan mantereella.
- Anonyymi00037
Vielä sitä näkyy löytyvän rahaa humpuukiin.
- Anonyymi00038
Minä, aitona suomalaisena EN ole ylpeä enkä onnellinen. Minä häpeän elättää mamuja, ollen koko maailman loisten elättäjä, en ole aloittanut sotia, enkä ole tehnyt kenellekkään pahaa. Minä olen maksanut tälle maalle 50 v työurani aikana veroni ja velvotteeni, en ole loisinut kenenkään taskuilla ikinä! No, kerran taistelin 20€:sta Kelan kanssa, minä voitin! Olen tehnyt tähän maahan kaksi uutta veronmaksajaa, jotka kärsivät nyt! Älkää tehkö tähän maahan lapsia. On lopouelämän suru, koska päättäjät tapattaa lapset! Vielä jopa 90-luvun lamaan verrattuna, tämä maa on nyt täysin tuhottu! Vihaan tätä maata, vihaan tämän maan päättäjiä, entisia,nykyisiä ja myös tulevia! Olen oikeasti täynnä vihaa, koska alkuperäiskansan täysMURHA on menossa, varsinkin vanhusten ja niiden, joiden ansiot jää alle 23k/vuodessa! Herrat ja rouvat porskuttaa ja keksii itselleen uusia palkankorotuksia ja saavat mahtavat sopeutuseläkkeet jo nelikymppisinä, ja palkintovirat päälle. No sopeutmiseläke tottakai on ja pysyy, kun kuppa Junttilan(eduskunta) yalon seinässä!
KANSANMURHAAJA SUOMI!! - Anonyymi00039
Maahanmuuttajien sankari on Matti Vanhanen, hän järjesti takuueläke systeemin, maahanmuuttajat saavat kolmen täällä vietetyn vuoden jälkeen 990€ suuruisen eläkeoikeuden, siis kolmen vuoden jälkeen vaikka eivät olisi tehneet päivääkään Suomessa töitä, mätäsysteemi!
- Anonyymi00046
Mikä emämunaus kepukoilta!
- Anonyymi00047
Tuota en oo kuullukaan, heti pois tuo etuus. Tanskan malli ottaa käyttöön työttömien ja maaham muuttajien kans.
- Anonyymi00041
Sisäsiittosuus tekee Suomalaisista onnellisen kansan
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2862963Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612343Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482017- 1151751
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261709Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121385- 661327
- 611283
- 681253
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781213