Ihme tarinaa, ja tappelua eläkkeistä. Itse 43 vuotta töitä tehnyt. Ja en valehtele, joskus veri suussa. Palkasta maksanut eläke maksuja, veroja leijonan osan. En ole ikinä valittanut, vaikka veroa on mennyt ja paljon. Koska aina hyväksynyt että säilyisi jonkun verran tämä n.s hyvinvointi valtio. Mitä tämä nykyinen hallitus tuhonnut vauhdilla. Ihan vain rikkaiden ystäviensä takia.
Ihmettelen
2
127
Vastaukset
- Anonyymi00001
Aika harva on ITSE maksanut veronsa tai eläkkeensä. Ne on ollut yrityksiä ja yrittäjiä joita on kiristetty näillä maksuilla. Ei ole monikaan tienannut rahaa ja maksanut siitä ITSE omat eläkkeensä ja veronsa. Yleensä ne ovat pienyrittäjiä tuossa asetelmassa.
Muut ovat vaan ahnehtinut itselleen ja ay:n varjolla vaatineet vaatimistaan lisää jolloinka yritykset ovat joko lopettaneet tai muuttaneet ulkomaille. Nyt on se aika. Maksajat löytynevät aiheuttajista?
Eläke on vain sosiaaliturvaa. Koko eläkejärjestelmän saa lopettaa. Ei sellaista ole. Sossurahaa tai kelarahaa. - Anonyymi00002
Pelottaa eläkevakuutusyhtiöiden riskisijoitukset jos tästä mailmantalous vielä paljon heikkenee!Itse 48 vuotta ollut työelämässä ja nyt eläkkeellä muutaman vuoden,kaikki paikat rikki mutta silti pyristellään! ;o))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672405- 661377
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww741185EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje41107- 79845
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19790- 43678
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta82670Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe24638- 30636