Hei siis oon ite genderfluid ja mulle on syntymässä annettu nimi Siiri joka on sillee tosi perinteinen ja feminiininen nimi. No siis rupesin miettii oisko suomen kielessä jotain transmasc tai neutraaliin nimeen joka olis muunnelma siitä. Pls auttakaa!! Aattelin kans et tänne vois muutkin laittaa viestii jos kaipaa vain apuun uuden nimen keksimises tai jotai<3
Vastaukset 8
- Anonyymi00002
Sere?
- Anonyymi00003
Lopeta transkokeilut, opiskele ammatti ja hanki normaaleita fiksuja kavereita jotka eivät ole kirjolla ja vakavasti mt-ongelmaisia. Elämänlaatusi tulee parantumaan. Et tarvitse transidentiteettiä mihinkään, voit olla omanlaisesi nainen. Trans on mt-ongelman oire.
- Anonyymi00004
Mitä eroa genderfluidilla ja maskuliinisella tai androgyynillä lesbolla oikeasti edes on? Tuohan on nimenomaan yksi tapa elää moninaista naiseutta.
- Anonyymi00005
Ei ehkä mikään paras alusta kysyä :3 En tiiä nimestä ja melko myöhänen vastaus muutenkin
- Anonyymi00006
Olisko Iiri parempi? Toivottavasti kuitenkin jo kuitenkin löytynyt oma nimi mikä tuntuu hyvältä.
-Fructus-83 - Anonyymi00007
Ihan vaan Autisti, nimenmuutos ei tee sinusta eheää.
- Anonyymi00008
No ei välttämättä, mutta miksi sinulla on jotain sitä vastaan, että maskuliininen nainen ottaa omaan tyyliinsä sopivamman nimen?
- Anonyymi00009
Rishi?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092300Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???26974- 71902
- 103896
- 48845
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha568835- 82738
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76670Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik30627- 66625