Hei siis oon ite genderfluid ja mulle on syntymässä annettu nimi Siiri joka on sillee tosi perinteinen ja feminiininen nimi. No siis rupesin miettii oisko suomen kielessä jotain transmasc tai neutraaliin nimeen joka olis muunnelma siitä. Pls auttakaa!! Aattelin kans et tänne vois muutkin laittaa viestii jos kaipaa vain apuun uuden nimen keksimises tai jotai<3
Vastaukset 12
- Anonyymi00002
Sere?
- Anonyymi00003
Lopeta transkokeilut, opiskele ammatti ja hanki normaaleita fiksuja kavereita jotka eivät ole kirjolla ja vakavasti mt-ongelmaisia. Elämänlaatusi tulee parantumaan. Et tarvitse transidentiteettiä mihinkään, voit olla omanlaisesi nainen. Trans on mt-ongelman oire.
- Anonyymi00004
Mitä eroa genderfluidilla ja maskuliinisella tai androgyynillä lesbolla oikeasti edes on? Tuohan on nimenomaan yksi tapa elää moninaista naiseutta.
- Anonyymi00005
Ei ehkä mikään paras alusta kysyä :3 En tiiä nimestä ja melko myöhänen vastaus muutenkin
- Anonyymi00006
Olisko Iiri parempi? Toivottavasti kuitenkin jo kuitenkin löytynyt oma nimi mikä tuntuu hyvältä.
-Fructus-83 - Anonyymi00007
Ihan vaan Autisti, nimenmuutos ei tee sinusta eheää.
- Anonyymi00008
No ei välttämättä, mutta miksi sinulla on jotain sitä vastaan, että maskuliininen nainen ottaa omaan tyyliinsä sopivamman nimen?
- Anonyymi00009
Rishi?
- Anonyymi00010
Moikka täällä alkuperäinen keskustelun aloittanut! Oon yhä genderfluid, mutta silti kaapissa lähes koko lähipiiriltäni. Viime aikoina ollut paljon feminiinisempi "vaihe" niin annettu nimi ei oo samanlailla aiheuttanut dysforiaa. Kiitti kaikille ketä on suvaitsevasti kommentoinut ja ehdotellut, saa laittaa todellakin siis lisää nimiä! Yleisiä vastauksia teidän vastauksiin. Autisti? Ei ole diagnoosia mutta on mulla monia piirteitä, mutta ne ei oo vaikuttanut mun identiteettiin, kiitti kuitenki😚✌️ Mielenterveysongelmia? Ei tietääkseni, kiitti kuitenkin huolista🫶 Opiskele ammatti! Atm opiskelemassa nuoriso ja yhteisöohjaajaksi plus alalta löytyy paljon työpaikkoja, kiitti ideasta🙌 Ei kai mulla muuta, kiitti kaikille💗
- Anonyymi00011
Mukava kuulla!
- Anonyymi00012
Yrjö
- Anonyymi00013
Ei ole mielestäsi selkeästi vakiintunut miehen nimeksi?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu521197- 16835
- 68742
- 63735
- 47704
Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa69698Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.131625Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31585Humalassa autolla ajo.
Tuhti humala hyydytti kuljettajan Suomussalmella -sammui rattiin ,uutisoi Ylä-Kainuu.9550Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45518Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i8510- 4482
Hyvää yötä hurmuri
Iltaa haaveeni! Kauniita unia😘 Jospa me vielä nähtäis ja juteltais, suukoteltais ja halittais, siliteltäis ja hyväiltä24473Jäljitelmä Birginit
Ei jumaleisson, Jeffin vaimo kertoo et nää Hermesit olikin jäljitelmiä ja timangit labrarääsää. Anna mun kaikki kestää �104469Pitäisikö seksille asettaa huvivero?
(ja jos hankkisi todistuksen sen harrastamisesta velvollisuudesta tai lisääntymistarkoituksessa, saisi siitä vapautuksen113444- 16431
Olet pelottava ilme vakavana
Sitä alkaa ajatella äkkiä kaikenlaista. Synkkiäkin juttuja. Kai tässä oma mielikuvitus kun laukkaa. 🤔😳26427- 36425
- 34414
- 35409