Oulusta miestä kaveriksi

Anonyymi-ap

Haluaisin Oulun lähistöltä mies seuraa. Olen yli70 ukkomies, mutta vanhemmuuten on alkanut kiinnostaa miehen kaveruus, jossa voitaisiin antaa hellyyttä toisillemme.

18

674

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Olen saman ikäinen, minuakin kiinnostaa kaveruus ja hellyys, olen myös ukm. Olen kokematon, oletko sinä?

• Anonyymi00002

Olen myös Oulusta, ukm kirjoitin edellisen.

• Anonyymi00003

Oulun seudulta olen ja 51v ukm. Entinen VL
      Olis kiva tutustua

• Anonyymi00004

Olen kyllä vanhempi sinua 70v kokematon, oletko kokenut miestenkanssa?

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

En ole kovin kokenut, mutta innokas opettelemaan

• Anonyymi00006
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Ikäerolla ei ole merkitystä. Ainakaan minulle

• Anonyymi00013
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Ikäerolla ei ole merkitystä. Ainakaan minulle

Kesä tulee ajatukset menee luontoon kaverin kanssa. Haluaisi hyväillä ja kosketella aluksi, ehkä muutakin kokeilla, 70v kokematon

• Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Kesä tulee ajatukset menee luontoon kaverin kanssa. Haluaisi hyväillä ja kosketella aluksi, ehkä muutakin kokeilla, 70v kokematon

Samoin

• Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Samoin

Samoin? Olisin halukas tapaamaan sinut, olen kiihottunut ajatuksesta, oletko halukas? Missä suunnassa Oulua olet, 70v kokematon.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Samoin? Olisin halukas tapaamaan sinut, olen kiihottunut ajatuksesta, oletko halukas? Missä suunnassa Oulua olet, 70v kokematon.

Eteläosassa oulua asun. Kivoja paikkoja Metsokankaan maston luona ja Nesteelläkin vois käydä kahvilla. Olis kiva kahvila aloittaa ja jutella, tutustuttais paremmin.
        Miehen kanssa seksistä tykkään, halaukset ja suudelmatkin kiihottavat ja koskettelu. Käytän vaimon stringejä, kesällä tarkenee vähemissä vaatteissa.
        olen ukkomies ja sen vuoksi vähemmän kokemusta. vanhemmuuten olen alkanut kiinnnostua myöskin miehen varustuksesta.

• Anonyymi00007

Kuinka ukko?

• Anonyymi00008

???

• Anonyymi00009

Missä ja milloin?

• Anonyymi00010

Ehdota jottain…

• Anonyymi00012

Korkeimmalla oikeudella on asialle omat palvelunsa.

• Anonyymi00017

Tykkäisin tavata vanhemman miehen, itse olen yli 70v. Tutustais ensin hyvin ja katseltais sitten jatkoa. Ehdottaisin baarissa kahvilla käyntiä ensin, juttelua ja tutustumista.
      Saisinpa sinuun jotenkin yhteyden. Enkä pahastu jos kemiat ei kohtaakkaan.

• Anonyymi00019

Olen vanhempi mies ja kiinnostaa tavata miehiä ,vaikka ilman sexiä aluksi,mut kokeilen mielellläni myös miesten kesken sexiä,kokematon oon ja yksinäinenn.

• Anonyymi00020

Minäkin olen ikämies, juttuksveri kiinnostaa js muukin ollut mielessä. Kokeilesin minänäkin sexiå mielelläni, olen kokematon, mistä olet?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      452
      3363
    2. SDP pelastaa uppoavan Suomen

2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis
      Maailman menoa
      112
      2589
    3. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      84
      2132
    4. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      162
      1940
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      146
      1755
    6. Minkä ikäinen

on kaipaamasi ihminen? Minä vuonna syntynyt?
      Ikävä
      93
      1560
    7. Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle

Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi
      Maailman menoa
      34
      1457
    8. Raiskaukset loppumaan?

Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön
      Sinkut
      338
      1288
    9. Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!

Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li
      Euroviisut
      32
      1265
    10. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      102
      1089
    Aihe