Haluaisin Oulun lähistöltä mies seuraa. Olen yli70 ukkomies, mutta vanhemmuuten on alkanut kiinnostaa miehen kaveruus, jossa voitaisiin antaa hellyyttä toisillemme.
Oulusta miestä kaveriksi
18
674
Vastaukset
- Anonyymi00001
Olen saman ikäinen, minuakin kiinnostaa kaveruus ja hellyys, olen myös ukm. Olen kokematon, oletko sinä?
- Anonyymi00002
Olen myös Oulusta, ukm kirjoitin edellisen.
- Anonyymi00003
Oulun seudulta olen ja 51v ukm. Entinen VL
Olis kiva tutustua- Anonyymi00004
Olen kyllä vanhempi sinua 70v kokematon, oletko kokenut miestenkanssa?
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
En ole kovin kokenut, mutta innokas opettelemaan
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ikäerolla ei ole merkitystä. Ainakaan minulle
- Anonyymi00013
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ikäerolla ei ole merkitystä. Ainakaan minulle
Kesä tulee ajatukset menee luontoon kaverin kanssa. Haluaisi hyväillä ja kosketella aluksi, ehkä muutakin kokeilla, 70v kokematon
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Kesä tulee ajatukset menee luontoon kaverin kanssa. Haluaisi hyväillä ja kosketella aluksi, ehkä muutakin kokeilla, 70v kokematon
Samoin
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Samoin
Samoin? Olisin halukas tapaamaan sinut, olen kiihottunut ajatuksesta, oletko halukas? Missä suunnassa Oulua olet, 70v kokematon.
- Anonyymi00018
Anonyymi00015 kirjoitti:
Samoin? Olisin halukas tapaamaan sinut, olen kiihottunut ajatuksesta, oletko halukas? Missä suunnassa Oulua olet, 70v kokematon.
Eteläosassa oulua asun. Kivoja paikkoja Metsokankaan maston luona ja Nesteelläkin vois käydä kahvilla. Olis kiva kahvila aloittaa ja jutella, tutustuttais paremmin.
Miehen kanssa seksistä tykkään, halaukset ja suudelmatkin kiihottavat ja koskettelu. Käytän vaimon stringejä, kesällä tarkenee vähemissä vaatteissa.
olen ukkomies ja sen vuoksi vähemmän kokemusta. vanhemmuuten olen alkanut kiinnnostua myöskin miehen varustuksesta.
- Anonyymi00007
Kuinka ukko?
- Anonyymi00008
???
- Anonyymi00009
Missä ja milloin?
- Anonyymi00010
Ehdota jottain…
- Anonyymi00012
Korkeimmalla oikeudella on asialle omat palvelunsa.
- Anonyymi00017
Tykkäisin tavata vanhemman miehen, itse olen yli 70v. Tutustais ensin hyvin ja katseltais sitten jatkoa. Ehdottaisin baarissa kahvilla käyntiä ensin, juttelua ja tutustumista.
Saisinpa sinuun jotenkin yhteyden. Enkä pahastu jos kemiat ei kohtaakkaan. - Anonyymi00019
Olen vanhempi mies ja kiinnostaa tavata miehiä ,vaikka ilman sexiä aluksi,mut kokeilen mielellläni myös miesten kesken sexiä,kokematon oon ja yksinäinenn.
- Anonyymi00020
Minäkin olen ikämies, juttuksveri kiinnostaa js muukin ollut mielessä. Kokeilesin minänäkin sexiå mielelläni, olen kokematon, mistä olet?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.4523363SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis1122589Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj842132Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis1621940- 1461755
- 931560
Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi341457Raiskaukset loppumaan?
Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön3381288Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li321265Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki1021089