Oulusta miestä kaveriksi

Anonyymi-ap

Haluaisin Oulun lähistöltä mies seuraa. Olen yli70 ukkomies, mutta vanhemmuuten on alkanut kiinnostaa miehen kaveruus, jossa voitaisiin antaa hellyyttä toisillemme.

21

950

Vastaukset 21

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Olen saman ikäinen, minuakin kiinnostaa kaveruus ja hellyys, olen myös ukm. Olen kokematon, oletko sinä?

• Anonyymi00002

Olen myös Oulusta, ukm kirjoitin edellisen.

• Anonyymi00003

Oulun seudulta olen ja 51v ukm. Entinen VL
      Olis kiva tutustua

• Anonyymi00004

Olen kyllä vanhempi sinua 70v kokematon, oletko kokenut miestenkanssa?

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

En ole kovin kokenut, mutta innokas opettelemaan

• Anonyymi00006
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Ikäerolla ei ole merkitystä. Ainakaan minulle

• Anonyymi00013
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Ikäerolla ei ole merkitystä. Ainakaan minulle

Kesä tulee ajatukset menee luontoon kaverin kanssa. Haluaisi hyväillä ja kosketella aluksi, ehkä muutakin kokeilla, 70v kokematon

• Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Kesä tulee ajatukset menee luontoon kaverin kanssa. Haluaisi hyväillä ja kosketella aluksi, ehkä muutakin kokeilla, 70v kokematon

Samoin

• Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Samoin

Samoin? Olisin halukas tapaamaan sinut, olen kiihottunut ajatuksesta, oletko halukas? Missä suunnassa Oulua olet, 70v kokematon.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Samoin? Olisin halukas tapaamaan sinut, olen kiihottunut ajatuksesta, oletko halukas? Missä suunnassa Oulua olet, 70v kokematon.

Eteläosassa oulua asun. Kivoja paikkoja Metsokankaan maston luona ja Nesteelläkin vois käydä kahvilla. Olis kiva kahvila aloittaa ja jutella, tutustuttais paremmin.
        Miehen kanssa seksistä tykkään, halaukset ja suudelmatkin kiihottavat ja koskettelu. Käytän vaimon stringejä, kesällä tarkenee vähemissä vaatteissa.
        olen ukkomies ja sen vuoksi vähemmän kokemusta. vanhemmuuten olen alkanut kiinnnostua myöskin miehen varustuksesta.

• Anonyymi00021

kiinnostais tavata sinut, mutta miten voitais?

• Anonyymi00007

Kuinka ukko?

• Anonyymi00008

???

• Anonyymi00009

Missä ja milloin?

• Anonyymi00010

Ehdota jottain…

• Anonyymi00012

Korkeimmalla oikeudella on asialle omat palvelunsa.

• Anonyymi00017

Tykkäisin tavata vanhemman miehen, itse olen yli 70v. Tutustais ensin hyvin ja katseltais sitten jatkoa. Ehdottaisin baarissa kahvilla käyntiä ensin, juttelua ja tutustumista.
      Saisinpa sinuun jotenkin yhteyden. Enkä pahastu jos kemiat ei kohtaakkaan.

• Anonyymi00019

Olen vanhempi mies ja kiinnostaa tavata miehiä ,vaikka ilman sexiä aluksi,mut kokeilen mielellläni myös miesten kesken sexiä,kokematon oon ja yksinäinenn.

• Anonyymi00020

Minäkin olen ikämies, juttuksveri kiinnostaa js muukin ollut mielessä. Kokeilesin minänäkin sexiå mielelläni, olen kokematon, mistä olet?

• Anonyymi00022

Ikämies olen, miesten välinen on mielessä, koskettelua, hyväilyja, mistä olette löytänyt kaverin?

• Anonyymi00023

Olen yli 70v Ukkomies. Miesten kanssa seksi alkanut kiinnostaa. Olen uskovainen mies, mutta tällaista syntiä haluaisin tehdä. Kiihottaa kovasti koskea toisen miehen kalua.
        Olin kauhavalla yksin asuntoautolla. Hyvän ystävän kanssa juteltiin autossa pitkään kaikenlaisista asiosta. Hänkin oli kiinnostunut kosketella miehen kalua ja sitä kokeiltiin. Minä olin kovasti kiihottunut.
        sovittiin tapaamisesta, mutta kun välimatkaa on jonkin verran, ei ihan helppo juttu.
        Löytyispä oulun seudulta kaveri, samoista asioista kiinnostunut, olisin valmis tapaamaan.
        Laita tähän viestiketjuun itsestäsi jotakin. Vanhemmista miehistä tykkään

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä Yllätti

Kaivatussasi?
      Ikävä
      217
      2186
    2. Ei enää ulkoteltta ruokaa.

Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,
      Kuhmo
      52
      1312
    3. Jos sussa toisessa on yhtään miestä

Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te
      Ikävä
      186
      1157
    4. Se katse...

Täynnä rakkautta. Kunpa olisin tajunnut.
      Ikävä
      81
      996
    5. En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen

Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää
      Ikävä
      56
      891
    6. 72
      822
    7. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      100
      802
    8. Mitä eroavaisuuksia sinulla on

kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?
      Ikävä
      77
      747
    9. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      355
      730
    10. Onnettomuus

Olivatko paikkakuntalaisia, jotka menehtyivät?
      Virrat
      40
      721
    Aihe