Äskettäin netti työnsi esille erään ihmisen henkilökohtaisen tekoälypalvelimen.
https://www.maxrempel.com/ai
Hän oli ostanut kaupallisen tekoälyn kapasiteettia jostain ja ladannut sen käyttöön suuren määrän ET-, ufo- ja henkistä aineistoa, joka on hänen käsitystensä ja uskomustensa mukaista ja joka määrittää sen mikä on hänen tekoälylleen totta.
Hän määrittelee aineiston seuraavasti:
"Tämä on ensimmäinen asiantuntijatekoäly metafysiikan, esoteriikan, psyykkisten ilmiöiden, new agen, ihmiskunnan todellisen historian, galaksin historian, bioenergiakenttien, parantamisen, kvanttigenetiikan ja DNA resonanssin alueilla. Minä rakensin sen ja treenasin sen oman täyden aineistokokoelmani avulla - kirjoja, kirjoituksia, luentoja ja youtubevideoita. Kysy mitä tahansa - se vastaa minun perspektiivistäni"
Uskon että monet mielipideryhmät, etupäässä uskonnolliset ja poliittiset, avaavat nettiin vastaavia tekoälyjä.
Tee oma tekoälybotti!
Anonyymi-ap
1
267
Vastaukset
- Anonyymi00001
local ai on jo vanha juttu, kaiken mitä voi tehdä maksullisilla ai palveluilla voi tehdä ihan omalla koneella kuhan vain muistia riittää näyttiksessä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2663338Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.791435- 661213
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991039Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:48943- 63941
- 51912
- 42787
- 47772
- 113716