Naiset kehittyy yhä nopeammin

Anonyymi-ap

Kun katsoo netissä kuvia esim ysiluokkalaisista niin ero on kuin yöllä ja päivällä. Tytöt näyttää huomattavasti aikuisemmilta kuin saman ikäiset pojat.
Juuri oli uutinen Tampereen ysiluokkalaisista ja heidän toisen asteen yhteyshausta, kuvassa oli neljä tyttöä ja kaksi poikaa. Nämä pojat näyttivät tyttöihin verrattuna aivan kuin olisivat 10-11 vuotiaita ja tytöt vaikuttivat 15-16 vuotialta tai 16-17 vuotiailta.
Katselin -70 luvun omia luokkakuviani ysiluokalta niin ei ero ollut noin huomattava.
Samoin jos katsoo -40-50 luvun 15 vuotiaita poikia ja vertaa heitä -70-90 luvun poikiin niin siinäkin on huomattava ero.
Miksi näin. Näyttää että pojat kuihtuu ja kehitys hidastuu.

30

327

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00003

      Viimeaikaisista uutisista päätellen, varsinkin mies opettajat huomanneet saman...

    • Anonyymi00009

      Vertailit välisuomessa, mutta on kaksi mahdollisuutta ja toiseksiensimmäinen on lähteä välitilasta.

    • Anonyymi00010

      Juu, herneet oli liossa eilisestä saakka ja tänään valmistuu hernekeitto, kuten on tapana torstaisin. Räsiskäleet on tänään Riitan Herkun valmistamia ostotuotteita. Juomana käytämme alkoholitonta olutta joka takaa muhevat puhallukset perämoottorista.

    • Anonyymi00011

      Uskon myös että miesopettajat huomaavat herkemmin tuollaisen 13- vuotiaan tytön oppimiskyvyn selvään aktivoitumiseen siinä iässä. Naisopettaja ei kiinnitä huomiota samoihin muutoksiin, poikkeuksia lukuunottamatta.

    • Anonyymi00013

      Hormonitoiminnan aktivoituminen laukaisee tytöillä laajemman oppimiskyvyn juuri siinä kolmentoista paikkeilla. Pojilla se menee sinne viidentoista paikkeille kun ensimmäinen haiven nenän alle ja kauemmas nenän alle ilmestyy. Toki vaihtelua on.

    • Anonyymi00014

      Pojat ja miehet kehittyy vajavaisesti,on huomattu.Lapsellisia jopa ukki iässä.

      • Anonyymi00015

        Jos sallit korjauksen, niin ukki-iässä. Välimerkin jälkeen myös välilyönti, ole hyvä!


      • Anonyymi00019
        Anonyymi00015 kirjoitti:

        Jos sallit korjauksen, niin ukki-iässä. Välimerkin jälkeen myös välilyönti, ole hyvä!

        Mulla oli valilyönti merkit loppu.


    • Anonyymi00016

      Kieli oppi vihtori,pysy aiheessa,vaikka kärsitkin pahasta lukihäiriöstä,eikä et osaa millään pysyä aiheessa ja kirjoitat ihan eri asioita joka ketjuun trollaamassa,joten mene lanthalaan

    • Anonyymi00017

      Ainahan pojat kehittyneet hitaammin ja osa jäänytkin poika tasoille .

    • Anonyymi00020

      Tämä on aivan totta. Kouvolassakin tyttö aloitti puukottamisen jo 13 vuoden iässä, kun taas pojat aloittelevat vasta 15-vuotiaana!

      • Anonyymi00024

        Se on se vapaana kasvatuksen tulos ei saa missään nimessä lasta kurittaa niihh...


    • Anonyymi00021

      Miksi huonosti kouluttautuneet ja kirjoitustaidottomat saavat osallistua täällä kirjoitteluun? Se antaa epäilyttävän kuvan kansasta.

      • Anonyymi00022

        Samaa mieltä! Jos ei osaa sammuttaa tulipaloa oikein, niin annetaan palaa maan tasalle!


      • Anonyymi00023
        Anonyymi00022 kirjoitti:

        Samaa mieltä! Jos ei osaa sammuttaa tulipaloa oikein, niin annetaan palaa maan tasalle!

        Pyromaani tietää


      • Anonyymi00029

        Minä en osaa oikein kirjoitaa mutta minä osaan puhua takaperin ja nopeasti.


    • Anonyymi00025

      Syövät enemmän sokeria kuin ennen. Se johtaa varhaisempaan kehittymiseen.

    • Anonyymi00026

      Miksi kielioppi vihtori saa poiketa aiheista joka ketjussa? Mene edelleen lanthalaan lukihäiriöinen.

      • Anonyymi00031

        Mene sinä lappilainen Inariin susia naimaan.


    • Anonyymi00028

      Pojat jälkeen jääneitä huonoista geeneistä.

      • Anonyymi00036

        Sano noin tytöistä ja katsotaan miten pitkään saa se näkyä täällä


    • Anonyymi00030

      Mitä lihavampi niin sitä isommat tisulit.

      • Anonyymi00032

        Siiderivalas voi olla myös riipputissinen.


    • Anonyymi00033

      Jokaisessa täyskasvuisessa miehessä piilee myös pikkupoika. Jos ei, niin hän on joku muu, eikä mies.

    • Anonyymi00034

      Näyttää kai kun meikkiä on naama täynnä ja pukeutuvat kuin yli 20v

    • Anonyymi00037

      musiikki: Gimme Women, Whiskey and Sin?
      - Helix.

      olin hammastytöillä, kyllössä, eräs riitainen takahampaan poisto, hyvin onnistunut kyllä oli hyvä puudutus joku niin prokaiinia tai jotain kai sitä tavallista, monia piikkejä, en tuntenut mitään, paitsi että hammaslääkäri-tyttö piteli päätäni lujasti kiinni repiessään tuota hampia irti leukaluusta.

      Antibotix,k antibiootti-kuurikin olisi ollut reseptillä tarjolla jos tulehtuu, sanoi lääkäri, en tarvinnut, ei tulehdusta siis, on jo aikaa tuosta yli kuukausikin.

      • Anonyymi00038

        Miksi et kertonut että paskansit housuusi? Urkin juuri tiedon.


      • Anonyymi00039
        Anonyymi00038 kirjoitti:

        Miksi et kertonut että paskansit housuusi? Urkin juuri tiedon.

        Huh! Oliko se nyt jo omakannassa?


    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä kokoomuksen naiset?

      Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa
      Maailman menoa
      80
      3547
    2. Finland is now Petter place

      Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.
      Maailman menoa
      23
      2353
    3. Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita

      HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.
      Maailman menoa
      139
      2001
    4. Huomasitko? Tidjan Ban tyttöystävä paljastui - Tuttu kohutusta rakkausrealitystä

      Ban tyttöystävä on Kolmiodraama-realityn Heidi Kytö. Ba ja Kytö kertoivat maaliskuussa 2026 somessa, että he ovat seurus
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1606
    5. Pistä joku tunniste vuosien takaa

      Meidän välillä. Naiselta pyydän.
      Ikävä
      63
      1244
    6. Alkuperäinen Jeesuksen antama kastekäsky on Matteuksen evankeliumissa

      Matt.28:16-20 16 Ja ne yksitoista opetuslasta vaelsivat Galileaan sille vuorelle, jonne Jeesus oli käskenyt heidän menn
      Kaste
      163
      1217
    7. Vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden kasteesta.

      Nykyaikana on niin paljon tietoa saatavilla että vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden myös kristillisestä kasteesta. R
      Kaste
      450
      1062
    8. Pidätkö vielä elämäsi

      Rakkautena minua
      Ikävä
      59
      903
    9. Kirkon kastekaava on väärin - oikea kaava löytyy Apostolien tekojen kirjasta

      Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää
      Kaste
      72
      889
    10. Mietin tässä yhtä kysymystä

      Pysyisitkö minun kävelytahdissa mukana?
      Ikävä
      77
      869
    Aihe